Witam.
Zastanawiam się nad zakupem używanego dysku SSD Samsunga, który był kupiony w Amazon UK. Z tego co wiem Samsung w swojej procedurze gwarancyjnej dla dysków SSD nakazuje realizację praw gwarancyjnych poprzez sprzedawcę. Czy ktoś wie jak przebiega taka procedura w tym sklepie? Odsyłam dysk z Polski na adres Amazona w UK na swój koszt, a zwrot do mnie jest na ich koszt? Czy wszystkie koszty transportu mnie obciążają? Jakie to są mniej więcej kwoty?
Forum > Tematy dowolne > Amazon UK - gwarancja
Wysłane 2017-06-14 15:19
Wysłane 2017-06-14 16:02
W Amazonie niemieckim działa to zwykle tak że przysyłają Ci nowy sprzęt a Ty masz miesiąc na odesłanie starego. Natomiast jak to działa w brytyjskim z Polski tego nie wiem. Nie wiem też czy realizacja gwarancji nie jest z poziomu konta, czyli zrealizować ją może tylko kupujący.
Sama gwarancja w Amazonie przebiega bez problemów.
Wysłane 2017-06-14 18:09
Miałem raz okazję przekonac się jak działa w tym zakresie Amazok UK. Od razu zaznaczam, że było to ze 2 albo i 3 lata temu i dotyczyło telefonu więć nei musi być nadal aktualne.
Cóż...było jak u DJ'ja. JAk wreszcie gość na live chat'cie (bo tak zacząłem) zrozumiał o co mi chodzi to zwyczajnie opowiedział no problem. Przysłali nowy egzemplarz a uszkodzony odesłałem, nawet na ich koszt.
Wysłane 2017-06-14 19:12 , Edytowane 2017-06-14 22:17
A wystarczył dowód zakupu czy tak jak wspomniał djluke trzeba mieć jakoś powiązane konto z tym zakupem?
Kto jest online: 0 użytkowników, 227 gości