Cześć,
Mam takie pytanko, ktoś może to praktykował i wie jak to działa.
Kończy mi się umowa z operatorem od internetu. Ich oferta na przedłużenie jest "średniawa". Mam ochotę złożyć wypowiedzenie, żeby zobaczyć czy to wywoła reakcję jednak lepszej umowy. I tutaj zastanawiam się, czy mogę później takie wypowiedzenie jednak anulować.
Czyli składam wypowiedzenie z miesięcznym okresem, czekam 2-3 tyg na jakąś nową sensową ofertę zatrzymania mnie, jak taka oferta się nie pojawi to anulacja tego wypowiedzenia i zostanie na tych samych warunkach co do tej pory.
Pozdrawiam
Forum > Tematy dowolne > Anulowanie złożonego wypowiedzenia
Wysłane 2020-06-11 10:51
Wysłane 2020-06-11 12:13
Zawsze możesz wycofać wypowiedzenie.Ja robię to za każdym razem NC+. Nie rozumiem dlaczego nie są w stanie bez tego śmiesznego papierka dać dobrych warunków, ale co zrobić. Telefonicznie wycofywałem podczas rozmowy z konsultantem.
Wysłane 2020-06-11 23:35
Zanim wejdzie w życie, czyli z dniem wygaśnięcia.
Zresztą przecież każde podpisanie umowy po złożonym wypowiedzeniu (lepsza oferta) jest de facto anulowaniem złożonego wypowiedzenia.
Wysłane 2020-06-12 07:38
Trochę słabe u operatorów jest to, że nowy klient jest zawsze traktowany lepiej niż obecny. Prosty przykład telewizja + internet - dla nowych 100 zł na 3 lata. Moja mama chcąc przedłużyć ofertę (która przechodziła w tryb bezterminowy) dostała ofertę 220 zł .
Konieczne było pismo z wypowiedzeniem by kilka dni później oferta została zmieniona na 140 zł . Rodzice taką ofertę już zaakceptowali.I potwierdzam to co napisał djluke - jeśli dostaniesz nową(lepszą ofertę) to wypowiedzenie jest anulowane przez system operatora (logiczne - klient zgodził się zostać z nową ofertę to jego decyzja uległa zmianie).
Wysłane 2020-06-12 11:26
@nickey - niemożliwe z tymi 3 latami. Prawo zabrania wiązania nowych klientów umową na dłużej niż 24m.
A jeśli o zasady przedłużania umowy chodzi - to standard na naszym rynku, a wynika z prostej rzeczy - większość ludzi machnie ręką lub nie poświęci czasu na analizę cen. I w ten sposób operator odbija sobie niższy przychód z nowego klienta. Na pierwszej "promocyjnej" umowie niewiele się zarabia.
Wysłane 2020-06-14 18:59
@krymtON
Rozwiń "prawo zabrania". Każdy chyba telekom ma w portfolio umowy na 3 lata.
Kto jest online: 1 użytkowników, 487 gości
Athlon87 ,