Forum > Tematy dowolne > Oddawał ktoś laptopa (najlepiej Acera) na gwarancję do Euro RTV AGD?

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-11 15:34

@daro189 zadzwoń do Acera i się przekonasz czy ci wezmą do serwisu.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-11 21:29 , Edytowane 2013-02-11 21:31

@daro189
Możesz zadzwonić i spytać albo wrzucić model i S/N w formularz RMA i zobaczyć co on na to - i tak będziesz musiał to zrobić.
Wysyłasz całego laptopa (i tylko laptopa).
Zresztą wszystko będzie napisane i wyjaśnione podczas składania formularza.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

daro189

Wysłane 2013-02-13 10:22

przeglądarka mi się zbuntowała i wyrzucała błąd. po wpisaniu faktycznie pojawiły się dane, teraz czekam na instrukcje wysłania paczki. dzięki za pomoc \"\spoko\"

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-13 12:46

@daro189
Jeśli dostałeś już mailowo info by zamówić DHL-a na dane adresata, nr. klienta itp to...tyle. Sam musisz zadzwonić i zamówić na dogodny termin podając te dane. Przynajmniej tak było rok temu.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-13 12:51

@djluke ja to byłem wygodniejszy, zadzwoniłem na infolinię i babka wszystko pozałatwiała. Rano przyjechał UPS i zabrał paczkę do pepików, dokładnie do Brna. Absolutnie serwisowi Acera nie mogę nic, ale to nic zarzucić.

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 234 gości