2006-09-06 19:19
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
8

Autobusowy konkurs BenQ ...

Obrazek Autobusowy konkurs BenQ ...

Ruszyła 3 miesięczna autobusowa kampania reklamowa i konkurs BenQ. Kampania dotyczy notebooków BenQ Joybook z procesorami Intel Centrino Duo, wystartowała na początku września i potrwa 3 miesiące. Reklama typu „full back”. Reklama zainstalowana zostanie w sumie na 45 autobusach. 22 autobusy będą jeździły wymiennie na kilkunastu liniach w Warszawie (obsługiwanych przez zajezdnie Kleszczowa i Stalowa), a 23 na kilkunastu liniach na Śląsku na obszarze tzw. GOP. Kampania połączona jest z konkursem na hasło reklamujące notebooki BenQ. Dla autorów trzech najlepszych haseł czekają nagrody w postaci trzech notebooków Joybook A33E (po jednym dla każdego z autorów). Hasła oceni Jury założone z przedstawicieli BenQ. agencji Valumedia i INDALO. Szczegółowe warunki konkursu znaleźć można na www.BenQ.pl. Hasła zgłaszać można (wypełniając formularz na stronie BenQ) do 17 listopada 2006 roku. (Dalej) ...



Zwycięzcy konkursu podani zostaną na stronie www.BenQ.pl w dniu 6 grudnia 2006 roku.

„W maju br. z powodzeniem rozpoczęliśmy w Polsce sprzedaż notebooków BenQ, od lat wysoko cenionych przez użytkowników na całym świecie. Kampanię autobusową połączyliśmy z konkursem na hasło propagujące nasze notebooki, bo chcemy pokazać, że jak wskazuje nazwa Joybook – używanie notebooków BenQ to także przyjemność i niezła zabawa.” – mówi kierująca kampanią, Dorota Wódka-Kot z działu marketingu BenQ w Polsce. „Ogłoszenie wyników nie przypadkowo zaplanowaliśmy na 6 grudnia – dla zwycięzców będą to miłe Mikołajki.”

źródło: BenQ



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.