Witam.
Zakupiłem telefon na allegro od sklepu, otrzymałem normalną fakturę. Sprzedający w aukcji zamieścił informację, że sprzęt jest nowy i obowiązuje gwarancja producenta od momentu zakupu.
Dla pewności napisałem do Samsunga o sprawdzenie pochodzenia telefonu i informację czy obowiązuje na niego normalna gwarancja. Na ich czacie otrzymałem informację, że telefon pochodzi z Korei i na taki sprzęt gwarancja u nas nie obowiązuje.
Nie interesuje mnie sprzęt bez gwarancji więc chce go zwrócić. Jak się w tej sytuacji powinienem zachować? Czy po prostu zwrócić sprzęt zgodnie z prawem ze względu na zakup przez internet, czy może powinienem to jeszcze gdzieś zgłosić, gdyż sprzedający wprowadza klientów w błąd?
Forum > Tematy dowolne > Oszustwo sklepu z allegro jak się zachować
Wysłane 2016-03-01 16:08
Wysłane 2016-03-01 16:31
Najlepiej zrobić tak:
1. Po pierwsze kontakt ze sprzedającym, że telefon nie spełnia Pana wymagań i że gwarancja u nas na ten model nie bezie realizowana, umówić się jak telefon zwrócić na jakich zasadach - generalnie dogadać wszystko!
Następnie zgłosić sprawę do allegro (napisać do nich), żę taki i taki sprzedawca wprowadza ludzi w błąd sprowadza telefony i u nas gwarancja nie obowiązuje a sprzedawca pisze, że tak :)
Pamiętaj żeby zgłosić to wszystko dopiero jak pieniądze wrócą do Pana!
żeby nie było problemów! No i oczywiście można wystawić neutralny komentarz ale wtedy dostaniemy na 90% taki sam lub gorszy.
Generalnie - pogadaj, obgadaj, oddaj i dla społeczeństwa zgłoś jeśli masz ochotę :)
Wysłane 2016-04-22 23:19
Na swoje telefony w PL Samsung daje 24 msc gwarancji niezależnie czy to firma czy osoba prywatna. To nie Lenovo, chociaż Lenovo też już powoli od tego odchodzi.
Wysłane 2024-02-13 16:49
@groggy
Jak ci nie minęły 2 tygodnie na zwrot to po prostu zwróć i napisz ze towar nie zgodny z opisem.
A później tak jak pisał robin zgłosić sprawę do allegro.
Ja też dałbym negatywa.
No i oczywiście można wystawić neutralny komentarz ale wtedy dostaniemy na 90% taki sam lub gorszy.
Ja bym się nie bawił w neutralne tylko zasłużony negatyw.
Czy po zgłoszeniu sporu allegro nie powinno wykasować ewidentnego komentarza odwetowego?
@1084
Przecież sprzęt jest nowy i gwarancja producenta obowiązuje w Korei. Więc o co masz pretensje?
To jakaś forma sarkazmu?
@groggy, @[size=2]Langdom[/size]
Miałem podobny problem. Zgłosiłem spór na Allegro
No właśnie zawsze mnie zastanawia po co ktoś kupuje na tym alledrogo? Chyba tylko po to żeby potem tracić czas na rozwiązywanie takich problemów.
Wysłane 2024-02-13 21:16
Też tak myślę. Ba, świat był lepszy. I ludzie uważniej czytali....
Kto jest online: 0 użytkowników, 247 gości