Forum > Tematy dowolne > Amazon UK - gwarancja

Strona 1 z 1 1
skocz

groggy

  • groggy
  • wiadomość Użytkownik

  • 728 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 15:19

Witam.
Zastanawiam się nad zakupem używanego dysku SSD Samsunga, który był kupiony w Amazon UK. Z tego co wiem Samsung w swojej procedurze gwarancyjnej dla dysków SSD nakazuje realizację praw gwarancyjnych poprzez sprzedawcę. Czy ktoś wie jak przebiega taka procedura w tym sklepie? Odsyłam dysk z Polski na adres Amazona w UK na swój koszt, a zwrot do mnie jest na ich koszt? Czy wszystkie koszty transportu mnie obciążają? Jakie to są mniej więcej kwoty?

Dell Precision M6600 (17'' Full HD, i7-2860QM, 16GB RAM, Quadro 4000M, Windows 10 64-bit) ------------------------------------------ PC (i5-2400, 8GB RAM DDR3, Radeon HD 7770 1GB GDDR5, Iiyama ProLite E2208HDS, Windows 10 64-bit)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 16:02

W Amazonie niemieckim działa to zwykle tak że przysyłają Ci nowy sprzęt a Ty masz miesiąc na odesłanie starego. Natomiast jak to działa w brytyjskim z Polski tego nie wiem. Nie wiem też czy realizacja gwarancji nie jest z poziomu konta, czyli zrealizować ją może tylko kupujący.
Sama gwarancja w Amazonie przebiega bez problemów.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

thor2k

  • thor2k
  • wiadomość Użytkownik

  • 1343 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 18:09

Miałem raz okazję przekonac się jak działa w tym zakresie Amazok UK. Od razu zaznaczam, że było to ze 2 albo i 3 lata temu i dotyczyło telefonu więć nei musi być nadal aktualne.
Cóż...było jak u DJ'ja. JAk wreszcie gość na live chat'cie (bo tak zacząłem) zrozumiał o co mi chodzi :blush: to zwyczajnie opowiedział no problem. Przysłali nowy egzemplarz a uszkodzony odesłałem, nawet na ich koszt.

groggy

  • groggy
  • wiadomość Użytkownik

  • 728 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 19:12 , Edytowane 2017-06-14 22:17

A wystarczył dowód zakupu czy tak jak wspomniał djluke trzeba mieć jakoś powiązane konto z tym zakupem?

Dell Precision M6600 (17'' Full HD, i7-2860QM, 16GB RAM, Quadro 4000M, Windows 10 64-bit) ------------------------------------------ PC (i5-2400, 8GB RAM DDR3, Radeon HD 7770 1GB GDDR5, Iiyama ProLite E2208HDS, Windows 10 64-bit)

thor2k

  • thor2k
  • wiadomość Użytkownik

  • 1343 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 21:14

W moim wypadku reklamowałem telfon kupiony dla siebie więc nei było w ogóle rozważań na temat posiadania powiązanego konta lub nie. Moje konto, zakup na moim koncie i ja reklamowałem.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6673 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 22:25

Nie prościej jest zamiast pisać zapytania na forum, zapytać na tym całym chacie, albo napisać maila do Amazon.UK?

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 2 użytkowników, 240 gości

frazes , Szaquak ,