Drogo 27tyś
Forum > Tematy dowolne > Temacik motoryzacyjny vol 2 :)
Wysłane 2016-02-28 22:18
2006
Wysłane 2016-02-28 22:27 , Edytowane 2016-02-28 22:59
Kupowalem jeszcze w 2015 ale rozglądalem sie za hondą type R to za zadbany egzemplarz 35 trzeba polożyć wiec padlo na golfa
Wysłane 2016-02-28 22:46 , Edytowane 2016-02-28 22:53
Do sprzedania mam moj stary samochód dałem cenę większą niż rynkowa bo jest doinwestowany bardzo o niego dbałem mechanicznie ponieważ jeździłem nim do pracy. No ale zainteresowanie małe kazdy woli 2tyś dać mniej za igle z de a potem programy na tvn turbo ze ktoś kupil złoma i go oszukali
Wysłane 2016-02-28 23:00 , Edytowane 2016-02-28 23:01
Możesz zdradzić co to za auto i jakieś foto zapodać? Jakiś opis samochodu też bym chętnie poczytał.
Wysłane 2016-02-28 23:07
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-iv-1-9-tdi-highline-szyberdach-CID5-IDdKoiF.html
Starałem się dać jak najbardziej uczciwy opis. Ale w pl uczciwość nie popłaca
Wysłane 2016-02-28 23:53
No ładna Golfina (ta nowa). Droga ale mówimy o 200 (!) kucach a to nie jest jakieś tam Punto.
Ciekawi mnie tylko jak sprawdza się tak niski profil opony na naszych drogach i chodnikach (parkingach). Bo że Cię wytrzepie to przynajmniej czujesz za co zapłaciłeś także to się jakoś jeszcze broni.
Wysłane 2016-02-29 16:27
Zgadzam się ze strasznym w kwestii wyboru między ix20 a i20. Min ze względu na wyższą, wygodniejszą pozycję. Ale no nie prowadzi się jak i30.
@zlotnik
Kolega sprzedał takiego w benzynie za 29. A co do starego to 3 a nie 5 drzwi i tdi mogą ograniczać ilość chętnych. Poza tym aut jest w tej cenie multum.
@dj
Może nie jakieś tam punto nie ale Punto abarth ze świateł by go zjadło
Ciekawi mnie tylko jak sprawdza się tak niski profil opony na naszych drogach i chodnikach
Moim zdaniem słabo

@GodFather
Mam Bravo z 2009 z salonu. 1.6 Multijet. Fajne autko. Na razie nic w nim robić nie musiałem. Wymieniłem hamulce (przedwcześnie w sumie). Jakość materiałów lepsza niż np w Civiku. W sumie wkurzają mnie najbardziej uchwyty na kubki (jakby ich nie było), korek wlewu paliwa na kluczyk. Bagażnik niby jeden z większych w klasie ale tak naprawdę nie taki ustawny. Wysoki ale węższy a raczej płytszy niż np w pugu 307. Tak że np wózek (Xlander) do puga wkładam bez problemu a w Bravo muszę wcisnąć na styk (bez zdejmowania kół). Ale jakby chodziło o wkładanie puszek koli to pewnie więcej by weszło do Bravo. Linia okien (boczna) to klin i jeśli chodzi o wożenie dzieciaków, które lubią wyglądać przez okno, w fotelikach to mój syn się denerwował bo nie widział. W pandzie czy 307 w tym samym foteliku wygląda sobie bez problemu. Tu lepsze będzie punto bo okna tylne są "niżej".
Jakby coś to pytaj.
Wysłane 2016-02-29 19:18
@beton powiem Ci że akurat TDI w golfie 4 to ogromny atut . Autem zrobiłem prawie 100tyś i z silnikiem nie miałem żadnych problemów. Auto ma prawie 300tyś przebiegu i nie bierze w ogóle oleju i przy mrozach zawsze odpali !!
Opony na lato to 225 40 R18 spokojnie można jeździć wiadomo nie jeździ się jak mercedesem na 16 calach. Ale wiedziałem co brałem lubię jak auto jest sztywne niż jak pływa po całej drodze
Punto abarth - ma 155ps i 230nm ja mam 200ps i 430nm myślę że nie miał bym problemu z takim punciakiem
Wysłane 2016-02-29 20:11 , Edytowane 2016-02-29 20:17
Nie mierzyłem myśle że podobnie do gti a on ma 7.2 może 0.3 gorzej bo to jednak klekot ale powyżej 100 km/h moment obrotowy robi swoje ;) do setki cieżko nim dobrze wystartować bo moment jest za duży na przedni naped na pierwszych 3 biegach miga esp. W DE jak byłem to nie bylo tego problemu jakiś bardziej przyczepny asfalt mają
Wysłane 2016-03-01 08:44 , Edytowane 2016-03-01 08:45
Beton raczej miał na myśli połączenie 3-drzwiowego nadwozia z TDI jako niekorzystne przy sprzedaży.
No mocny diesel nie przyspiesza do setki gorzej od benyniaka o tej samej mocy dlatego, że ma za wysoki moment, tylko dlatego, że ma za mały zakres użytecznych obrotów. Nie ma też żadnej wyższości w przyspieszaniu na optymalnych obrotach przy wyższej prędkości :) Liczy się moc i jej dostępność.
No i 6,5s do setki Golfem przy około 200KM... w ramach jakiejś legendy chyba :)
Wysłane 2016-03-01 10:18
video może się da w tyle przyśpieszyć.
Wysłane 2016-03-01 11:46
@ zlotnik
Tak, ten 1,9TDI to dobry silnik. Brat ma taki w Leonie
Tak jak pisze Maveriq chodziło mi o to że 3 drzwiowe nadwozie jest chyba popularniejsze z benzyną (ale może są jakieś statystyki które pokazują ze tak nie jest) takie jest moje odczucie.
6,5 nie no daje 5,5 kto przebije
A poważnie nie. Nie w dieslu. Takie rzeczy to tylko w erze. Golf GTi 2l benzyna 200kucy ma 7,2 do setki.
Benzyna spod świateł będzie szybsza od diesla.
Jak pisze Maveriq + w dieslu 100 robisz na 3 biegu w sportowej benzynie na 2. To masz (jak umiesz zmieniać biegi) ~0,3s dodatkowe na zmianę biegu. (A jak nie umiesz to i sekundę)
Wysłane 2016-03-01 12:31 , Edytowane 2016-03-01 12:32
@beton - kolega 180KM 1.8T DSG Passatem wg. katalogu ma 7.8, realnie mierząc wg, softu z GPS - 6.8 s. Czyli mocniejszy i lżejszy golf nie da rady rozpędzić się szybciej? Ten 1.8T ma raptem coś koło 240nm przy 5,5k obrotów, automat ma też straty na momencie większe niż manual.
Żadne bajki, IMO bezproblemu do zrobienia po rozgrzaniu silnika.
Kto jest online: 0 użytkowników, 159 gości