2010-08-23 15:27
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
17

Crysis 2 w marcu 2011 - jakość, jakość, jakość...

Obrazek Crysis 2 w marcu 2011 - jakość, jakość, jakość...

Podczas imprezy GamesCom 2010, jeden z ludzi firmy Electronic Arts (EA), odpowiedzialnych za współpracę ze studiem Crytek, wyjaśniał powód opóźnienia wydania tak długo oczekiwanego tytułu, jakim jest bez wątpienia Crysis 2. Jak powiedział David DeMartini, głównym powodem jest niesamowita dokładność zespołu Crytek, którzy uznają trzy zasady - jakość, jakość i jakość... Dlaczego powtórzone trzy razy? Bo gra debiutuje jednocześnie na trzech platformach i na wszystkich ma być przygotowana perfekcyjnie. Gra na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 przygotowana zostanie dla rozdzielczości 1280x720p i bez AA jej płynność osiągnie 30 fps. Komputery PC to już inna bajka, bo tutaj wreszcie będzie można wykorzystać dużą liczbę rdzeni... Najlepiej osiem (lub chociaż osiem wątków). Silnik CryEngine 3 pozwoli podzielić role karty graficznej oraz CPU, i tak na przykład GPU zajmie się obliczaniem tesselacji, cieniowaniem, efektami świetlnymi itp, natomiast procesor przejmie kontrolę nad efektami audio, fizyką rozgrywki, inteligencją wirtualnych przeciwników i współtowarzyszy (AI) oraz wspomoże renderowanie niższego poziomu (low-level rendering). Gra będzie również zawierać elementy efektów DirectX 11, co zapewne również przyczyniło się do opóźnienia wydania gry. DeMartini zapowiedział debiut Crysis 2 na 22 marca 2011.





źródło: Fudzilla



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.