Forum > Tematy dowolne > Wysyłka dysku Samsunga do Seagate na gwarancję.

Strona 2 z 3 <<<123>>>
skocz

ANTYBIRD

Wysłane 2012-06-12 08:02

a wszystkie sa recertyfikowane \"\diabel\"

Mobile: || Compal FL90 || C2D P5750 || GF8600M 256MB VRAM || 4GB RAM || 320GB || WiFi Intel || BT || A4Tech X750 Fajno być na IN4!

zawias

  • zawias
  • wiadomość Użytkownik

  • 4463 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-12 08:26

faktycznie prezentuję się wyjątkowo dobrze
transfery i czas jak na HDD \"\ok\"

@bartekxc
tak z ciekawości to:
czy on jest na SATA III \"\hmmm\"

Pracując sumiennie przez 8 godzin dziennie, być może kiedyś zostaniesz szefem i będziesz pracował po 12 godzin dziennie.

bartekxc

Wysłane 2012-06-12 10:24

Szybkość w tego typu dyskach jest dla mnie bez znaczenia, i tak zaraz wyląduje w NASie gdzie kontroler ograniczy go do 90MB/s

Jest to wersja SATA II

[i5 3470 4.0 GHz] [ASRock Z77E-ITX] [Kingston HyperX 8GB DDR3 1840MHz CL10] [Gainward GTX 660 GS] [Plextor M6S 128GB] [Samsung 830 SSD 64GB] [Samsung F3 HD502HJ 500GB] [Samsung HD103UJ 1TB] [6 x Samsung F4 HD204UI 2TB] [4 x WD WD20EARX 2TB] [Dell P2414H] [Panasonic TX-P50U30 50"] [Benq W1070 - 136"] [Logitech Z-5500] [Silverstone Sugo SG05] [FSP 300w 80+ SFX] ๏̯͡๏﴿☻⛽️

Inferno

Wysłane 2012-07-26 17:15

Wczoraj zarejestrowałem dysk do wysyłki jako uszkodzony, na stronie Segate. Dostałem RMA i od razu wysłałem. Dzisiaj, przed chwilą dostałem maila z takim czymś:

RMA Number: ********
Issue Date: 25-JUL-2012
Order Reference Number: *******

Customer Name: ********
Customer Number: *********
Customer Bill-To: *********
Customer Ship-To: ********


No i jeszcze załącznik:


RECEIPT ACKNOWLEDGMENT Date: 26-JUL-2012


SEAGATE TECHNOLOGY, INT'L
Koolhovenlaan 1

Schiphol-Rijk,
Nederland 1119 NB


RMA Number: *******
Issue Date: 25-JUL-2012

Order Reference Number: ******

Bill: ***** Ship: *****
*****
*******

Emailed to: *****
Currency Displayed is USD

Line/
Seq Seagate PN/
Customer PN PN Description/
Cust Line Ref # Issue Date/
Receipt Date Req Qty/
Rcv Qty # Exp Not Rcv Qty/
OOW Charges

1 HD503HI ST500DL001 25-JUL-2012 1 0
1 1 26-JUL-2012 1 0.00 0
Serial No Received: S23CJ1MS702555




1. Total Requested Quantity : 1
2. Total Clean Received Quantity : 1
3. Total Expected Not Received Qty : 0
4. Total Discrepant Quantity : 0
5. Total Return Unrepaired Quantity : 0
6. Total OOW Charges : 0.00


Dear Sir or Madam,

Your RMA (Return Material Authorization) Number is *****.
Your Order Reference Number is ******.

This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly.

If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid.

For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website at [LINK] Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items that Seagate will not accept as a justified warranty claim.

Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returning the product(s) to you.

If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate [not applicable to AMER (US, Canada and Brazil)]


** ** ** ** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ** ** ** ** when inquiring about or sending in your order.


AMER (US, Canada and Brazil), ASIA PACIFIC

Please go to [LINK] if you have questions about your order.


EMEA :EUROPE, MIDDLE EAST, AFRICA

Email : euro.customer.support@seagate.com

Should you have any questions please contact us with a subject line "Return Unrepaired Inquiry". You can arrange pickup of the drive/s at the following address, please have the courier reference your RMA number and number of units to be picked up.


SEAGATE TECHNOLOGY, INT 'L
Koolhovenlaan 1
Schiphol-Rijk 1119 NB
Netherlands


Best Regards,
Seagate Technology




No i co to znaczy ? Czegoś nie dodałem do wysyłki, za szybko wysłałem ? Samo RMA na pudle styknie ?
W zasadzie zapłaciłem za wysyłkę na poczcie, ale nic więcej, ale raczej nic nie trzeba ?

