Gra Bionic Commando zgodne z technologią NVIDIA PhysX ...

CAPCOM oraz NVIDIA Corporation wspólnie poinformowały dzisiaj, że nadchodząca gra Bionic Commando firmy CAPCOM wykorzystywać będzie akcelerowaną przez procesory graficzne technologię NVIDIA PhysX w celu ulepszenia obecnych w grze efektów dymu, kurzu, gruzu i broni. "Bionic Commando", która ukaże się nakładem firmy GRIN na początku 2009 roku, jest jedną z wielu gier wykorzystujących technologię NVIDIA PhysX, najbardziej rozpowszechniony w branży interaktywnej rozrywki silnik fizyczny. Dzięki NVIDIA PhysX, świat dosłownie budzi się do życia: ściany można burzyć, drzewa zginane są przez wiatr, zaś płynąca woda zyskuje objętość i moc. Technologia PhysX wykorzystuje moc CPU oraz każdego procesora do obliczeń równoległych ogólnego zastosowania, w tym każdego procesora graficznego z serii NVIDIA GeForce 8 lub nowszej, pozwalając uzyskać 10-20 razy większą złożoność grafiki niż jest to możliwe we współczesnych, tradycyjnych platformach bazujących na komputerach PC. (Dalej) ...
W przeciwieństwie do rozwiązań konkurencyjnych, które nie skalują się wraz ze wzrostem wydajności sprzętu, technologia PhysX może wykorzystać najlepsze elementy architektur CPU i GPU, zapewniając wyjątkowe, wciągające wrażenia.
Technologia NVIDIA PhysX, najbardziej rozpowszechniony w branży interaktywnej rozrywki silnik fizyczny, wykorzystywana jest w ponad 140 grach dostępnych na platformach Sony Playstation 3, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii i komputerach PC. Więcej informacji na temat technologii NVIDIA PhysX znaleźć można pod adresem www.nzone.com/physx.