2014-02-04 08:26
Autor: Krzysztof Kocurek (nickey)
4

Portale społecznościowe zdominowały Super Bowl 2014

Obrazek Portale społecznościowe zdominowały Super Bowl 2014

W Stanach Zjednoczonych bardzo dużą popularnością cieszy się Super Bowl. Jeżeli wierzyć statystykom to co trzeci Amerykanin oglądał w ubiegłą niedzielę super puchar futbolu amerykańskiego za pośrednictwem telewizora (lub osobiście na stadionie). Tak wielka liczba oglądających sprzyja reklamom. Tych w ciągu całego SuperBowl było dokładnie 54.

Co ciekawie 31 reklam zawierało w swoim opisie popularne „hashtagi” kierujące na strony Facebooka, Twittera czy Youtube. Tylko dwa razy pojawił się odnośnik do Shazam’a. Brak odnośników do Google+ tylko potwierdza słabe zainteresowanie portalem społecznościowym od Google. Ponadto w 22 reklamach pojawiły się adresy URL do strony danego producenta.


Najbardziej „połączoną” w odnośniki reklamą była oferta Hyundai’a zawierająca hashtagi oraz loga Twittera, Youtube oraz Facebooka. Tylko dziewięć reklam pozbawionych było otoczki portalów społecznościowych: Maserati, Turbo Tax, Cheerios, Squarespace, Transformers, Geico, M&Ms, Dannon oraz SodaStream.

Portaly społecznościowe zdominowały Super Bowl 2014

źródło: TechSpot



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.