Palit 8800GTX za 1900 zł / GTS za 1500 zł ...

Palit Microsystems zaprezentował kartę o której głośno było już od tygodni. Palit GeForce 8800GTX i GeForce 8800GTS, są już dostępne w Europie, Azji I na Bliskim Wschodzie. Nowa generacja procesorów graficznych Geforce 8800 to skok w inny wymiar. GPU dynamicznie rozdziela moc przetwarzania dla obsługi algorytmów geometrii, vertexów, fizyki światła i renderingu. Nowy procesor obrazu może dostarczyć aż do 200% “grywalności” więcej niż poprzednie modele GPU. Polski dystrybutor Palit’a – ABC Data już zamówił oba modele, przybliżona cena detaliczna to 1500PLN za wersję GTS i 1900PLN za GTX. Jednak ABC Data nie potwierdził jeszcze oficjalnie poziomu cen. Niektóre media informowały o opóźnieniu premiery części kart 8800GTX z powodu wadliwego rezystora – nie dotyczy to kart Palit – oba modele są dostępne u producenta w dniu światowej premiery. (Dalej) ...
Karty Palit 8800GTX i 8800GTS wyposażono odpowiednio w 12 i 10 kości pamięci GDDR3 o architekturze16 x 36, co daje 768MB pamięci dla karty Palit 8800GTX i 640MB dla Palit 8800GTS .
Karty Palit 8800GTX i 8800GTS są w pełni zgodne z Windows VistaTM – wyposażonym w nowy, 3D graficzny interfejs użytkownika.
Nowe technologie
NVIDIA® unified architecture (jednolita architektura):
n Innowacyjna konstrukcja jednostki centralnej procesora grafiki pozwala optymalnie wykorzystać moc obliczeniową do przetwarzania geometrii, vertexów, fizyki lub cieniowania, co powoduje nawet dwukrotny wzrost wydajności w grach w porównaniu do wcześniejszych wersji GPU.
GigaThread™ Technology:
n Nowa technologia wielowątkowego jednoczesnego przetwarzania niezależnych zadań .
Pełna obsługa Microsoft ® DirectX® 10.0 Shader Model 4.0
n W celu zapewnienia całkowitej kompatybilności z najnowszymi aplikacjami DirectX,
w procesorach graficznych NVidia zaimplementowano pełną obsługę najnowszego standardu cieniowania obiektów 3D – Microsoft ® DirectX® 10.0 Shader Model 4.0.
NVIDIA® CineFX®4.0 Engine
n Technologia pozwalająca na niezwykle płynne generowanie zaawansowanych efektów wizualnych, przy zachowaniu pełnej zgodności z Microsoft® DirectX®9.0 Shader Model 3.0.
NVIDIA® SLI™ Technology
n Technologia NVidia SLI umożliwia uzyskanie nawet dwukrotnego przyrostu wydajności graficznej systemu w stosunku do pojedynczego procesora graficznego dzięki umożliwieniu równoległej pracy dwóch rdzeni graficznych.
NVIDIA® Lumenex™ Engine:
n Najwyższa jakość obrazu i wysoka częstotliwość FPS osiągnięta dzięki zastosowaniu obliczeń zmiennoprzecinkowych.
16x Anti-aliasing:
n Nowa, niezwykle szybka technologia wygładzania krawędzi.
128-bit floating point High Dynamic-Range (HDR):
n Dwukrotnie wyższa w porównaniu do poprzednich wersji moc obliczeniowa efektówe świetlnych – teraz ze wsparciem dla antyaliasingu
NVIDIA® Quantum Effects™ Technology:
n Zaawansowana technologia symulowania efektów zgodnych z fizyka światła – obliczenia bez obciążania procesora centralnego