2019-10-15 22:54
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
0

Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Obrazek Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Ray Tracing pozwala na uzyskanie fizycznie poprawnych, miękkich i wysokiej jakości cieni w grach. Korzystając z biblioteki Intel Embree (część Intel One API) udało się uzyskać rozwiązanie (stworzona przez Wargaming przy ścisłej współpracy z zespółem Intel Advanced Rendering Engineering), które pozwala procesorowi dokonywać szybkich, wielowątkowych konstrukcji BVH, a karcie graficznej na tworzenie ray tracingu w shaderach. To rozwiązanie sprawia, że nie potrzebujemy do uzyskania tray tracingu w grach karty graficznej obsługującej sprzętowo tej technologii, każda grafika kompatybilna z DirecX 11 wystarczy do tego zadania.



W marcu 2018 jako cześć aktualizacji 1.0 do World of Tanks Wargaming zmienił silnik graficzny tej popularnej gry na nowy o nazwie „Core”. Jest to wewnętrzny silnik firmy, który cały czas jest ulepszany i następnym krokiem będzie dodanie realistycznych cieni bazujących na ray tracingu właśnie.

Zaktuualizowany silinik WoT enCore RT będzie obsługiwał również jednoczesne renederowanie (przedstawione w aktualizacji 1.4), które też zostało stworzone we współpracy z Intelem i daje solidne podwaliny pod przyszłą implementację technologii ray tracing w grze.

Od dziś każdy może przekonać się jak będzie to wyglądać pobierając specjalna aplikację World of Tanks encore RT demo z tego miejsca -> wotencore.net/pl











Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Ray Tracing dla World of Tanks na PC

Ray Tracing dla World of Tanks na PC

źródło: Info Prasowe / Wargaming



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.