Dziś debiut GeForce 8800 Ultra

Oto oficjalne doniesienie nVidii o premierze najnowszej karty graficznej GeForce 8800 Ultra.
· NVIDIA Corporation zaprezentowała dzisiaj najszybszy na świecie procesor graficzny (GPU) - NVIDIA GeForce 8800 Ultra.
· Układ NVIDIA GeForce 8800 Ultra jest w szerokiej gamie najlepszych gier i aplikacji szybszy średnio od 10 do 15% niż procesor graficzny GeForce 8800 GTX, uznawany poprzednio za najszybszy procesor graficzny na świecie.
· Płyty główne z chipsetem NVIDIA nForce 680i SLI dla procesorów Intel tworzą najszybszą i najbogatszą w funkcje platformę dla procesorów graficznych GeForce 8800 Ultra. NVIDIA nazywa takie systemy „bezkonkurencyjną platformą dla graczy”.
· Klienci będą mogli cieszyć się rozgrywką w wysokich rozdzielczościach oraz skorzystać z możliwości odtwarzania filmów wideo high-definition z obsługą Blu-ray i HD DVD. (Dalej) ...
Informacje o produkcie:
· Karty graficzne wyposażone w procesor graficzny NVIDIA GeForce 8800 Ultra oraz 768 MB pamięci wideo dostępne będą w światowej sieci sprzedaży od 15 maja 2007 r. Partnerami premiery układu NVIDIA GeForce 8800 Ultra są m.in. firmy Asus, BFG, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Innovision, Leadtek, MSI, PNY, Point of View, Sparkle oraz XFX.
· Cena wynosi około 699 EUR brutto
· Procesory graficzne z serii GeForce 8 są pierwszymi na rynku układami z obsługą DirectX 10 oraz referencyjnymi układami przy tworzeniu API Microsoft DirectX 10.
· Procesory graficzne GeForce 8800 wybierane są przez twórców najlepszych tegorocznych gier DirectX 10, między innymi Lost Planet: Extreme Condition, Crysis, Age of Conan, Hellgate: London, Company of Heroes: Opposing Fronts, World in Conflict, BioShock, PT Boats oraz Cryostasis.
· Twórcy gier następnej generacji, wykorzystujących OpenGL, takich jak Enemy Territory: Quake Wars, także korzystają przy ich produkcji z procesorów graficznych z serii GeForce 8.
· Procesory graficzne z serii GeForce 8 zawierają wszelkie funkcje sprzętowe zdefiniowane w specyfikacji Microsoft Direct3D® 10, z pełną obsługą zestawu zunifikowanych instrukcji cieniowania DirectX 10 oraz obsługą Shader Model 4.
· DirectX 10 zawarty jest w systemie Microsoft Windows Vista i oferuje niezrównane poziomy graficznego realizmu oraz efekty i filmowej jakości w grach, renderowane w czasie rzeczywistym przez procesory graficzne z serii GeForce 8 z obsługą DirectX 10.