Forum > Tematy dowolne > Orange - szok i niedowierzanie

Strona 1 z 1 1
skocz

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-19 09:17

Zamówiłem Neostradę. Po miłej rozmowie ze sprzedawcą Mariuszem Kowalskim instalacja została umówiona na 12.10.15 godz 18-20. Elegancko.
12.10  Godz 20 - nikt nie przyjechał, dzwonię więc WTF ? Pani zdziwiona powiedziała, że już pisze mail do p M.K. i on do mnie oddzwoni. Nie oddzwonił.
13.10 - rano dzwonię i pytam WTF ? Kolejna Pani mówi, że pisze maila do p M.K. i odzwoni jak przyjdzie do pracy czyli po 13 tej. Do 14 tej nikt nie dzwoni więc dzwonię po raz kolejny. Następna Pani mówi, że wyślę maila do..., przerywam jej i mówię, że to już któryś raz z tym mailem i że nic z tego nie wynika. Pani sprawdza, że p M.K. jest już w pracy więc ona pójdzie mu to powiedzieć osobiście i on zaraz oddzwoni. Mija godzina - nikt nie oddzwania. Ok 16 dzwonię znowu, odbiera p M.K ! Twierdzi, że nic nie wie, nie ma żadnej informacji i nikt mu nic nie przekazał. Pogwizdując cichutko sprawdza zamówienie, dziękuje za cierpliwość i mówi, że skontaktuje się z pionem technicznym dlaczego nie doszło do instalacji i ...oddzwoni. Nie oddzwania.
14.10 Dzwonię kolejny raz. Jakiś pan mówi, że wyśle maila do p M.K, ale dziś nie ma go w pracy więc oddzwoni dopiero jutro. Po pracy idę do salonu Orange i kolejna Pani, tym razem prosto w oczy mówi mi, że maila, że oddzwoni, że .... Tłumacze jej, że bujam się z tym już trzeci dzień i chcę zamknąć to zamówienie i otworzyć nowe z jakimś normalnym handlowcem. No ale się nie da. Tylko M.K może zamknąć i on na pewno oddzwoni. Jako, że już lekko napieram pani znajduje telefon do M.K. i dzwoni przy mnie do niego mimo, że go nie ma w pracy i lekko go opiernicza, ze klient nie wie co się dzieje itd.
15.10 Nikt nie oddzwania więc próbuję od inne mańki. Dzwonię i proszę o kontakt do pomocy technicznej. Dostaję numer - wita mnie automat, oczywiście nie oferuje opcji która mnie interesuje czyli Neostrada wiec próbuję na opcji Usługi Stacjonarne - tam trzeba podać nr telefonu. PODANY NUMER JEST NIEPRAWIDŁOWY - po kilku próbach dałem spokój.
16.10 Jeszcze jedna próba - telefon, weryfikacja, tłumaczenia ... Dostałem kolejny, inny numer pod którym NA PEWNO udzielą mi informacji. Po jakichś 30 min błądzenia po kolejnych automatycznych sekretarkach, braku sensownych opcji wyboru, ponownych próbach połączenia w końcu ktoś żywy podniósł słuchawkę. Opowiedziałem mu w skrócie swoją historię i na końcu...został wysłany mail do p M.K i ponoć nawet jego kierownika.
19.10 - nikt nie dzwonił, nikt nie przyszedł nikt nie pisał. A ja już nawet nie czekam ale nigdy nie zapomnę obsługi w firmie Orange.

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

straszny

Wysłane 2015-10-19 09:22

./... przez chwilę przeczytałem Marianem Kowalskim :D

bardzo fajnie że piszesz taką historię - świadomy klient powinien znać swoich kontrahentów. :-)

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6672 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-19 09:34

Czyli w tej części z byłej TPSA nic się nie zmieniło od lat jak widzę ;)



ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-19 09:40

Jestem tym bardziej w szoku, że przez rok zarządzałem instalacjami i serwisem w UPC więc wiem jak to wygląda od kuchni w dużej korporacji. 

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

straszny

Wysłane 2015-10-19 10:18 , Edytowane 2015-10-19 10:24

@cichy

świetnie Cie rozumiem i nie chciałbym bronić Orange, ale wydaje mi się że ciągle jest ogromny rozrzut między jakością tej częsci firmy, która wywodzi się z sieci komórkowej Idei i tej, która wywodzi się z TPSA.

Jeśli chodzi o obsługę komórkową i LTE ja z Orange jestem bardzo zadowolony. Próbowałem Play, próbowałem T-mobile, ale najlepiej mi z usługami własnie z Orange (klientem Centertel->Idea->Orange jestem od telefonii analogowej, od chyba 1998 roku)

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7588 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-19 15:27

@ cichy
Pytanie tylko jakie masz opcje i co zrobisz. Jak nie masz wyboru to poczekasz a jak masz to podziekuj orange i tyle.

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-19 16:08 , Edytowane 2015-10-19 16:09

Miałem zamiar wziąć neostradę bo mi neta wyłączyli z mojej firmy ( firma już nie świedczy usług ) . Wyprowadzam się za ok miesiąc więc planowałem tą neostradę zabrać ze sobą na nową chatę. Z tym, że tam już jest neostrada. Muszę się porozumieć z właścicielami czy ją zabierają ze sobą czy zrobimy cesję. W każdym razie do przeprowadzki odpuszczam bo boję się, że byłyby takie same jaja z przenoszeniem. Zresztą - co mam zrobić - już mi się nie chce dzwonić i słuchać w kółko że Mariusz Kowalski oddzwoni. W dupie mam Mariusza Kowalskiego. To zamówienie nie było i tak na mnie więc będę miał czystą kartę. Kęce jakiś awaryjny tymczasowy link od siebie z biura wykorzystującf istniejące radio - może podziała miesiąc zanim zdemontują antetny.

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-24 17:21

Po 12 dniach od planowanego terminu zadzwonił pan instalator i mam Neostradę. Oczywiście przez ten cały czas nie miałem żadnej informacji o zmianie terminu - nic. Ale przynajmniej jest happy end tej powtórki z komuny.

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-24 21:36 , Edytowane 2015-10-24 21:37

No cóż...pogratulować \"\crazy\"
Ja w poniedziałek odwiedziłem salon, w środę przyjechali, podłączyli, podpisałem umowę i miałem net, ale to może zaleta czy cecha Wrocławia - nie wiem. Działa. Jak nie działa to dzwonię i działa. Nawet mnie mój poprzedni ISP \"\obcy\" przestrzegał przed Orange - że niby przez pierwsze 3 miesiące będzie OK a potem już nic nie załatwię - póki co to u niego (nazwę z litości pominę) miałem same problemy - Tepsa działa OK.
Natomiast miałem onegdaj ogromny problem z przejściem z Netii do TP. Po niemal pół roku {!} sprawę przyklepał i załatwił jakiś niby kierownik czegoś tam. Ale tutaj nie jestem w stanie stwierdzić winy jednej ze stron.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 263 gości