2011-01-31 15:07
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
19

SRAA - odpowiedź NVIDII na MLAA

Obrazek SRAA - odpowiedź NVIDII na MLAA

NVIDIA opracowuje własną technologię zaawansowanego wygładzania krawędzi SRAA - Subpixel Reconstruction Antialiasing - działającą w fazie post procesingu, podobną w działaniu do zaprezentowanej przez AMD MLAA (Morphological Antialiasing). Zaletą tej metody jest możliwość zaaplikowania wygładzania krawędzie w każdej grze, także takiej w której tradycyjna technologia MSAA nie działa (np. GTA IV). Metoda SRAA, według NVIDII, ma być dokładniejsza od MLAA z racji uwzględniania sub-pixeli i bufora map normalnych. Spadek wydajności przy stosowaniu SRAA ma być podobny do tego jaki obserwujemy używając MLAA.
Nowa metoda wygładzania krawędzi ma się pojawić już w lutym tego roku.

źródło: NVIDIA



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.