Forum > Tematy dowolne > Jakie auto do 25 000zł?

Strona 6 z 8 <<<12345678>>>
skocz

ELLIOTT

Wysłane 2013-04-27 14:31

@xoot To zależy z jakiego województwa jesteś. Ale tak ok 600-1200zł. Na Podlasiu Zaprzał ok 800zł z faktura itp. z grupowym chipem taniej. Polecam udać się na forum golfa \"\ok\"

Pentium G860 +THERMALRIGHT Ultra-120 eXtreme Rev.C FDB | MSI Z77A-G45 | Club 3D 7850 RoyalKing | CRUCIAL Ballistix Sport 2x4096MB 1600MHz DDR3 | OCZ Vertex 4 SSD 2,5 128GB | Samsung 1TB HD103SJ 7200rpm SATA2 32MB | Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły) | PIONEER DVD-RW DVR-110D | Powered by ENERMAX LIBERTY 620W | Audio PC: Asus Xonar DX + Edifier S550

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 14:37

@ELLIOTT
najpierw muszę go kupić, pojeździć i wtedy zobaczę.

raptor

  • raptor
  • wiadomość Użytkownik

  • 1743 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 14:52

@xoot każdy kto się chodź trochę zna powie że chip tuning jest opłacalny w 100%. Zalet jest masa, samochód może palić mniej lub minimalnie więcej (to już zależy od strojenia i od stylu jazdy)
Samochód zyskuje na elastyczności itp. Przyspieszenie zwiększa się znacznie.
Wirusowanie jest fajne jeśli jeździ się samochodem seryjnym i po pewnym czasie brakuje nam już mocy i wtedy taki zabieg daje dużo frajdy.
Mówisz że samochód został tak zrobiony w fabryce i będzie wyżyłowany ale to nie prawda. Celowe jest wystopniowanie mocy ceny itp. Nikt Ci nie da więcej mocy za mniej pieniędzy. Audi, bmw itp. samo proponuje tuning swoich samochodów i to z gwarancją.

To tyle w temacie chiptuningu ale odchodzimy od tematu głównego, najpierw trzeba mieć samochód żeby to wszystko zrobić \"\lol\"

Maveriq

Wysłane 2013-04-27 15:04

Znajomy miał w Audi A6 2.0 TDI 140KM, zapłacił 1200 ojro w Niemczech za chiptuning. Efektem była niższa moc maksymalna - nieco ponad 130km/h. Na niskich obrotach zyskał sporo mocy, a spalanie spadło mu o ponad 10%. Oczywiście w sprincie autko zrobiło się ciut wolniejsze, ale do normalnej jazdy po tym zabiegu nadawało się dużo bardziej, niż stock.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 16:58 , Edytowane 2013-04-27 17:11

@xoot

A wiesz że wszystkie procesory intela - i3, i5 i i7 to jest identyczny kawałek krzemu? Więc po co robią i3 jak mogliby się nie bawić i sprzedawać i7 tylko? \"\cfaniak\"


Co do Kubicy

Advantages
Better fuel economy[2][6] (up to 15% improvement) than conventional planetary geared automatic transmission (due to lower parasitic losses from oil churning)[5] and for some models with manual transmissions;[2]
No loss of torque transmission from the engine to the driving wheels during gear shifts;[2][4][5]
Short up-shift time of 8 milliseconds when shifting to a gear the alternate gear shaft has preselected;[3][4]
Smooth gear-shift operations;[4][5]
Consistent down-shift time of 600 milliseconds, regardless of throttle or operational mode;[4]



[LINK]

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

vindix

  • vindix
  • wiadomość Użytkownik

  • 1554 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 17:17

@ELLIOTT Możesz dać na miar kto na podlasiu robi mapy i się zna na tym?

Elessar

Wysłane 2013-04-27 17:41

Może i ja dopytam. Czy chip tuning jest równie opłacalny w silnikach benzynowych co w dieslach?
I czy można mapować zagazowane auta? A jeśli tak to robi się to przed czy po zagazowaniu?

Almiks

  • Almiks
  • wiadomość Użytkownik

  • 223 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 17:47

Jak masz turbinę to chipowanie jest warte zachodu. W zwykłym wolnossaku wydaje mi się to trochę sztuką dla sztuki...

i7

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2524 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 18:37 , Edytowane 2013-04-27 18:40

@Maveriq
Obniżenie mocy do 130 KM z seryjnych 140KM mogło być naprawdę wyczynem. Kolega, który robił programy w moich autkach miał przypadek właśnie w 2.0TDI, gdy po wielu trudach udało mu się osiągnąć właśnie serię -140KM. Auto przyjechało do niego z kilkudziesięcioma zdechłymi kucami pod maską.
FROST
To są silniki PD czyli na pompowtryskach. Tu pompa wtryskowa NIE WYSTĘPUJE.
Przed zrobieniem programy hamuje się autko na hamowni i po tym widać, w jakim stanie jest silnik -turbo, wtryski, pompa oraz osprzęt.
XOOT
Nowy program podstawowy kosztuje różnie. W zależności od samochodu a jako, że Golf jest bardzo popularny i łatwo modowalny, ceny są niższe. Dokładnie nie wiem ale 600-700 zł minimum trzeba liczyć. Taka drobna inwestycja jest jednak bardzo opłacalna.

uważam że może coś się szybciej popsuć i silnik będzie bardziej wyżyłowany, zresztą gdyby to było ot tak, to by zrobili ten sam silnik 130km w fabryce a tak nie jest

No to możesz być spokojny bo sytuacja własnie ma się odwrotnie do Twoich obaw. Te silniki występowały właśnie grupowo, w wielu odmianach mocy.
Zabić można każdy silnik dużo szybciej,nawet nie modowany, zależy od kierowcy.
Elessar
Tak, przykładowo z 1.8T benzyna VW, ze 150KM dobry program robi 200-210KM \"\cfaniak\"

ELLIOTT

Wysłane 2013-04-27 19:37 , Edytowane 2013-04-27 19:45

@vindix Według mojej opinii, znajomych i forum VW na Podlasiu najlepszy jest Paweł Zaprzalski z Tykocina [LINK]. Najlepiej zadzwonić do niego i umówić się. Na forum golfa była zbierana ekipa do grupowego chipa także może wyjść jeszcze taniej[LINK] \"\mikolaj\".

