Hej,
Czy ktoś jest specem w temacie reklamacji? Sprawa wygląda następująco. Kupiłem Galaxy S7 od kumpla ze pękniętą szybką jakieś pół roku temu. Telefon cały czas użytkowałem i nie było z nim problemów. poza pojawiającymi się objawami wypalenia amoleda. Pewnego dnia telefon zagrzał się straszliwie z tyłu, mimo, że nic nie robiłem na nim. Złapał zwisa i nie mogłem go nijak zresetować. Skrót "wyjęcia baterii" zresetował telefon ale tylko do loga Samsunga. Telefon cały czas był gorący i nic nie posuwało się ładowanie systemu. Po rozładowaniu do zera, podpiąłem ładowarkę, podładowałem go i ale sytuacja była taka sama czyli logo Samsunga + wysoka temperatura obok aparatu z tyłu. Po paru próbach uruchomienia już całkiem padł. Brak jakiejkolwiek reakcji. Oddałem telefon na reklamacje z tytułu gwarancji na brak reakcji oraz wypalony amoled bo pojawiały się "cienie" na jednostajnym tle np zdjęcia. W punkcie gość poinformował mnie, że do paru dni będzie, ale mogą go podciągnąć pod naprawę płatną ze względu na szybkę, która nijak ma się do wymiany płyty głównej (która najprawdopodobniej padła). Wiem, że występuje tylko w komplecie z wyświetlaczem i tu pojawia się problem, jak się to ma do wypalonego wyświetlacza który zgłosiłem? Czy mogą żądać wymiany szybki płatnie by dalej realizować gwarancję skoro ja mi nie przeszkadza? Kolejne pytanie, jak wygląda kwestia odpowiedzi na reklamacje (ustosunkowanie się)? Każdy sobie traktuje prawo reklamacyjne po swojemu. Jedni gadają, że jest 14dni na odpowiedź, inni, że trzeba patrzeć do karty gwarancyjnej, a jeszcze inni, że jest 30 dni. Komu wierzyć? Ogólnie nie mam odpowiedzi od 04.08 kiedy reklamacja została złożona.
Forum > Tematy dowolne > Reklamacja telefonu - problem
Wysłane 2018-08-23 15:27 , Edytowane 2018-08-23 15:30
Wysłane 2018-08-23 15:56
Brak odpowiedzi w terminie 14 dni można uznać za jej uznanie. Żeby sie nie rozpisywać http://maszprawo.org.pl/2016/03/14-dniowy-termin-rozpatrzenia-reklamac...
Wysłane 2018-08-23 16:53 , Edytowane 2018-08-23 16:54
@maq2
To dotyczy rękojmi, a nie gwarancji. Obowiązują zasady gwarancji, a te producent może sobie dać dowolne.
Tak, mają prawo żądać wpierw odpłatnej wymiany szybki, a wypadku odmowy nie naprawić reszty.
Wysłane 2018-08-23 17:32
Czyli z tytułu niedotrzymania terminu nie ma co cisnąć tematu. Pytanie o zapisek w karcie gwarancyjnej:
„Wady fizyczne produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie krótkim terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do Autoryzowanego Punktu”.
Czy z tego tytułu można coś ugrać? Wkurza mnie totalnie olewający temat serwis. Dzwoniłem z ciekawości do salonu Play w innym mieście i mówili, że przeważnie po 5-6 dniach telefon wraca z gwarancji, natomiast w Samsung Center realizowane jest to jeszcze szybciej bo mają swojego serwisanta na miejscu. Czas w tym przypadku to 2-3 dni.
Wysłane 2018-08-27 23:56
Witam... serwis samsunga jest problematyczny, mam s6 edge, z ok centymetrowym pęknięciem ekranu w górnym rogu, nie jest to prawie widoczne, oddałem tel na gwarancji do serwisu bo ma problem z baterią i złączem usb... odmowa naprawy ze względu na uszkodzenia mechaniczne ( pęknięty wyświetlacz) chyba że pokryję koszt wymiany wyświetlacza 950 zł ... a miły pan stwierdził że bateria i tak ma tylko rok gwarancji...
Wysłane 2018-08-28 17:21
Ja się nie szarpałem. Mnie powiedzieli 750zł ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć co wchodzi w skład tej ceny. Szkoda biegania i załatwiania. Dla nich jeżeli jest pęknięta szybka to z automatu jest to uszkodzenie mechaniczne. W salonie Play powiedzieli mi, że nawet noszenie w spodniach telefonu jest złym użytkowaniem bo telefon dostaje wilgoci i odrzucany jest ze względu na zalanie... Ta sama sytuacja jest z wypalonym amoledem. Użytkownik ma zmieniać tapetę i przesuwać ikonki. Śmiech na sali. Pewnie sprawa do wygrania, ale szkoda mi czasu na zabawy w rzecznika i inwestowanie w zabawy. Odpuściłem.
Kto jest online: 0 użytkowników, 291 gości