2006-10-03 19:36
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
34

GeForce 7900GS na sterydach i w SLI - karty Asus, EVGA, Galaxy

Strona 14 - Gry w SLI cz.1

Call of Duty 2
IN4 Timedemo, Mapa: Beltot, France; Maksymalna ilość FPS: 90
Rendering Method: DirectX 9; Sync Every Frame: No; Shadows: Yes; Number of Dynamic Lights: High; Soften Smoke Edges: Everything; Texture Resolution: Extra; Normal Map Resolution: Extra; Spectacular Map Resolution: Extra



W 1280x1024 18% przewaga SLI, w 1600x1200 zaczyna brakować przepustowości i przewaga znacznie się kurczy.
Quake 4
IN4 Timedemo, High Quality
High quality special effects: Yes; Enable shadows: Yes; Enable specular: Yes; Enable bump maps: Yes; Vertical sync: No;



Quake 4 i tak pracuje już na pełnych obrotach, więc układ SLI osiąga niewiele więcej. Przewaga 10% SLI nad drugim GeForce'm 7900GTX w 1600x1200 nie robi takiego wrażenia.

F.E.A.R. 1.2
Wbudowane demo, Computer: Maximum; Efects Detail: wszystko maximum
Light detail: maximum; Enable Shadows: On; Shadow Detail: Maximum; Soft Shadows: On; Texture Resolution: Maximum; Videos: Maximum; Pixel Doubling: Off; DX8 Shaders: Off; Shaders: Maximum
Przy FSAA SoftShadows wyłączone





FEAR i SLI bardzo się lubią. Widać ogromną przewagę dwóch kart nad Radeonem X1950XTX.

Strona 14 z 16 <<<1...10111213141516>>>