Pentium G860 +THERMALRIGHT Ultra-120 eXtreme Rev.C FDB | MSI Z77A-G45 | Club 3D 7850 RoyalKing | CRUCIAL Ballistix Sport 2x4096MB 1600MHz DDR3 | OCZ Vertex 4 SSD 2,5 128GB | Samsung 1TB HD103SJ 7200rpm SATA2 32MB | Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły) | PIONEER DVD-RW DVR-110D | Powered by ENERMAX LIBERTY 620W | Audio PC: Asus Xonar DX + Edifier S550

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-27 21:51

@grizli
Miałem na myśli swoje auto, gdzie pompę mam.

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 08:15

A silnik 1600 FSI to dobry silnik? Słabszy od 1.9tdi? Niby ma 110km 5 więcej, ale kiedyś jechałem passatem 1.8 bodajże 125km i przesiadłem się do tdi 90km, byłem zszokowany jak tdi pięknie jeździł, miałem wrażenie że był szybszy i żywszy od benzyny, aż w fotel miło wciskało.

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 08:32

Bo diesel ma wyższy moment obrotowy w częściej używanym na co dzień przedziale obrotowym.

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 09:00

@Frost
aha czyli diesel poprostu jest lepszy od benzyny?

raptor

  • raptor
  • wiadomość Użytkownik

  • 1743 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 09:40

@xoot Nie, to który silnik jest lepszy to już Twoje upodobanie. Benzyna rozwija swój moment obrotowy bardziej płynnie diesle zazwyczaj powiedzmy dostaje kopa średnio od 2000 obrotów/minutę (chociaż w nowych dieslach naprawdę już ciężko o turbo dziurę) i moment spada pod koniec maksymalnych obrotów w benzynie raczej do samego końca uzyskujesz coraz więcej mocy.
Mówią językiem najprostszym, w dieslu możesz bardziej odczuwać przyspieszenie bo zawsze masz więcej momentu przez co odczucie wciskania w fotel ale jeśli ja miałbym decydować czym jeździć jeśli nie interesowało by mnie spalanie to oczywiście benzyna.
Diesle są oszczędne, po chipie naprawdę zawstydzą nie jedną benzynę tak więc to tylko kwestia wyboru. Pamiętaj tylko że jeśli jeździsz mało to PB wygrywa.
Pozdro

raptor

  • raptor
  • wiadomość Użytkownik

  • 1743 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 09:53

@xoot
W skrócie mówiąc:

Benzyna:
-Wyższe spalanie od diesla
-Przy mniejszych jednostkach trzeba wkręcać na wyższe obroty aby żwawiej przyspieszyć
-frajda z jazdy
-mniejsze koszta napraw w porównaniu do diesla
-wysoka kultura pracy
-możliwość zagazowania

Diesel:

-niskie spalanie
-elastyczna jazda (możliwość jazdy momentem)
-koszta napraw większe od benzyny
-gorsza kultura pracy (typowy klekot)
-niskim kosztem możliwość podniesienia mocy i momentu obrotowego (chiptuning)

Wady i zalety w najprostszym języku

Maveriq

Wysłane 2013-04-29 10:19

@raptor W zasadzie bardziej porównałeś silnik wolnossący z doładowanym, niż benzynę z dieslem.

@xoot To uczucie w bijania w fotek to efekt nie tyle wysokiego momentu obrotowego, co małego zakresu użytecznych obrotów w dieslu i krótszych przełożeń niskich biegów. Efekt właśnie tego, ze moc wzrasta bardzo nierównomiernie.
Zawsze nawet dużo słabszy turbodiesel sprawia lepsze wrażenie dla dupohamowni czy plecohamowni, jednak po sprawdzeniu czasu przyspieszenia na średnich obrotach już ten 1.8 125KM prawdopodobnie byłby wyraźnie szybszy.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

raptor

  • raptor
  • wiadomość Użytkownik

  • 1743 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 10:57

@Maveriq Masz rację, zawsze można kupić jeszcze turbo benzynę i wtedy robi się ciekawie ale spalanie, turbina to coś co niekoniecznie wyjdzie tanio. Ale nie można też zakładać że wszystko się psuje.
Ja na Twoim miejscu szukał bym chcianego modelu i zobaczył jaki silnik się trafi a wtedy będziesz się zastanawiał czy warto daną benzynę czy diesla.
Moim zdaniem był byś zadowolony z 1.9tdi + DSG ale jeśli jeździsz spokojnie, nie pałujesz, nie robisz dużych przebiegów to benzyna nie wyjdzie tak drogo.
To już coś co Ty musisz sobie przemyśleć.

Maveriq

Wysłane 2013-04-29 11:13

@raptor Noo turbina do benzyny znacznie droższa od dieslowskiej, ale też zwykle dłużej działa ze względu na inne materiały.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-29 11:26

@raptor
a ten 1600 FSI w Golfie dużo pali? Miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Chyba 1.9tdi + DSG będzie jednak najlepszym wyborem.

Strona 6 z 8 <<<12345678>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 247 gości