Kupowaliście z morele.net jak było u was z szybkością wysyłki
Zamówiłem w czwartek GTX 650Ti zapłaciłem kartą w czwartek pieniądze mieli na koncie i do dziś towar jeszcze nie wysłany
Co ciekawe przy karce na stronie dalej widnieje ze jest dostępna i maja ja na magazynie a mój status zamówienia to OCZEKUJĄCE
OCZEKUJĄCE - taki status ma towar, kiedy wybrano płatność na raty, a także wtedy, kiedy istnieje problem z dostarczeniem towaru
Wygląda na to ze sprzedają towar a nie maja go na stanie
Na maile nie odpisują
Forum > Tematy dowolne > Morele.net i szybkosc wysyłki towaru
Wysłane 2012-12-11 10:05 , Edytowane 2012-12-11 10:06
Wysłane 2012-12-11 10:35
Zadzwoń do nich - tak będzie najszybciej i najłatwiej.
infolinia: 801 000 861
tel #1: 12 418 40 25 (dla tel. komórkowych)
tel #2: 12 418 40 26 (dla tel. komórkowych)
czynne od 9.00 - 17.00
fax: 12 398 22 24
Kupowałem kilka gratów w morelach i to co jest podane na stronie ma się nijak do ich stanów magazynowych. Dlatego przed zamówieniem w morelach najpierw do nich dzwonię się upewnić, że towar mają na stanie. Jedynym wyjątkiem na plus, gdzie opis na stronie zgadza się ze stanami magazynowymi to sklep komputronik.

Wysłane 2012-12-11 10:39 , Edytowane 2012-12-11 10:41
Kupowałem kilka razy w morele.net. Jeśli zakupy zrobione miałem wieczorem, produkt odbierałem w net punkcie na trzeci dzień. Raz zdarzyło się, że produkt miałem następnego dnia, ale zakupy były robione rankiem. Dla znajomego jak składałem komputer latem, mieli kilkudniowy poślizg z procesorem, wysłali dwie paczki. Pierwsza była to mobo+ram, druga procesor po kilku dniach.
Zwróć uwagę na fakt, że już rozpoczął się okres przedświąteczny. Także na opóźnienia trzeba liczyć, czy to ze strony hurtowni, sklepu, kuriera..
Zadzwoń najlepiej do nich, powinni udzielić informacji.
Wysłane 2012-12-11 10:45
Ja nigdy nie miałem z nimi problemu a już sporo rzeczy tam kupiłem. Zazwyczaj odbieram w netpunkcie i jest tam w ciągu dwóch dni.
Wysłane 2012-12-11 11:02 , Edytowane 2012-12-11 11:04
Dzwoniłem straciłem 5,18 zł na połączenie telefoniczne (czekałem 17 minut na połączenie) i nic się nie dowiedziałem
W systemie ma tylko oczekujące i ciężko jej jest określić kiedy będzie to wysłane być może dziś
Normalnie zenada.pl za taka infolinie
edyta///
co ciekawe twierdziła ze towar maja na stanie
Wysłane 2012-12-11 12:07
Nigdy nie miałem problemów, co prawda zawsze odbieram osobiście w KR i płacę przy odbiorze. Kupowałem różne rzeczy od pierdół po całkiem droższy sprzęt w tym agd, i zawsze towar był gotowy do odbioru w ciągu 1-2 dni.
Może faktycznie "okres przedświąteczny"?
Wysłane 2012-12-11 13:48
Jak kupowałem NAS u nich to było to samo. Przed zakupem zapewnili mnie, że jest na miejscu (to był poniedziałek) a kompletowanie zamówienia trwało 3 dni i dostałem paczkę w piątek.
Wysłane 2012-12-13 15:29
@pawel5000 Jak się sprawy mają?
Wysłane 2012-12-13 22:04
To masz farta bo ja z firmą GLS już mam zdrowo na pieńku... Od rana świeci na stronie status w doręczeniu, a kurier olał sprawę i nic nie przyszło... Cały dzień czekałem na procesor (zakupiony w ProLine) w domu Jeśli jutro dojedzie do mnie, to będzie miał jazdę. Sprawa już zgłoszona GLS na wyższym stopniu
Wysłane 2012-12-13 22:21
@SlawoyAMD Mi gość z GLS raz wiózł paczkę dwa tygodnie..
Oczywiście nie pracuje w tej firmie od dłuższego czasu już
Kto jest online: 1 użytkowników, 332 gości
magx2k ,