Czy ktoś ma doświadczenie, ktoś coś u nich kupował, ceny w niektorych przypadkach dużo niższe, zwłaszcza jeśli chodzi o telefony.
Forum > Tematy dowolne > Sklep Bestcena.pl
Wysłane 2018-04-20 07:22
Wysłane 2018-04-20 11:42
maq - a jak jest z gwarancją ?
Wysłane 2018-04-20 11:49 , Edytowane 2018-04-20 13:51
Firma jest z zagranicy, a u nas ma tylko pośrednika w sprzedaży. Nie wystawiają polskich dowodów zakupu z wyszczególnionym VAT. Niektórzy producenci uznają gwarancję w Polsce od nich niektórzy nie. Sami pośredniczą w gwarancji jakby co i raczej nie robią problemów. Póki działają, bo jak nagle znikną z rynku to zostaniesz z niczym.
Wysłane 2018-04-20 12:38 , Edytowane 2018-04-20 12:39
Z Polskim VAT 23%?
To albo się coś zmieniło, albo nie do wszystkiego wydają. W sklepie u nich kupowałeś, czy przez jakiś Empik, allegro np.?
Wysłane 2018-04-20 19:12
link
czyli taka jest ok ?
Wysłane 2018-04-20 23:22 , Edytowane 2018-04-20 23:23
A skąd kupowałeś? Bo ja mam 'normalną' https://imgur.com/a/ocHInA0
Pewnie zależy od oferty.
Wysłane 2018-04-21 08:58
Kupione przez emag
Wysłane 2018-04-21 19:01
a napisałem żeby mi wystawili prawidłową fakturę, zobaczymy
Wysłane 2018-04-21 23:17 , Edytowane 2018-04-21 23:28
Jeśli HTC uznaje gwarancję europejską (tego nie wiem), to czemu ma nie uznać takiej faktury?
Przecież to jest faktura z UK. A jak dobrze pamiętam, to na takiej nie są wymagane żadne numery identyfikujące firmę. Również vat jest pomijany (nie jest wspominany na fakturze) jeśli firma nie jest płatnikiem vat.
Imho z wystawioną fakturą jest wszystko OK.
Przykładowe szablony faktur angielskich: http://investasibimbel.info/microsoft-excel-invoice-template-uk/micros...
Jeśli ktoś liczy na polską fakturę z vat 23%, to trzeba zwracać uwagę na opis sprzedaży. Dokument zakupu 'faktura' nie równa się dokumentowi zakupu 'faktura vat 23%'
Wysłane 2018-04-21 23:19
Chciałem na bestcena kupić s8+.
Większość jak nie wszystkie fony są z rynku europejskiego nie polskiego - gwarancja eu nie pl - stąd niskie ceny.
Zadzwoniłem do serwisu samsunga i usłyszałem, że pierwszą naprawę gwarancyjną przeprowadzą (poza wymianą wyświetlacza), owszem, ale każda następna będzie musiała być zgłoszona do samsung serwis w kraju pochodzenia telefonu.
Jeżeli bestcena posiada telefonu z rynku włoskiego/niemieckiego/angielskiego to z ichnim serwisem trzeba się kontaktować..
Tak to jest z gwarancją EU.
ps. LG np w ogóle nie naprawia fonów z rynków europejskich, od razu trzeba do konkretnego serwisu wysyłać.
pozdrawiam
Wysłane 2018-04-22 00:59
Ja S8+ też mam z Samsung Dojczland ale nie wiem czy to nie lepiej czasem że się nie będę musiał pałować z Regenerwusem. Miałem z nimi do czynienia wcześniej i jakoś nie jestem przekonany że chcę mieć nadal. To coś jak IMO gwarancja Seagate/WD - lepiej wysłać do źródła niż udawać że ma się polską gwarancję. Ale co kto lubi...
Wysłane 2018-04-23 13:13
tak mi odpisali na prośbę o fakturę VAT 23% i ewentualne gwarancje
Witam,
dziękuję za wiadomość.
Niestety w zamówieniu nie widnieją dane firmy na jaką mamy wystawić fakturę VAT 23%.
Dla zamówień na osobę fizyczną nasza zagraniczna spółka wystawia fakturę imienną, która jest ważnym dokumentem zakupu oraz upoważnia do korzystania z gwarancji.
Proszę podać dane firmy, na jakie możemy wystawić fakturę VAT 23%.
Dopytałem w tej sprawie dział zwrotów i reklamacji, aby nie wprowadzić Pana w błąd.
Z fakturą imienną nie będzie problemu przy składaniu reklamacji na urządzenie HTC.
W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Urządzenie jest objęte 12 - miesięczną gwarancją producenta oraz 24-miesięczną rękojmią, więc może Pan skorzystać z usług autoryzowanego serwisu lub zgłosić się do naszego działu zwrotów i reklamacji.
Rękojmia jest gwarancją door to door, więc nasz dział zwrotów i reklamacji wyśle do Pana kuriera, który odbierze uszkodzone urządzenia a po naprawie doręczy je Panu z powrotem.
tak to wygląda
Kto jest online: 1 użytkowników, 341 gości
bezel ,