Mam problem z TV Samsung UE48H6650SL. Zakupiony w kwietniu 2015. Wyświetlany obraz zostaje przesycony lub jest całkowicie zastąpiony jednym z kolorów (czerwony, zielony, niebieski). Co kilka takich „uwaleń” w dolnym prawym rogu jest wyświetlany zestaw „kwadracików”(nie mam pojęcia co to jest). Podczas tej gry świateł nie występuje problem z dźwiękiem (TV podłączony do kina domowego przez optyk). Przy przełączaniu kanałów następuje przyciemnienie obrazu ( tak jak podczas normalnej pracy). Sposobem na powrót do normalnej pracy następuje po: wyłączeniu/włączeniu TV, „skacząc” po kanałach podczas przejścia z kanałów analogowych na cyfrowe (i na odwrót). Przełączenie na inne źródło obrazu nie naprawia problemu. Oprogramowanie zaktualizowane do najnowszego, obraz resetowany, ustawienia przywracane do fabrycznych, ustawienie obrazu na „niskie” jak i „ultra” nie wpływają na szybkość czy częstotliwość występowania problemu (na ustawieniach najmniej obciążających problem występował czasem po 5 min pracy, a na ultra było nawet 3 tygodnie spokoju), przegrzewanie się odpada – TV stoi 40 cm od ściany i jest płynny przepływ powietrza, obudowa jest zimna po kilku godzinach pracy. Zrobiłem kilka filmików i zdjęć obrazujących problem. Zanim napisze do serwisu Samsunga pomyślałem ze zapytam na forum ( z nadzieją ze to usterka nie wymagająca oddawania TV na gwarancje).
Paczka ze zdjęciami i nagranymi filmikami problemu.
paczka "usterka"
Forum > Tematy dowolne > Problem z TV Samsung
Wysłane 2015-12-04 01:22
Wysłane 2015-12-04 01:32
Zadzwoń do serwisu Samsunga i umów wizytę.
Czy będziesz musiał oddać...raczej nie. Raczej serwis przyjedzie do Ciebie i wymieni matrycę lub inny komponent.
Wysłane 2015-12-04 11:31 , Edytowane 2015-12-04 11:32
Czy będziesz musiał oddać to jest loteria. Sąsiadka moja miała problem z gniazdem antenowym i niestety TV serwisanci zabrali ze sobą. Nie pamiętam na ile.
Nawiasem mówiąc nie wiem po co zabrali, bo przywieźli później z informacją iż nic z nim nie robili bo przeszedł wszystkie testy...
Wysłane 2015-12-04 14:09
Witam miałem ten sam problem chodziło o uziemnienie i przepiecia spowodowane dekoderem polsatu odłaczyłem go i juz nigdy nie miałem problemu.Servis wie o tym ale nic nie robi oni mówią że zgłaszają ten problem firmie Samsung. Podobno kiedyś w telewizorach była tzw masa a teraz jej nie ma wiec to jest przyczyną wymogi uni europejskiej tak powiedzieli
Wysłane 2015-12-04 15:18
Podobno kiedyś w telewizorach była tzw masa a teraz jej nie ma wiec to jest przyczyną wymogi uni europejskiej tak powiedzieli
że co???
masa jest zawsze... to co sie może dziać (jeżeli już) to pętla mas. Mozna spróbować podłączyć do gniazdka bez masy właśnie wszystko co jest podpięte do telewizora.
Wysłane 2015-12-04 19:12 , Edytowane 2015-12-04 19:13
Dokładnie tak jak @karadon mówi, problem pętli mas może się pojawiać jak masz wpięte do takiego telewizora dwa lub więcej urządzeń, które są jednocześnie spięte ze sobą, czasem pomaga wtedy odcięcie z jednej strony (trzeba wybadać eksperymentalnie której) masy w przewodzie albo zrobienie osobnej wspólnej, grubej masy dla wszystkich urządzeń w układzie "gwiazda", coś a'la uziemienie.
Kto jest online: 0 użytkowników, 247 gości