@1084
dokladnie
Forum > Tematy dowolne > Wysyłka dysku Samsunga do Seagate na gwarancję.
Wysłane 2012-08-23 21:40
Dysk w Siszelu, miałem trochę wypełniacza styropianowego to dosypałem, resztę uzupełniłem kawałkiem pianki-gąbki i pociętym kartonem.
Wysłane 2012-08-24 03:46 , Edytowane 2012-08-24 03:47
@pi_nio ja do seagate wysyłałem w pudełku, dysk owinięty w wyciętą tekturę tak aby jego obudowa i elektronika się nie uszkodziły, a do pudełka wsadzałem cokolwiek co miałem pod ręką aby dysk nie fruwał :) Żadnych woreczków nie dawałem.
Wysłane 2012-08-24 09:18
@krzyss
Mozna, bo kto Ci zabroni.
Co nie zmienia faktu, ze np po tych powodziach, przez pewien czas byla tak zaostrzona procedura, ze ja jak kiedys odwalilem maniane typu wlasnie jakie tekturki i antystatic to mi nie przyjeli z powodu zlego pakowania.
pianka/babelki - wymiarowe pudeleczko - woreczek i nie trzeba sie niczym martwic.
Byle nie latalo w srodku i pudelko nie bylo krowie z gardla wyciagniete
Wysłane 2012-08-28 15:52 , Edytowane 2012-08-28 16:42
Dostałem TO
/EDIT/
Prawie to bo jednak model STAC1000201 czyli 7200rpm więc chyba nawet lepiej
Wysłane 2012-09-20 09:43
Panowie czy wiecie gdzie sie odezwać jeżlei coś nie tak jest z paczką w Seagate?
Pisałem do ich wsparcia z formularza ale zero odpowiedzi - nawet maila potwierdzającego nie otrzymałem, że odebrali moje zażalenie.
Sprawa wygląda tak:
Wysłałem dwie paczki - dwa osobne RMA do UPC Warszawa
Otrzymałem potwierdzenie, że odebrali tylko jedno RMA a na drugie czekają sprawdzam listy przewozowe i obie paczki zostały odebrane o tej samej godzinie przez tę samą osobę
Wysłane 2012-09-20 11:34
@mee
Wysyłasz bezpośrednio wiadomości na adres e-mail, czy korzystasz z formularza kontaktowego na stronie? - ja bym próbował zmienić jedną metodę, na drugą i odwrotnie. Ponadto bym ich trochę "pospamował"... wysłał kilka(naście/dziesiąt) wiadomości pod rząd o identycznej treści - w końcu któryś odbierze kompetentna osoba i odpisze.
Wysłane 2012-09-20 12:43
@mee
Tutaj masz maila: euro.techsupport@seagate.com
Zawsze kontaktowałem się z nimi poprzez formularz na stronie i odpowiedzi dostawałem w przeciągu kilku godzin.
Wysłane 2012-09-20 14:56
Co wam te dyski tak padają jak muchy?
Ja mam od 10 lat samsunga 80gb i narazie zero problemów...
A załóżmy, że kupuję sobie nowy dysk na gwarancji, pada mi po miesiącu, i wysyłam go do naprawy.
Co się dzieję z moimi danymi jeśli okaże sie, że nie mogą go naprawić?
Przysyłają mi nowy z moimi starymi danymi, które uprzednio odzyskali? hm..
Wysłane 2012-09-20 15:19
@wintek
Przed zwrotem dysku prosimy o wykonanie kopii zapasowych wszystkich danych.
Usługi odzyskiwania danych Seagate
Seagate oferuje obecnie najlepsze w swojej klasie usługi odzyskiwania danych dla wszystkich formatów i marek nośników danych z naszych laboratoriów w Ameryce Północnej, Europie i Australii.
Gwarancja dotyczy dysku a nie danych.
Wysłane 2012-09-20 15:28
@wintek
Nigdy, ale to prze nigdy nie dostaniesz dysku z danymi na nich... czy ty będzie naprawa (nawet mechaniczna), czy to tym bardziej wymiana na nowy - przed utratą danych musisz chronić się sam, albo zapłacić krocie firmom, które takowe odzyskują z uszkodzonych nośników.
Wysłane 2012-09-20 17:44 , Edytowane 2012-09-20 17:45
@wintek"Ja mam od 10 lat samsunga 80gb i narazie zero problemów..."
A ja mam od 20 lat Quantuma 1.28G i działa bez problemu. Co nie przeszkadzało mi zutylizować kilkaset takich, które padły.
Widzisz, to jest temat o uszkodzonych dyskach a nie o działających.
Wysłane 2012-11-30 12:38
Pozwolę sobie odkopać temat.
Jak to jest ze zwrotem dysków do WD?
W zamian za uszkodzony dysk dostaje identyczny nowy czy może jest tak jak u Seagate że dostaje jakiś recertyfikowany złom?
Wymiana trwa również około 2 tygodni jak w przypadku innych producentów?
Kto jest online: 0 użytkowników, 164 gości