Forum > Tematy dowolne > Wysyłka dysku Samsunga do Seagate na gwarancję.

Strona 3 z 3 <<<123
skocz

ANTYBIRD

Wysłane 2012-08-23 20:21

@1084
dokladnie

Mobile: || Compal FL90 || C2D P5750 || GF8600M 256MB VRAM || 4GB RAM || 320GB || WiFi Intel || BT || A4Tech X750 Fajno być na IN4!

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-23 21:40

Dysk w Siszelu, miałem trochę wypełniacza styropianowego to dosypałem, resztę uzupełniłem kawałkiem pianki-gąbki i pociętym kartonem.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-08-23 21:51

@pi_nio
Woreczek elektrostatyczny w zupełności wystarczył kiedyś Seagate'owi, więc nie wydaje mi się, by teraz po przejęciu Samsunga, mieli zaostrzyć przepisy.
\"\spoko\"

よろしく

krzyss

  • krzyss
  • wiadomość Użytkownik

  • 5735 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-24 03:46 , Edytowane 2012-08-24 03:47

@pi_nio ja do seagate wysyłałem w pudełku, dysk owinięty w wyciętą tekturę tak aby jego obudowa i elektronika się nie uszkodziły, a do pudełka wsadzałem cokolwiek co miałem pod ręką aby dysk nie fruwał :) \"\ok\" Żadnych woreczków nie dawałem.

Intel i5 4460 + Fera 5,Gigabyte H81M-HD3,12GB DDR3,Gigabyte GTX1050ti 4GB,Be Quiet 400W,Patriot Burst 120GB SSD,WDCBlue 1TB,Seagate 1TB,SPC AR6 + Zephyr 12cm,Benq E900WA + Panasonic TX-L37G20E,Genius SW355 2.1,W10

ANTYBIRD

Wysłane 2012-08-24 09:18

@krzyss
Mozna, bo kto Ci zabroni.
Co nie zmienia faktu, ze np po tych powodziach, przez pewien czas byla tak zaostrzona procedura, ze ja jak kiedys odwalilem maniane typu wlasnie jakie tekturki i antystatic to mi nie przyjeli z powodu zlego pakowania.

pianka/babelki - wymiarowe pudeleczko - woreczek i nie trzeba sie niczym martwic.
Byle nie latalo w srodku i pudelko nie bylo krowie z gardla wyciagniete \"\lol\"

Mobile: || Compal FL90 || C2D P5750 || GF8600M 256MB VRAM || 4GB RAM || 320GB || WiFi Intel || BT || A4Tech X750 Fajno być na IN4!

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-24 10:31

@ANTYBIRD no widzisz? nie przyjęli Ci! \"\olaboga\" ja tak nie chcę! \"\boooli\"

(.)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-28 15:52 , Edytowane 2012-08-28 16:42

Dostałem TO \"\diabel\"

/EDIT/
Prawie to bo jednak model STAC1000201 czyli 7200rpm więc chyba nawet lepiej \"\mikolaj\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-28 16:14

@djlukeA widzisz, a się wahałeś. \"\jezor\" \"\spoko\"

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-20 09:43

Panowie czy wiecie gdzie sie odezwać jeżlei coś nie tak jest z paczką w Seagate?
Pisałem do ich wsparcia z formularza ale zero odpowiedzi - nawet maila potwierdzającego nie otrzymałem, że odebrali moje zażalenie.
Sprawa wygląda tak:
Wysłałem dwie paczki - dwa osobne RMA do UPC Warszawa
Otrzymałem potwierdzenie, że odebrali tylko jedno RMA a na drugie czekają \"\olaboga\"sprawdzam listy przewozowe i obie paczki zostały odebrane o tej samej godzinie przez tę samą osobę \"\nie_ok\" \"\nie_ok\"

Yesusik

Wysłane 2012-09-20 11:34

@mee
Wysyłasz bezpośrednio wiadomości na adres e-mail, czy korzystasz z formularza kontaktowego na stronie? - ja bym próbował zmienić jedną metodę, na drugą i odwrotnie. Ponadto bym ich trochę "pospamował"... wysłał kilka(naście/dziesiąt) wiadomości pod rząd o identycznej treści - w końcu któryś odbierze kompetentna osoba i odpisze.
\"\przytul\"

よろしく

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-20 11:48

no właśnie nigdzie nie podali maila bezpośrendiego, jest tylko formularz
Obawiam sie dużego problemu - osoba odbierająca te wiadomości jest anglojęzyczna - tak więc pewnie nie będzie się bawić w sprawdzanie listów przewozowych Polskiego TNT i czy została odbrana paczka \"\zly\"

bartekxc

Wysłane 2012-09-20 12:43

@mee
Tutaj masz maila: euro.techsupport@seagate.com
Zawsze kontaktowałem się z nimi poprzez formularz na stronie i odpowiedzi dostawałem w przeciągu kilku godzin.

