2016-10-27 12:34
Autor: Konrad "aY227" Jung
3

Endless Space 2 - Asymetria (wkrótce) doskonała?

Strona 2 - Różnice w rozwoju

Różnice w rozwoju


Sophoni - Najłatwiejsi do zrozumienia z obecnych ras (całych czterech) są Sophoni, urodzeni naukowcy, fatalni wojownicy - wiedzą ile innych gatunków wynalazło daną technologię i dostają ogromne bonusy jeśli są pierwszymi którzy zaczną ją badać, dodatkowo mogą sięgać po wynalazki z następnej ery - najbardziej stereotypowa rasa z dostępnych. Dalej robi się tylko dziwniej, ciekawiej i moim zdaniem lepiej.


Vodyani - Kojarzycie Quarian z Mass Effect? Rasa wędrowców przywiązanych do floty... jednak w wydaniu Endless Space 2 zdecydowanie mniej pokojowa. Nie kolonizują planet - ich statki-arki czerpią surowce z całego systemu w którym się pojawią - bardzo, ale to bardzo nieprzyjemna wersja Quarian, religijni fanatycy zapatrzeni w swoich przywódców (tak, bonusy do bohaterów) - coś pięknego.


Creavers - Syntetyczne pasożyty-wojownicy żerujący na innych rasach - szybki zysk kosztem śmierci niewolników, każda pomniejsza rasa którą spotkają po drodze, wymrze budujac ich potęgę. Celem jest tylko rozwój roju. Żadna dyplomacja nie obowiązuje, ogromne floty wyszukają kolejnych niewolników. Nieprawdopodobnie uzależnienie od ekspansji i napotykania pomniejszych ras.


Lumeris - Kup Pan planetę. Rasa/Mafia która traktuje rozwój nieco inaczej. Bezpośrednia konfrontacja jest niepotrzebna i kosztowna, blokada handlu to wymysł innych cywilizacji. Ich faktyczny rozwój niekoniecznie zależy od poszerzania terytorium.


Zaledwie cztery rasy na początek Early Access - odrębne mechaniki przystosowane tylko dla nich... ale to nie są jakieś pomniejsze bonusy +10%/-10%, a to początek zabawy w inne podejście.
Dodatkowo - o tym jak dobrzy w budowaniu atmosfery swojego świata są ludzie z Amplitude, możecie przekonać się w filmikach wprowadzających do każdej z ras.

Strona 2 z 5 <<<12345>>>