2006-09-05 07:58
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
52

Sapphire Radeon X1950XTX - ewolucja, nie rewolucja

Strona 9 - Oblivion

Elder Scrolls IV: Oblivion
Pomiar FRAPS; Wszystkie suwaki na maksimum; VSync: Off; Wszystkie ustawienia w najwyższej jakości, wszystkie cienie włączone. Włączone efekty HDR

Elder Scrolls IV: Oblivion, to najbardziej wyczekiwany RPG tego roku. Świeżutka gra z przepiękną grafiką i efektami HDR. Na dużych otwartych przestrzeniach wyciska soki z większości kart. Przeprowadzenie testów dodatkowo utrudnia pewien losowy element w renderowaniu otoczenia. Jednak znalezienie odpowiedniego miejsca (otwarta przestrzeń niedaleko miasta imperialnego, góry, rzeka, drzewa, nieco trawy) i kilka serii testów pozwoliło otrzymać powtarzalne wyniki z błędem poniżej 0,5%.



Oblivion zdecydowanie wolałby więcej shaderów niż więcej przepustowości. Najlepszy przyrost wydajności Radeona X1950XTX względem X1900XTX to 8% w rozdzielczości 1600x1200.

Strona 9 z 11 <<<1...567891011>>>