Lenovo i IBM rozszerzają globalny sojusz

Firmy Lenovo i IBM poinformowały, że rozszerzają globalny sojusz, aby opracowywać i wdrażać zintegrowane rozwiązania technologiczne przeznaczone dla korporacji, małych i średnich firm oraz Klientów indywidualnych. Umowa łączy doświadczenie firmy Lenovo w konstruowaniu komputerów osobistych z szerokimi możliwościami usługowymi i technologicznymi firmy IBM. Na mocy umowy Lenovo oraz IBM Global Services będą wspólnie dostarczać kompleksowe rozwiązania technologiczne opracowane z myślą o biznesowych potrzebach klientów z branż takich jak: służba zdrowia, usługi finansowe, edukacja, handel detaliczny i administracja. (Dalej) ...
Rozwiązania branżowe sprzedawane przez IBM Global Services, Lenovo oraz Partnerów Biznesowych będą łączyć komputery osobiste Lenovo ze sprzętem i oprogramowaniem IBM, aplikacjami niezależnych producentów oraz usługami infrastrukturalnymi świadczonymi przez działy oprogramowania pośredniego, obsługi użytkownika oraz konserwacji i pomocy technicznej firmy IBM. Usługi IBM obejmują optymalizację całego środowiska pracy, w tym platform, urządzeń oraz doświadczeń użytkownika, dzięki czemu Klienci mogą lepiej wykorzystać zalety rozwiązań Lenovo, takich jak technologie ThinkVantage oraz narzędzia Lenovo Care.
Rozszerzony sojusz opiera się na transakcyjnym modelu biznesowym Lenovo oraz wiedzy technologicznej i rynkowej obu firm oraz ma pomóc IBM zdobyć większy udział w rynku małych firm i Klientów indywidualnych. Firma Lenovo wprowadziła już swój nowy model transakcyjny w Niemczech, Hong Kongu i Indiach, a przez resztę roku będzie kontynuowała jego globalne wdrażanie. IBM i Lenovo założą zespół ds. innowacji, który skupi się na opracowywaniu nowatorskich rozwiązań przynoszących korzyści biznesowe zarówno małym firmom, jak i korporacjom.
IBM zajmie się marketingiem i sprzedażą komputerów osobistych Lenovo poprzez dział IBM Global Services, także w ramach strategicznych umów outsourcingowych. Lenovo, za pośrednictwem IBM, będzie sprzedawać swoje produkty Klientom pod nazwą „Delivered by IBM”. Pomoc techniczna będzie świadczona przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów z Centrów Obsługi Technicznej IBM.