2016-03-14 19:25
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
0

ASUS Strix 2.0

Strona 2 - Wygląd 2

Równie ciekawa jest druga strona nauszników, bo to prawdziwe eldorado dla miłośników uszu głęboko umieszczonych między miękkimi poduszkami, bez najmniejszego nacisku na małżowinę. Takie rozwiązanie pozwala na długie granie bez uczucia bólu na uciskanej części ucha, ale ma też wady w postaci dość szybkiego pocenia się zakrytych części ciała. W konstrukcji zamkniętej, można tylko pomarzyć o zbawiennej wentylacji. Mimo wszystko skórkowa poduszka przyjemnie otuli nasz receptor słuchu i dość skutecznie przygłuszy odgłosy otoczenia.



W środku umieszczono naprawdę spory przetwornik 60mm, a w zasadzie można by go nazwać już głośnikiem.

Omówiliśmy z grubsza wygląd słuchawek STRIX 2.0, czas je zatem nasunąć na głowę. Ich spory rozmiar na pewno poczujemy, choć nie są one przesadnie ciężkie (320 gramów).





Tak mi się jakoś kojarzy... :P

A teraz bardziej poważnie, bo już po założeniu słuchawek dość szybko przekonamy się o jednej o w zasadzie chyba jedynej, ale sporej wadzie. Otóż ich konstrukcja ze spora ilością plastikowych, ruchomych elementów powoduje... nieprzyjemne trzeszczenie. Pół biedy byłoby, gdyby takie dźwięki docierały do nas tylko przy gwałtownych ruchach (sam niejednokrotnie, odruchowo przy grze w czołgi próbuję się odchylić przed strzałem, jakby mi to mogłoby choć minimalnie pomóc), ale usłyszymy je mniejsze lub większe przy normalnym obracaniu głowy. Jeśli tylko nausznik poczuje najmniejszy opór, zaraz przenosi naprężenia na resztę elementów Strix'a i w masywnych nausznikach zaczynają się niezbyt chciane odgłosy. Fakt, że testowy egzemplarz przeszedł już zapewne przez niejedną redakcję i był traktowany różnie przez testerów. Za to może to świetnie naśladować trudne warunki przy intensywnej eksploatacji i ich przenoszeniu miedzy LanParty. Przy kupnie tego modelu warto zwrócić na to uwagę, najlepiej samemu je testując przed wypłaceniem gotówki. Komuś bardziej wrażliwemu na takie dźwięki może to naprawdę przeszkadzać.
No ale skoro mamy już słuchawki na głowie, warto ich posłuchać, jak sprawdzają się w grach, muzyce i filmach...

Strona 2 z 3 <<<123>>>