Cześć,
Oddałem siostry telefon na gwarancję do serwisu w który sobie go zakupiła. Telefon to Lumia 830, a reklamowałem na podstawie przejaskrawienia ekranu LCD czyli wypalenie Amoleda. Telefon został oczywiście w punkcie przyjęty dnia bodajże 05.08.2016r. Dostała kwitek o przyjęciu telefonu. Nie ma na nim natomiast informacji jaki jest czas oczekiwania na ustosunkowanie się do gwarancji itp. Przechodząc raz koło tego punktu zapytałem co się dzieje z telefonem i dostałem odpowiedź, że pojechał do zewnętrznego serwisu w Holandii (Regeneris) oraz, że na odpowiedź mają 14dni roboczych. Poprosiłem też o linka do sprawdzenia statusu naprawy i ciągle widnieje tam status kontrola jakości, która jest już oczywiście po naprawie właściwej. Minął już ponad miesiąc telefonu nie ma i teraz pytanko, co w tej sytuacji mogę zrobić? Czy mogę się zwrócić o zwrot kasy za telefon? Wiem, że komis będzie próbował się wykręcić jednak to oni są stroną dla mnie w tej sytuacji.
Forum > Tematy dowolne > Reklamacja telefonu a ustosunkowanie się do reklamacji
Wysłane 2016-09-15 10:14
Wysłane 2016-09-15 18:56
Regenesis mieści się przecież w PL...
Wysłane 2016-09-15 20:13
Więc czekaj. Nic nie zrobisz poza codziennym ponaglaniem.
Wysłane 2016-09-15 20:17
Jeśli rzeczywiście wysłali do Holandii zamiast do Warszawy to zapewne telefon nie był z polskiej dystrybucji...
Wysłane 2016-09-15 22:42
To ten komis coś ściemnia. Albo Regenersis.
A mogliście do Plusa oddać...
Wysłane 2016-09-16 08:27
Komis nie jest winny, wysłali telefon do serwisu, podejrzewam, że do wskazanego przez PLUS/producenta telefonu. Skorzystałeś z gwarancji, więc wszystkie jej warunki zaakceptowałeś, i terminy powinieneś mieć podane właśnie w warunkach tejże gwarancji.
Wysłane 2016-09-16 09:01
W przypadku gwarancji niestety nic nie musi. Gwarancja jest dobrowolna, i gwarant ustala warunki jakie chce, a to Twój wybór czy kupisz dany produkt z taką, a nie inną gwarancją. Jednak nie kupiłeś jakiegoś noname, więc myślę, że terminy są określone w warunkach gwarancji. Dokop się do nich.
Wysłane 2016-09-16 09:05 , Edytowane 2016-09-16 09:06
LINK Czytaj i walcz ;)
W okresie gwarancji Producent w stosownym czasie bezpłatnie usunie Wadę, dokonując naprawy lub wymiany wadliwego Produktu lub wadliwej części
No i dupa...
Wysłane 2016-09-16 09:18 , Edytowane 2016-09-16 09:18
14 dni mają w przypadku rękojmi, nie gwarancji. Ty skorzystałeś z gwarancji. Opcji dla Ciebie niestety mniej korzystnej.
Kto jest online: 0 użytkowników, 296 gości