Łata optymalizująca STALKER’a

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl jest prawdziwym pogromcą kart graficznych. Na podkręconym GeForce 8600GT tryb 1024x768 pracuje na granicach płynności. Niestety spowodowane było to głównie pospiechem w wydaniu gry i nie zoptymalizowany poprawnie został silnik graficzny. Deweloper postanowił naprawić swój błąd i wydał już kilka aktualizacji, jednak większość z nich poprawiała tylko problemy samej rozgrywki. Wczoraj ukazała się ważna dla graczy łata. Wersja 1.0004, oprócz usunięcia niedociągnięć modułu multiplayer, zwiększa ogólną wydajność działania gry w granicach 10 – 15 %. Należy to uznać za duży sukces i mieć nadzieję, że usprawnienia kodu STALKER’a na tym się nie skończą. Aktualizacja zajmuje niecałe 15MB i dostępna do pobrania jest na stronie producenta.