2009-03-13 14:41
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
0

BenQ zmienia serwis w Polsce

Obrazek BenQ zmienia serwis w Polsce

Firma BenQ informuje, że od 1 kwietnia wszystkie sprzedawane w Polsce produkty firmy BenQ w zakresie obsługi serwisowej - gwarancyjnej i pogwarancyjnej - będą obsługiwane w jednej, autoryzowanej firmie serwisowej LetMeRepair Polska Sp. z o.o. z Kalisza. Jest ona polskim przedstawicielstwem miedzynarodowej firmy serwisowej LetMeRepair z centralą w Niemczech. Dotychczas firma BenQ miała dwie oddzielne firmy serwisowe obsługujące klientów końcowych indywidualnych i biznesowych. ESM Logistics S.A. z Katowic w zakresie serwisu komputerów przenośnych Joybook i IT Usługi Serwisowe Sp. z o.o. z Zabrza dla pozostałych urządzeń. Firmy te zakończą przyjmowanie nowych zleceń serwisowych z dniem 31 marca br. ale doprowadzą do końca wszystkie sprawy rozpoczęte wcześniej. (Dalej) ...




„Dzięki temu, że serwis gwarancyjny wszystkich naszych produktów świadczymy w trybie door-to-door czyli kurierem od drzwi użytkownika do serwisu i z powrotem, to zmiana firmy serwisowej będzie praktycznie niezauważalna” - mówi Krzysztof Sulowicz, Country Manager BenQ PL. „Kaliska firma ma dobry dostęp do dużych europejskich magazynów części zamiennych firmy LetMeRapair, co liczę, dodatkowo skróci czas napraw.”

Nie zmieniają się dotychczasowe warunki gwarancji na poszczególne urządzenia BenQ. Dla przypomnienia, okres gwarancji trwa:
· komputery przenośne Joybook - 24 miesiące (bateria – 12 miesięcy)
· monitory - 36 miesięcy
· cyfrowe aparaty fotograficzne - 24 miesiące
· projektory - 36 miesięcy (lampa - 6 miesięcy lub 1000h w zależności, co będzie pierwsze)
· klawiatury, myszki - 24 miesiące.

Kontakt do serwisu BenQ (od 1 kwietnia 2009):
LetMeRepair Polska Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz
tel: 0-801-551-251 lub 0-62-766-77-71 (obsługa klienta)
e-mail: support@benq.pl

źródło: Info Prasowe / BENQ



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.