2005-05-16 18:41
Autor: GhostRider
63

TP a poziom kontaktu z klientami

Obrazek TP a poziom kontaktu z klientami

Od dawna wiadomo, że poziom kontaktu z klientami naszego narodowego telekomu pozostawia wiele do życzenia. Nie wiedziałem jednak, że jest aż tak źle. Jako, że sam jestem abonentem ich usług, postanowiłem zapytać TP, czy istnieje coś w rodzaju programu lojalnościowego dla tzw. 'starych' klientów Neostrady+, czyli osób, którym kończy się aktualnie umowa na czas określony. Napisałem w tym celu e-maila na widniejący na stronie WWW adres poczty elektronicznej przeznaczony do kontaktów z klientami. Po jednym dniu oczekiwania nie otrzymałem oczywiście żadnej odpowiedzi, więc wieczorem wysłałem moje zapytanie ponownie. Tym razem odpowiedź już nadeszła, ba - nawet na oba e-maile, ale szczerze mówiąc przeszła ona moje najśmielsze oczekiwania.


'Temat: Nie przeczytano: #2 Program lojalnosciowy?
Od: info@neostrada.pl
Data: 2005-05-13 12:24

Twoja wiadomość

Do: info@neostrada.pl
Temat: #2 Program lojalnosciowy?
Wysłano: 2005-05-12 18:03

usunięto w dniu 2005-05-13 12:23.

Reporting-UA: 00fr13020380; Microsoft Office Outlook, Build 11.0.6353
Final-Recipient: rfc822;info@neostrada.pl
Original-Message-ID: <42837E4B.4040709@frazpc.pl>
Disposition: manual-action/MDN-sent-automatically; deleted'


Szkoda, że nasz narodowy operator obchodzi się z nami w sposób, który przypomina standard obsługi klienta znany wielu osobom jeszcze z czasów, gdy telefon był dobrem luksusowym. Chyba czas się ocknąć. Czyżby prezesom firmy TP nie zależało na naszych pieniądzach? Na to wygląda.

Zrzut z ekranu:

źródło: e-mail | napisał: Phyt0n



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.