2005-11-11 15:52
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
96

GeForce 7800GTX 512MB - 21 godzin z potworem

Strona 6 - 3D Mark ....

Czasu coraz mniej ... Wgrywam więc szybko podstawowe programy, do których najczęściej każdy się odwołuje ... 3D Mark 2001, 2003 i 2005 oraz CreatureCode. Naprawdę na inne (typu AquaMark) nie wystarczyło już czasu. Większy nacisk położyłem na testy w grach i ich różnych ustawieniach rozdzielczości i opcji, ale o tym trochę później ...
Choć dziś rzadko już ktoś testuje nowe karty starym Markiem 2001, to ja z czystej ciekawości włączyłem go do testu. A poniżej mamy wynik ...


Teraz czas na 2003. Większe wymagania nie sprawiały GF 7800GTX 512MB najmniejszych problemów ...


Z pewnością procesor klasy Athlon 3700+ przekroczył by 20 000 punktów. Zobaczmy jeszcze jak ta wydajność przekładała się na ilość klatek na sekundę ...


Mimo słabego procesora, ich ilość (FPS) robi wrażenie. Przejdźmy do 3D Mark 2005 ...


Athlon FX 57 lub X2 4800+ pozwoli z pewnością przekroczyć "magiczne" 10 000 punktów przy jednej, jednordzeniowej karcie ... Zobaczmy jeszcze ilość FPS ...


Pomimo że średnia wartość FireFly (Nature?) nie jest porażająca, to miałem okazję zobaczyć wreszcie płynny jej przebieg.
Na koniec CreatureCode. Ta darmowa aplikacja składająca się z milionów poligonów pozwala na testy w ustawieniach rozdzielczości 1600x1200, 1280x1024 i 1024x768 ...


Ponieważ z przyczyn obiektywnych założyliśmy że ta recenzja ma pokazać to co uzyskamy na naszym dotychczasowym komputerze po "cudownej" przesiadce z dotąd posiadanego GeForce 6600GT lub X800 (podobna wydajność), pokażę te różnice na wykresach. To chyba najlepiej (obrazowo) zademonstruje przepaść między tymi dwoma klasami kart (przedział Midle i HighEnd) ...
3D Mark 2001 ... Tu ważny jest procesor ...


3D Mark 2003 ...


3D Mark 2005 ...


CreatureCode ...




Strona 6 z 9 <<<123456789>>>