Kierownica Thrustmaster T500 RS wchodzi na nasz rynek

Firma Thrustmaster ma zaszczyt przedstawić zestaw kierownicy i pedałów zoptymalizowanych specjalnie pod kątem gry Gran Turismo 5. Thrustmaster T500 RS to bezkompromisowe rozwiązanie dla najbardziej wymagających graczy, którzy oczekują realistycznych wrażeń z jazdy ich ulubionym symulatorem. Thrustmaster T500 RS posiada oficjalne licencje Sony i Gran Turismo 5, a przy pracach nad kółkiem czuwał sam Kazunori Yamauchi, CEO Polyphony Digital i SVP Sony Computer Entertainment. Kierownica Thrustmaster T500 RS stawia zatem na realizm. Pierwsza rzecz, która zwraca na siebie uwagę po wyjęciu urządzenia z pudełka to jego waga – 4.6 kg dla kierownicy i 7.3 kg dla zestawu pedałów. W oczy rzucają się także liczne metalowe elementy wykończenia. (Dalej)...
Thrustmaster T500 RS bazuje na opatentowanej technologii H.E.A.R.T. (HallEffect AccuRate Technology), znanej z joysticków Thrustmastera (HOTAS WARTHOG) i wykorzystującej magnetyczny sensor, który jest w stanie odczytać 65536 różnych odchyleń kierownicy. H.E.A.R.T. gwarantuje niespotykaną dotąd precyzję odczytu ruchów koła kierownicy oraz trwałość mechanizmu.
Potężny silnik odpowiedzialny za efekty Force Feedback posiada moc 65W i moment obrotowy 150mNm przy 3000 rpm. Wrażenia są powalające, mechanizm nie tylko ma ogromną moc, ale jest także dynamiczny i czuły – to zasługa zastosowania systemu z podwójnym pasem.
Cena brutto: 2399 PLN
Dostępność produktu: druga połowa stycznia 2011
Cechy produktu:
Realistyczne koło kierownicy:
- 30 cm średnicy, metalowe elementy konstrukcji
- Odczepiana (umożliwia przyszły upgrade)
Sekwencyjna skrzynia biegów:
- 17 cm łopatki wykonane ze szczotkowanego metalu (łatwo dostępne niezależnie od obrotu koła kierownicy)
- Łopatki na stałe przymocowane do podstawy kierownicy (dzięki czemu nie obracają się wraz z kołem kierownicy)
Precyzja, Force Feedback i realistyczny kąt obrotu
- Technologia H.E.A.R.T. (HallEffect AccuRate Technology)
- Rozdzielczość 16-bitowa, co przekłada się na 65536 różnych odchyleń odczytywanych przez kierownicę!
- Mechanizm odporny na tracenie precyzji wraz z upływem czasu (dzięki wykorzystaniu bezstykowego czujnika magnetycznego)
- Force Feedback z potężnym silnikiem (moment obrotowy 150 mNm, 3000 rpm, 65W, średnica 52 mm)
- Kąt obrotu kierownicy 1080 stopni (3 pełne obroty)!
Realistyczny zestaw pedałów
- Wyjątkowe rozwiązanie – dwa tryb do wyboru: F1 (pedały ulokowane blisko podłoża), GT (pedały podwieszone)
- W 100% metalowe, z możliwością regulacji wysokości
- Wzmocniony pedał hamowania z możliwością regulacji siły oporu