2009-05-07 12:14
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
9

Intel - Kampania Sponsors of Tomorrow

Obrazek Intel - Kampania Sponsors of Tomorrow

"Piaskownica", "Rock Stars" czy "Czysty Pokój", to hasła i obrazy nowej kampanii reklamowej Sponsors of Tomorrow, koncernu Intel. Jej celem jest zwrócenie uwagi ludzi na znaczenie układów krzemowych, ze szczególnym naciskiem na 40-letni wkład w prace nad nimi, właśnie firmy Intel. "Niebiescy" chcą wyjść z tym przekazem za pomocą sieci Internetowej, telewizji a także przy okazji imprez terenowych i podczas pokazów promocyjnych w sklepach. Zainwestowane miliony dolarów mają na dobre utrwalić obraz w głowach potencjalnych klientów - jeśli komputer, to tylko z układami Intela. Cała akcja rusza już 11 maja w USA, Niemczech i Wielkiej Brytanii, a pod koniec miesiąca dołączą do nich Chiny i Indie. W czerwcu kampania "rozleje" się już niemal po całym świecie, w tym w Australii, Kanadzie, Francji, Indonezji, Włoszech, Korei, Malezji, Meksyku, Holandii, Polsce, Rosji, Hiszpani, Szwecji, Tajwanie, Tajlandii, Turcji i Wietnamie.





źródło: TechPowerUp!



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.