2008-01-08 17:00
Autor: Larry
15

Crysis - aktualizacja 1.1

Obrazek Crysis - aktualizacja 1.1

Crysis to gra która zauroczyła niejednego miłośnika komputerowych strzelanin. Jednak nie ma rzeczy idealnych i użytkownicy oraz producent doszukali się w tym tytule pewnych błędów. Dlatego właśnie udostępniono patch w wersji 1.1. Poprawia on całkiem sporą ilość błędów których listę możecie znaleźć poniżej. Wszystkich chętnych do ściągania zapraszam pod ten TEN adres.


Oto lista aktualizacji oraz poprawek:

Poprawki:

* Poprawiono: Potencjalne zawieszenie gry w D3D10
* Poprawiono: Pomarańczowe bloki, które pojawiały się po wczytaniu na słabym komputerze stanu gry wykonanego na mocnym komputerze.
* Poprawiono: Zmienne uszkodzenia pojazdów przy ostrzele z LAW-a.
* Poprawiono: Rozdzielczość odbić pod D3D10; poprawka wyświetlania odbić przy kilku procesorach graficznych.
* Poprawiono: Wyciek pamięci w trybach pełnoekranowego antyaliasingu.
* Poprawiono: Możliwość włączenia nieskończonej amunicji.
* Poprawiono: Wycieki pamięci pod D3D10 przy zmianie trybu ekranu.
* Poprawiono: Optymalizacja trybu wieloosobowego
* Poprawiono: Kiedy gracz zadawał cios wręcz podczas odtwarzania animacji podniesienia broni, jego broń pozostawała w podniesionej pozycji.
* Poprawiono: Zawieszenie gry podczas wczytywania stanu poziomu właśnie wyeksportowanego z edytora.
* Poprawiono: Wirtualna klawiatura nie funkcjonowała poprawnie po podłączeniu kontrolera do gry.
* Poprawiono: Użytkownicy mogli stracić możliwość rozglądania się za pomocą prawego drążka.
* Poprawiono: Ustawienie domyślnej rozdzielczości uniemożliwiało wybranie ostatnio używanej rozdzielczości ekranu.
* Poprawiono: Błąd przy zmianie rozdzielczości w D3D10
* Poprawiono: Problemy z głębią pola oraz kroplami wody pod D3D10
* Poprawiono: Zawieszenie gry przy ostrzeżeniu o braku funkcji liczbowej.

Aktualizacje:

* Dodano: Opcje interfejsu rozmycia oraz synchronizacji pionowej
* Zoptymalizowano: Rozmycie
* Zoptymalizowano: FSAA (Pełnoekranowy antyaliasing)
* Zoptymalizowano implementację dźwięku
* Włączono obsługę synchronizacji pionowej pod D3D10
* Nowe pliki testowania wydajności komputera dla programu testującego procesor.
* Chroniona hasłem zdalna sesja http/xmlrpc
* Oznaczono zmienne używane w trybie debug jako oszustwa

* F12 (zrzut z ekranu) działa teraz także w trybie ograniczonym

Usprawnienia:

* Zmniejszono obrażenia obszarowe LAW-a przeciwko piechocie w trybie walki o władzę
* Nieznacznie zmniejszono szybkość pocisków rakietowych w rozgrywkach wieloosobowych
* Wyłączono bryły brzegowe przy wieżyczkach automatycznych na pojazdach, aby zapobiec problemom z wykrywaniem trafień z LAW-a
* Zmniejszono promień wybuchu granatu w rozgrywce wieloosobowej
* Ograniczono teselację wody, aby zapobiec oszukiwaniu w trybie wieloosobowym
* Usprawniono działanie wielu procesorów graficznych przy zmianie mapy głębokości



źródło: Electronic Arts



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.