5 lat gwarancji na produkty ZOTAC

ZOTAC International w dniu dzisiejszym wprowadza rozszerzoną gwarancję obejmującą płyty główne i karty graficzne. Standardowy okres serwisowy, wynoszący 24 miesiące, zostaje zwiększony o kolejne 3 lata. Z nowej, wydłużonej do 5 lat gwarancji, mogą korzystać klienci z Europy, Afryki, Indii, Bliskiego Wschodu i Rosji. Zgodnie z przyjętymi zasadami gwarancyjnymi, przez pierwsze dwa lata obowiązuje standardowa procedura, w której klienci w sprawach serwisowych kontaktują się ze sprzedawcą. Po tym okresie, ale przed upływem 5 lat, wszelkie kwestie związane z naprawą lub wymianą sprzętu należy kierować bezpośrednio do ZOTAC. “Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości produktów firmy ZOTAC. Nasza nowa, rozszerzona do 5 lat gwarancja, jest najlepszym tego dowodem,” powiedział Carsten Berger, dyrektor marketingu ZOTAC International (MCO) Limited. Rozszerzona gwarancja ZOTAC wpłynie na znaczny wzrost zainteresowania klientów naszymi produktami. Przyczyni się także do masowego rejestrowania zakupionych towarów.