2006-07-03 11:23
Autor: Jerzy Wasiela (Wheerex)
2

Koniec wysokich rachunków...

Obrazek Koniec wysokich rachunków...

D-Link, producent urządzeń do budowy sieci komputerowych i operator VoIP easyCALL, przygotowały wspólną ofertę. W jednym pakiecie dostępna będzie bramka VoIP DVG-2100S D-Linka, numer telefonu, podłączenie do sieci easyCALL oraz pakiet 100 bezpłatnych minut. Bramka dostępna będzie w specjalnie przygotowanym polskim opakowaniu. Cena całego zestawu to 199 zł brutto. Oferta została przygotowana z myślą o wszystkich użytkownikach, którzy chcą dzwonić tanio w obrębie kraju i za granicą. Ceny oferowane przez easyCALL są obecnie najniższe ze wszystkich oferowanych przez operatorów VoIP.



Minuta połączenia lokalnego kosztuje tylko 6 groszy, podobnie jak rozmowa z USA, Niemcami czy Wielką Brytanią. Koszt połączenia z Kanadą to tylko 4 grosze netto.

DVG-2001S to bramka VoIP, która umożliwia podłączenie do Internetu telefonu lub faksu bez użycia serwera proxy. Urządzenie przekształca połączenie głosowe w dane cyfrowe, dając szybki dostęp do telefonii internetowej. Brama wyposażona jest w port Ethernet do połączenia z łączem DSL lub modemem kablowym oraz port FXS pozwalający podłączyć zwykły analogowy telefon bądź faks. Urządzenie posiada szereg funkcji, takich jak przekazywanie rozmów, wstrzymanie połączenia (HOLD), połączenia oczekujące, identyfikacja numeru czy połączenia konferencyjne dla trzech użytkowników jednocześnie.

easyCALL oferuje obecnie najlepsze ceny ze wszystkich operatorów VoIP w Polsce, dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy – komentuje Marek Szczepański z D-Linka. – D-Link od lat propaguje powszechny dostęp do nowych technologii po jak najniższych cenach, tak aby wszyscy, nawet niezamożni użytkownicy mogli z nich korzystać. Telefonia VoIP będzie stopniowo wypierać tradycyjną i chcemy, aby była dostępna dla wszystkich.

Zainteresowanie klientów naszą wspólną ofertą już jest ogromn" – przekonuje Michał Jakubowski, z firmy NEUTRON-IT, operatora sieci easyCALL. – Ale faktycznie zysk z takiej inwestycji dla klienta jest natychmiastowy. Przy użyciu tradycyjnego telefonu może on dzwonić po zdecydowanie niższych cenach niż w telefonii tradycyjnej, osiągając zwrot kosztów już nawet po dwóch miesiącach. Urządzenie D-Linka zapewniając doskonałą obsługę telefonii VoIP, gwarantuje klientom najlepszą jakość połączeń.

źródło: Informacja prasowa



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.