Forum > Tematy dowolne > Reklamacja telefonu a ustosunkowanie się do reklamacji

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 10:14

Cześć,
Oddałem siostry telefon na gwarancję do serwisu w który sobie go zakupiła. Telefon to Lumia 830, a reklamowałem na podstawie przejaskrawienia ekranu LCD czyli wypalenie Amoleda. Telefon został oczywiście w punkcie przyjęty dnia bodajże 05.08.2016r. Dostała kwitek o przyjęciu telefonu. Nie ma na nim natomiast informacji jaki jest czas oczekiwania na ustosunkowanie się do gwarancji itp. Przechodząc raz koło tego punktu zapytałem co się dzieje z telefonem i dostałem odpowiedź, że pojechał do zewnętrznego serwisu w Holandii (Regeneris) oraz, że na odpowiedź mają 14dni roboczych. Poprosiłem też o linka do sprawdzenia statusu naprawy i ciągle widnieje tam status kontrola jakości, która jest już oczywiście po naprawie właściwej. Minął już ponad miesiąc telefonu nie ma i teraz pytanko, co w tej sytuacji mogę zrobić? Czy mogę się zwrócić o zwrot kasy za telefon? Wiem, że komis będzie próbował się wykręcić jednak to oni są stroną dla mnie w tej sytuacji.

amonet

Wysłane 2016-09-15 11:15

W serwisie zewnętrznym jest chyba 28 dni roboczych. Po tym terminie nowe urządzenie lub zwrot pieniędzy.
Kiedyś tak miałem z kartą graficzną i po 28 dniach roboczych zwróciłemsie o nową kartę lub zwrot pieniędzy i przysłali nową kartę.

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 11:17

Skorzystałeś z gwarancji, czy rękojmi? Jeśli z gwarancji, to sklep jest jedynie pośrednikiem. Pytaj bezpośrednio w tym serwisie do którego wysłali.

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 12:51

Gwarancja. Telefon kupiony w komisie i z niego też jest paragon. Do Regeneris nie wiem czy jest sens pisać. Mimo, że to gwarancja to komis powinien poinformować mnie o statusie gwarancji a tego nie zrobił bo też nie dostał informacji. Trochę mnie już irytuje sytuacja.

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5181 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 13:04

@Frost
Tak z ciekawości: po jakim czasie się wypalił?

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 15 Plus 512GB | iPad Pro 11 512GB |  TV 4K 128GB | Xbox Series X | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x8

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 13:24

Ponad rok. Pionowe kreski. Takie oddzielające zdjęcia w galerii. Natomiast ja miałem SGS3 przez chyba 4 lata a też go nowego nie kupowałem i nic takiego nie miało miejsca.

Maveriq

Wysłane 2016-09-15 18:56

Regenesis mieści się przecież w PL...

Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 19:46

Ale ja nie jestem stroną dla Regeneris. Dla mnie stroną jest komis.

Maveriq

Wysłane 2016-09-15 20:13

Więc czekaj. Nic nie zrobisz poza codziennym ponaglaniem.

Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 20:17

Jeśli rzeczywiście wysłali do Holandii zamiast do Warszawy to zapewne telefon nie był z polskiej dystrybucji...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 22:34

Raczej z polskiej. Wzięty w Plusie chyba bo jest faktura pierwotna a potem odkupiony w komisie z paragonem sprzedaży normalnie. Muszę się tam przejść i przycisnąć ich trochę.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-15 22:42

To ten komis coś ściemnia. Albo Regenersis.

A mogliście do Plusa oddać...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 08:21

Oddałem do miejsca w którym siostra kupiła. Koleś mi podesłał linka gdzie mogę sprawdzić status gwarancji, no ale nic się tam od długiego czasu nie zmienia.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6673 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 08:27

Komis nie jest winny, wysłali telefon do serwisu, podejrzewam, że do wskazanego przez PLUS/producenta telefonu. Skorzystałeś z gwarancji, więc wszystkie jej warunki zaakceptowałeś, i terminy powinieneś mieć podane właśnie w warunkach tejże gwarancji.

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 08:55

No ale termin nie może ciągnąć się w nieskończoność. Jest to chyba jakoś ograniczone przez jakieś regulacje prawne?

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6673 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 09:01

W przypadku gwarancji niestety nic nie musi. Gwarancja jest dobrowolna, i gwarant ustala warunki jakie chce, a to Twój wybór czy kupisz dany produkt z taką, a nie inną gwarancją. Jednak nie kupiłeś jakiegoś noname, więc myślę, że terminy są określone w warunkach gwarancji. Dokop się do nich. 

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 09:03

Wszystko pojechało z tego co pamiętam do serwisu. No nic napiszę do tego komisu i zobaczymy co powiedzą.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6673 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 09:05 , Edytowane 2016-09-16 09:06

LINK Czytaj i walcz ;)

W okresie gwarancji Producent w stosownym czasie bezpłatnie usunie Wadę, dokonując naprawy lub wymiany wadliwego Produktu lub wadliwej części 


No i dupa...

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 09:09

No ok, ale skoro mają 14 dni na ustosunkowanie się do gwarancji (określenie czy uznane czy nie) to powinienem taką informację dostać a nie dostałem.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6673 wypowiedzi

Wysłane 2016-09-16 09:18 , Edytowane 2016-09-16 09:18

14 dni mają w przypadku rękojmi, nie gwarancji. Ty skorzystałeś z gwarancji. Opcji dla Ciebie niestety mniej korzystnej.

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally
Strona 1 z 2 12>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 296 gości