2017-12-21 17:33
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
0

LG ThinQ – nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

Obrazek LG ThinQ – nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

Firma LG Electronics poinformowała o utworzeniu nowej marki ThinQ, która ma obejmować wszystkie wykorzystujące sztuczną inteligencję urządzenia AGD i elektroniki użytkowej oraz usługi, wprowadzone w roku 2018. LG ThinQ to produkty korzystające z technologii deep learning, co oznacza, że „uczą się” oraz komunikują między sobą. Jest to możliwe dzięki opracowanym przez partnerów rozwiązaniom AI, jak i autorskiej technologii LG DeepThinQ. Firma LG zainicjowała swoje działania związane ze sztuczną inteligencją już podczas targów CES 2017, informując o technologii DeepThinQ i planach związanych z wyposażeniem wszystkich urządzeń AGD klasy Premium w łącze Wi-Fi. Kolejnym krokiem było otwarcie laboratorium badań nad sztuczną inteligencją w Seulu, w którym prowadzone są różnorodne prace badawczo-rozwojowe nad AI.



Dzięki nim stworzono technologie umożliwiające rozpoznawanie oraz analizę głosu, ruchomego obrazu i sygnałów z czujników, a w rezultacie „uczenie się” zachowań użytkowników. Laboratorium AI przyczyniło się do opracowania inteligentnych lodówek, pralek i odkurzaczy, a także pierwszego na świecie klimatyzatora, który zapamiętuje przeznaczenie oraz sposoby użytkowania pomieszczeń.

Urządzenia wyposażone w sztuczną inteligencję, które wejdą na rynek w roku 2018, będą dostępne dla uczestników targów CES w dniach 9-12 stycznia, w strefie ThinQ Zone na stoisku firmy LG.





LG ThinQ – nowa marka produktów opartych na sztucznej inteligencji

źródło: Info Prasowe / LG



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.