Origin uruchamia program Great Game Guarantee

Czy zdarzyło wam się, że po zakupie gry na platformie Origin nie do końca byliście zadowoleni z nabytku? Jeżeli tak to mamy dobrą wiadomość. Już wkrótce opcja zwrotu gry w ciągu 24 h od pierwszego uruchomienia pojawi się na Originie. Na konkurencyjnym Steamie rozwiązanie te już od jakiegoś czasu funkcjonuje.
Jednak jest kilka haczyków. Na razie z opcji reklamacji gry mogą skorzystać mieszkańcy 20 różnych państw (dokładnej rozpiski nie podano). Drugi haczyk wiąże się z koniecznością nabycia tytułu od EA (a więc nie wszystkie gry) by móc skorzystać z zwrotu. Będąc dokładnym użytkownik ma 7 dni od zakupu na reklamację, ale musi to uczynić w ciągu 24 h od pierwszego uruchomienia gry. Podobnie jest w przypadku opcji pre-order z zastrzeżeniem, że siedmiodniowy okres zaczyna się od dnia premiery wybranej gry.
Sam proces „refundacji” jest prosty. Po zalogowaniu się na stronie Origin, w zakładce zamówienia obok gry przez określony czas pojawi się przycisk „Request a refund” . Po kliknięciu pojawi się kilka pytań dotyczących dlaczego oddajemy grę (np. niedomagająca karta graficzna). Program Origin Great Game Guarantee z końcem września obejmie pozostałe kraje, które nie znalazły się w dwudziestce.