Forum > Tematy dowolne > Amazon UK - gwarancja

Strona 1 z 1 1
skocz

groggy

  • groggy
  • wiadomość Użytkownik

  • 635 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 15:19

Witam.
Zastanawiam się nad zakupem używanego dysku SSD Samsunga, który był kupiony w Amazon UK. Z tego co wiem Samsung w swojej procedurze gwarancyjnej dla dysków SSD nakazuje realizację praw gwarancyjnych poprzez sprzedawcę. Czy ktoś wie jak przebiega taka procedura w tym sklepie? Odsyłam dysk z Polski na adres Amazona w UK na swój koszt, a zwrot do mnie jest na ich koszt? Czy wszystkie koszty transportu mnie obciążają? Jakie to są mniej więcej kwoty?

Dell Precision M6600 (17'' Full HD, i7-2860QM, 16GB RAM, Quadro 4000M, Windows 10 64-bit) ------------------------------------------ PC (i5-2400, 8GB RAM DDR3, Radeon HD 7770 1GB GDDR5, Iiyama ProLite E2208HDS, Windows 10 64-bit)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 34667 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 16:02

W Amazonie niemieckim działa to zwykle tak że przysyłają Ci nowy sprzęt a Ty masz miesiąc na odesłanie starego. Natomiast jak to działa w brytyjskim z Polski tego nie wiem. Nie wiem też czy realizacja gwarancji nie jest z poziomu konta, czyli zrealizować ją może tylko kupujący.
Sama gwarancja w Amazonie przebiega bez problemów.

Gigabyte AB350 Gaming 3, Ryzen 1700, 2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000MHz CL15, Club3D Radeon R9 280x, Samsung 960 Evo 500GB, WD Red WD30EZRX, Antec Earthwatts Platinum 550W, SilentiumPC Pax M70, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech G9x i reszta złomu; Windows 10; Canon Pixma MG7550.

thor2k

  • thor2k
  • wiadomość Użytkownik

  • 1343 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 18:09

Miałem raz okazję przekonac się jak działa w tym zakresie Amazok UK. Od razu zaznaczam, że było to ze 2 albo i 3 lata temu i dotyczyło telefonu więć nei musi być nadal aktualne.
Cóż...było jak u DJ'ja. JAk wreszcie gość na live chat'cie (bo tak zacząłem) zrozumiał o co mi chodzi :blush: to zwyczajnie opowiedział no problem. Przysłali nowy egzemplarz a uszkodzony odesłałem, nawet na ich koszt.

groggy

  • groggy
  • wiadomość Użytkownik

  • 635 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 19:12 , Edytowane 2017-06-14 22:17

A wystarczył dowód zakupu czy tak jak wspomniał djluke trzeba mieć jakoś powiązane konto z tym zakupem?

Dell Precision M6600 (17'' Full HD, i7-2860QM, 16GB RAM, Quadro 4000M, Windows 10 64-bit) ------------------------------------------ PC (i5-2400, 8GB RAM DDR3, Radeon HD 7770 1GB GDDR5, Iiyama ProLite E2208HDS, Windows 10 64-bit)

thor2k

  • thor2k
  • wiadomość Użytkownik

  • 1343 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 21:14

W moim wypadku reklamowałem telfon kupiony dla siebie więc nei było w ogóle rozważań na temat posiadania powiązanego konta lub nie. Moje konto, zakup na moim koncie i ja reklamowałem.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 5288 wypowiedzi

Wysłane 2017-06-14 22:25

Nie prościej jest zamiast pisać zapytania na forum, zapytać na tym całym chacie, albo napisać maila do Amazon.UK?

Against Modern Football ||| ASUS G751JY Intel i7 4720hq 4x3600 MHz, Nvidia GTX980m 4GB with G-SYNC, 16GB RAM, 1TB SSD + 1TB HDD, Razer DeathAdder Chroma ||| DELL Venue 11 Pro 7140 Intel Core M-5Y71 2x2900 MHz, 8 GB RAM, 256GB SSD, LTE ||| Samsung Galaxy S7 + LG Watch Urbane 2nd Edition W200E/Huawei Watch 2 LTE
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 116 gości