HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition - Ruszyła kampania promująca...

Niedługo po światowej premierze urządzeń, która odbyła się na początku maja w Dubaju, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny HUAWEI WATCH 4 Pro. Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz reZi Wierzgoń. Huawei CBG intensywnie wspiera wizerunek marki i świadomość oferowanych urządzeń. Najnowsza kampania produktowa ma na celu uwypuklenie futurystycznej estetyki HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition oraz wyjątkowo trwałych materiałów, które zostały użyte do jego stworzenia.
Kulminacyjnym punktem działań komunikacyjnych jest zasięgowa, jakościowa kampania telewizyjna, która wystartowała 13 maja i potrwa do końca miesiąca. Jej uzupełnieniem są rozbudowane działania w kanałach social media w kooperacji z influencerami, nośniki OOH i digital OOH oraz wspierające je komunikacja PR i marketing cyfrowy. Pierwszoplanową postacią kampanii HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, w tym działań z zakresu influencer marketingu, jest Remigiusz reZi Wierzgoń. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzorowała agencja Ogilvy PR. Spot telewizyjny można obejrzeć poniżej.
Równolegle do działań marki realizowana jest także kampania telewizyjna z siecią Media Expert oraz komunikacja wspierająca premierową sprzedaż HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x‑kom oraz Allegro, a także operatorów sieci: Plus, T‑Mobile i Orange.
Producent we współpracy z partnerami przygotował także specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 23 czerwca 2024 r.

