Mówcie co chcecie ale moje UPC odpukać śmiga aż miło. Np ze Steama przy 50Mb spokojnie idzie mi 6MB/s. Wszystko zależy od infrastruktury bo zarówno Vectra jak i UPC wykupują mniejszych dostawców wraz z ich infrastrukturą, często nie do końca wiedząc co tam jest.
Kolega tak miał u siebie, przez telefon nic nie mógł załatwić. Poszedł do lokalnego biura z ulotki i tam rozwiązał problem od ręki. I tam własnie mu powiedzieli że firma matka nie do końca wie co oni tam mają. A co dopiero dziewczyna w call center
Forum > Hardware > Vectra Warszawa czy warto?
Wysłane 2013-07-31 17:44
Wysłane 2015-07-07 22:15 , Edytowane 2015-07-07 22:17
Odkopię nieco temat bo znów mi wygasa umowa z UPC i kusi mnie Vectra.
Z UPC nigdy nie miałem problemów. Działa niezawodnie, pingi są niskie, transfery maksymalne. Za to u nich duży plus, ale Vectra jest tańsza i tak...
UPC mi proponuje 50zł/msc za 60 Mb na 24 msc.
Vectra mi proponuje 40zł/msc za 50 Mb na 24 msc, ale z telewizją - pakiet srebrny HD 66 kanałów, lub
50zł/msc za 100 Mb też z takim samym pakietem TV. Dodatkowo opiekun bloku obiecał załatwić ze dwa miesiące za 1zł.
Telewizję mam od NC+ więc to niby zbędny bonus, ale doszedłby mi Polsat Sport którego mi czasami brakuje, no i net 100 Mb kusi troszkę :)
Jak jest z działaniem Vectry, szczególnie w Warszawie? Opinie w internecie są delikatnie mówiąc bardzo złe. Oszuści, nie działa, nie uznają reklamacji bla bla bla.
Jak ktoś ma, niech się podzieli opinią jak to jest naprawdę.
Wysłane 2015-07-08 17:35
Jeśli chodzi o jakiegokolwiek operatora. Gdziekolwiek. Wszystko zależy czy MA realnie sprawną architekturę w danym miejscu. U siebie mam obecnie Vectrę (Kabaty), nie mam przerw, nic się nie dzieje od strony ich modemu itd itp. Kilka kilo dalej, kolega na Imielinie w starszym bloku, ma gigantyczne problemy z TV, net działa bez problemu. UPC działało wcześniej ok, tak samo nieistniejące już Aster. Wszyscy operatorzy, poprzez te wojenki cenowe i rozbuchany marketing, pakują kasę w telecentra i inne duperele, zamiast realnie poprawiać jakość usług poprzez nowe instalacje. Dopóki działa - nikt nie będzie wymieniał kabli - niektóre pamiętają wczesne instalacje Aster i innych sieci ;)
Z punktu widzenia klienta, masz prawo zrezygnować z usługi jeśli nie jest zapewniona odpowiednia jej jakość, byłem świadkiem już kilku udanych wypowiedzeń umowy w trakcie "promocji" na podstawie stwierdzenia braku działania usługi przez sporą część czasu.
Z punktu widzenia pakietów, Vectra ma dużo słabsze kanały.
Wysłane 2015-07-08 22:25 , Edytowane 2015-07-08 22:39
Jeśli UPC działa bez żadnych problemów, radzę zostań przy UPC. Mam Vectrę na Ursynowie i wszystko było fajnie, dopóki moja lepsza połowa nie zaczęła pracować w domu. Wcześniej czasem były jakieś awarie, ale się ich nie zauważało. Teraz okazuje się, że z internetem problemy są około 3 razy w miesiącu... oczywiście w momentach kiedy jest najbardziej potrzebny. Na Ursynowie ostatnia awaria była koło 2 tygodni temu i wieczorem nie było netu przed kilka godzin (pewnie ze 4). A co do rezygnowania, to nie jest to takie proste. Trzeba odstać swoje w BOKu i to w zasadzie dwa razy. Raz żeby złożyć wypowiedzenie, drugi, aby oddać sprzęt... takie małe utrudnienia. A do salonu trzeba się wybrać na koniec każdej promocji, żeby mieć sensowną ofertę. Telefoniczne utrzymanie zawsze proponuje droższy pakiet niż się miało, nawet jeśli ceny spadły. W BOKu dostaje się dobrą ofertę bez mrugnięcia okiem. I takie tam.
Wysłane 2015-07-09 07:40 , Edytowane 2015-07-09 07:42
przy czym ja proponuję wypowiedzieć umowę UPC, bo wyjątkowo słabą ofertę Ci proponują.
Po wypowiedzeniu dzwoni pani/pan z działu utrzymania klienta i dają dużo lepsze (ja ostatnio 50 zł za 120 Mb i 3 pierwsze miesiące za 15 zł). co prawda to nie w Warszawie, ale oni chyba mają cennik ogólnopolski. tak czy siak wariantu z wypowiedzeniem warto spróbować.
@Gakudini
wypowiedzenie w UPC wysyła się mailem. sprzęt paczkomatem, za free. a oferty na telefon według mojego doświadczenia, patrz wyżej dają fajne.
Wysłane 2015-07-09 20:29
Wypowiedzenie oczywiście wyślę. Jestem już na bezterminówce bo przespałem datę końca umowy. Na szczęście w UPC wypowiedzenie to miesiąc czyli dość uczciwie, no nie nie podnieśli mi ceny po końcu promocji. Za to kolejny plus.
Szkoda mi ich opuszczać, bo naprawdę złego słowa o działaniu czy obsłudze powiedzieć nie mogę.
Wysłane 2015-07-09 22:13 , Edytowane 2015-07-09 22:15
10 mniej, prawie 2x szybsze łącze(lub 20 mniej i łączę ciut wolniejsze) i dodatkowo pakiet TV z brakującym kanałem sportowym(w NC+ nie ma Polsatu Sport). Jakby mi UPC odpaliło ten kanał nawet choćby tylko online to by mi nawet ceny nie musieli obniżać.
Gdyby to się rozbijało o 10zł tylko to bym olał temat na wstępie.
Wysłane 2015-07-10 16:28
UPC to jest jeden z największych dostawców internetu kablowego w europie i na świecie, dla mnie wybór oczywisty jest bo mają najlepszą infrastrukturę.
Kto jest online: 0 użytkowników, 230 gości