GTA V w wersji na PC tylko dla kart z DX 11 ???

Posiadacze konsoli PlayStation i Xbox już mogą się cieszyć najnowszą odsłoną GTA V, a zwolennicy grania na komputerach PC muszą jeszcze trochę poczekać na te upojne chwile. Jednak jak donosi strona WCCFtech, być może cieszyć się będą "piątką" tylko posiadacze kart graficznych pracujących w zgodzie z bibliotekami DirectX 11. Po przeanalizowaniu kodu gry, nie znaleziono w nim żadnych wskazań dla zgodności wstecznej ze standardami DX 9 oraz DX 10. Czy dotyczy to tylko wersji testowej, czy też dla napędzenia rynku kart graficznych, producenci gier decydować się będą już na posłanie do lamusa akceleratorów starszych generacji? Tego nie wiadomo i pozostaje nam czekać na jakieś oficjalne dane na ten temat.
I have highlighted some portions of the Build Code below:
•868907 – [PB][PC] Crash – When accessing “last gen” mode the game crashes. – rage::grcTextureFactoryDX11::LockRenderTarget Phone camera uses 3rd person mode due to a workaround for it being broken otherwise – 864649
•861626 – [PT] MP Freemode [release]- Game is stuck at a black screen after creating a freemoder character and entering the tutorials
•614622 – [LB][PT][LDS][DX11] Blooms too much on smog weather setting.
•Loading asserts – 637030
•632447 – [PC] All the phones are very dark and hard to read
•603855: [PT] Graphical corruption of LODs and vehicles (both SP and MP)
•685283 – [PT] Crash inside grass plant renderer on DX11 only
•606286 – Issues with Jerry Can gas trail not always igniting.
•671756 - Issues with savegame queuing.