2019-06-07 10:39
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
0

Call of Duty: Modern Warfare na PC z DirectX Raytracing

Obrazek Call of Duty: Modern Warfare na PC z DirectX Raytracing

Firmy NVIDIA oraz Activision ogłosiły, że NVIDIA jest oficjalnym partnerem wersji PC gry Call of Duty: Modern Warfare – najnowszej odsłony bestsellerowego cyklu, której premiera zaplanowana jest na 25 października tego roku. NVIDIA współpracuje z Infinity Ward nad wprowadzeniem do nowego Modern Warfare w wersji na PC technik DirectX Raytracing (DXR) oraz NVIDIA Adaptive Shading. Najsłynniejsza część serii Call of Duty jest zaprojektowana zupełnie od nowa i powraca w nowej jakości. Wydana przez Activision i opracowana przez studio Infinity Ward, komputerowa wersja Call of Duty: Modern Warfare ukaże się na platformie Blizzard Battle.net. Modern Warfare to spójna narracja i ujednolicona progresja w ramach wszystkich trybów: chwytającej za serce epickiej kampanii dla pojedynczego gracza, pełnym akcji trybie dla wielu graczy oraz nowej zabawie w kooperacji.

DXR zapewnia twórcom treści i producentom gier możliwość implementacji renderingu w czasie rzeczywistym w kinowej jakości. DXR to wysoce skalowalna technika śledzenia promieni i działa na kartach graficznych NVIDIA Turing, NVIDIA Volta i NVIDIA Pascal.

NVIDIA Adaptive Shading to nowa, zaawansowana technika cieniowania, która umożliwia programistom zwiększenie wydajności i osiągnięcie wierności wizualnej w czasie rzeczywistym, która wcześniej była niemożliwa do osiągnięcia w grach. Dostosowując szybkość cieniowania w poszczególnych częściach ekranu, technika ta redukuje działania które musi wykonać procesor graficzny, co zwiększa wydajność bez pogorszenia jakości obrazu.

Call of Duty: Modern Warfare na PC z DirectX Raytracing

Źródło: NVIDIA



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.