[i5 3470 4.0 GHz] [ASRock Z77E-ITX] [Kingston HyperX 8GB DDR3 1840MHz CL10] [Gainward GTX 660 GS] [Plextor M6S 128GB] [Samsung 830 SSD 64GB] [Samsung F3 HD502HJ 500GB] [Samsung HD103UJ 1TB] [6 x Samsung F4 HD204UI 2TB] [4 x WD WD20EARX 2TB] [Dell P2414H] [Panasonic TX-P50U30 50"] [Benq W1070 - 136"] [Logitech Z-5500] [Silverstone Sugo SG05] [FSP 300w 80+ SFX] ๏̯͡๏﴿☻⛽️

Yesusik

Wysłane 2012-09-20 12:52

@mee
To spr. napisać na tego emilka co podał bartekxc... w tytule podaj RMA: numer, a w treści powołaj się na nr listu przewozowego TNT - jest to spedytor międzynarodowy, więc "kumaty" odbiorca wiadomości, sprawdzi sobie tracking w dowolnym języku.
\"\spoko\"

よろしく

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-20 13:49

thx Panowie, dam znać czy coś wyjaśnią w supporcie

wintek

  • wintek
  • wiadomość Użytkownik

  • 604 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-20 14:56

Co wam te dyski tak padają jak muchy?
Ja mam od 10 lat samsunga 80gb i narazie zero problemów...

A załóżmy, że kupuję sobie nowy dysk na gwarancji, pada mi po miesiącu, i wysyłam go do naprawy.
Co się dzieję z moimi danymi jeśli okaże sie, że nie mogą go naprawić?
Przysyłają mi nowy z moimi starymi danymi, które uprzednio odzyskali? hm..

Silverstone LASCALA LC-13 + Gigabyte B450 Aorus Pro + Ryzen 7 2700x + Hyperx Predator RGB 16GB 3200Mhz + Adata SX8200 PRO 512GB + OCZ Vertex 4 64GB + WD Caviar Blue 1TB + OCZ ZS 550W + Samsung UE46ES6100 + Microlab Solo 7c

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-20 15:19

@wintek

Przed zwrotem dysku prosimy o wykonanie kopii zapasowych wszystkich danych.

Usługi odzyskiwania danych Seagate
Seagate oferuje obecnie najlepsze w swojej klasie usługi odzyskiwania danych dla wszystkich formatów i marek nośników danych z naszych laboratoriów w Ameryce Północnej, Europie i Australii.

Gwarancja dotyczy dysku a nie danych.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-09-20 15:28

@wintek
Nigdy, ale to prze nigdy nie dostaniesz dysku z danymi na nich... czy ty będzie naprawa (nawet mechaniczna), czy to tym bardziej wymiana na nowy - przed utratą danych musisz chronić się sam, albo zapłacić krocie firmom, które takowe odzyskują z uszkodzonych nośników.
\"\ziew\" \"\diabel\" \"\przytul\"

よろしく

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-20 17:44 , Edytowane 2012-09-20 17:45

@wintek"Ja mam od 10 lat samsunga 80gb i narazie zero problemów..."

A ja mam od 20 lat Quantuma 1.28G i działa bez problemu. Co nie przeszkadzało mi zutylizować kilkaset takich, które padły. \"\jezor\"

Widzisz, to jest temat o uszkodzonych dyskach a nie o działających.

bartekxc

Wysłane 2012-11-30 12:38

Pozwolę sobie odkopać temat.
Jak to jest ze zwrotem dysków do WD?
W zamian za uszkodzony dysk dostaje identyczny nowy czy może jest tak jak u Seagate że dostaje jakiś recertyfikowany złom?
Wymiana trwa również około 2 tygodni jak w przypadku innych producentów?

[i5 3470 4.0 GHz] [ASRock Z77E-ITX] [Kingston HyperX 8GB DDR3 1840MHz CL10] [Gainward GTX 660 GS] [Plextor M6S 128GB] [Samsung 830 SSD 64GB] [Samsung F3 HD502HJ 500GB] [Samsung HD103UJ 1TB] [6 x Samsung F4 HD204UI 2TB] [4 x WD WD20EARX 2TB] [Dell P2414H] [Panasonic TX-P50U30 50"] [Benq W1070 - 136"] [Logitech Z-5500] [Silverstone Sugo SG05] [FSP 300w 80+ SFX] ๏̯͡๏﴿☻⛽️

Yesusik

Wysłane 2012-11-30 14:16

@bartekxc
Lata świetlne temu wymieniałem, więc mogło się pozmieniać, ale wtedy dostawało się nową sztukę z pełną 3-letnią gwarancją.
\"\upsa\"

よろしく
Strona 3 z 3 <<<123
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 164 gości