Yesusik

Wysłane 2012-07-26 18:12

@Inferno
Wszystko jest OK... nic się nie martw! =]
\"\spoko\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-07-26 20:55

@Inferno
Jw. nic nie znaczy. Dostali, czekają. Znaczyłoby jakbyś miał jakieś unrepaired (5).

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Inferno

Wysłane 2012-08-01 17:28

Ok. Dostałem dysk z powrotem. Na szczęście, ten sam model. Mam nadzieję, że problemów stwarzał nie będzie. SMART czysty, puściutki \"\hura\"

No i testy, które zrobiłem:









djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 00:43

Mam nowe pytanie o nową wysyłkę.

Mam dysk Seagate ST3750640AS, padnięty, wg. s/n jest na gwarancji
No to wypełniam RMA i co widzę...pokazuje mi jako typ:
Seagate FREEAGENT PRO dysk
0-RPM SATA/USB2.0
750 GB
...a ja mam goły 3.5" dysk w ręce...a jak podaje Seagate "należy zwrócić wszystkie akcesoria które były dołączone do produktu".

To jak z gwarancją takiego dysku?

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 01:03

@djlukeI potrzebna obudowa, to dysk zewnętrzny i producent nie zezwala na rozbieranie.

ANTYBIRD

Wysłane 2012-08-02 01:04

jak wyzej, ale prawdopodobnie nie zostanie przyjety na gwarancje... \"\wkurzacie\"

Mobile: || Compal FL90 || C2D P5750 || GF8600M 256MB VRAM || 4GB RAM || 320GB || WiFi Intel || BT || A4Tech X750 Fajno być na IN4!

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 01:13

@1084
Tak też mi się wydaje. Ale S/N dysku = S/N całości/obudowy?

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 01:56

@djlukeNa to wygląda. To jeden z powodów dla których zawsze zalecam zakupy obudowy i dysku osobno, ale sadzę, że w tym przypadku po prostu taki trafił do rąk. W zasadzie masz dwa wyjścia, poszukać obudowy (ale będzie problem z numerem seryjnym), albo udać głupiego i wysłać, w najgorszym razie stracisz te 20-30zł.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 02:05

@1084
Albo udać głupiego i wystawić na Allegro - wszak gwarancja na podstawie S/N jest \"\lol\"
A sam dysk jest z odzysku i dostałem jako niesprawny więc gwarancja była miłym bonusem...była \"\jezor\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-08-02 09:06 , Edytowane 2012-08-02 09:07

@djluke
Tak, SN dysku wewn. = SN zewn. Tak samo jest u WD i Hitachi... u ostatniego reklamowałem właśnie dysiora "wyciągniętego" z obudowy... nie dość, że przyjęli (a w warunkach też mają, że trza słać całość;), wymienili, to jeszcze wysłali z nową obudową i akcesoriami!
\"\crazy\" \"\crazy\" \"\crazy\" \"\diabel\"

No ale Hitachi, to nie Seagate... mimo wszystko, ja bym wysyłał.
\"\spoko\"

よろしく

zenti

  • zenti
  • wiadomość Użytkownik

  • 256 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 11:52

Mam takie pytanie gwarancja u Hitachi jest też na podstawie S/N?

Yesusik

Wysłane 2012-08-02 12:09

@zenti
TAK.
\"\spoko\"

よろしく

zawias

  • zawias
  • wiadomość Użytkownik

  • 4463 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 21:43

a jak jest z dyskami ssd też można gwarancję załatwiać za pomocą S/N \"\hmmm\"

Pracując sumiennie przez 8 godzin dziennie, być może kiedyś zostaniesz szefem i będziesz pracował po 12 godzin dziennie.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38051 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-23 18:58 , Edytowane 2012-08-23 18:59

Dobra, we wtorek w końcu wysłałem.
I dziś po 14. dostałem maila dot. przyjęcia zamówienia, masa S/N nawymienianych, received taki, powyżej inne...ale Total Clean Received 1 więc w sumie OK...
I po 16 mail że my order was shipped lol.
Zobaczymy co przyjdzie \"\lol\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-23 19:18

@djluke wysyłałeś w pudle na dyski czy zwykłe+gazety? bo cholerka skończyły mi się pudła na dyski, a mam jeszcze 2 dyski do wysłania i nie wiem czy nie będzie jaj jak wyślę w zwykłym? \"\hmmm\"

(.)

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-23 19:39

@pi_nioJa wysyłam czasami w zwykłym kartoniku, byle folię dać elektrostatyczną i dobrze gąbką, folią z bąbelkami, czy nawet gazetami wypełnić. Nigdy, nie było problemu.


Strona 2 z 3 <<<123>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 221 gości