Forum > Hardware > Nowe GTX 1070 i 1080 - co wiemy?

Strona 4 z 6 <<<123456>>>
skocz

straszny

Wysłane 2016-05-24 09:47 , Edytowane 2016-05-24 09:59

@Netman
widze dalej prowadzisz krucjatę ...pokazywanie obrazków producenta karty graficznej jest tak samo wiarygodne jak pokazywanie spalanie samochodów wg danych producenta.

pokazywałem Ci jak realnie a nie przez podrasowane obrazki producentów wygląda posiadanie lepszej i gorszej karty -w naszych czasach to prawie żadna różnica już.

naprawdę fascynuje mnie że świadomy człowiek może pokazywac obraz z gry komputerowej, który rózni  się szczegółami trzeciego planu i przezywac że nie może już inaczej oglądać obrazu i grać w grę. Serio fascynuje mnie to jak bardo można sobie wmówić potrzebę posiadania karty graficznej za 2, 3 czy 4 tysiące która wyświetla obraz tak podobny do karty za 500 zł że trzeba posiłkować się screenami producenta żeby znaleśc różnice.

dlatego sprzedaż desktop PC i custom kart graficznych tak się załamuje z roku na rok. Bo dawno już nie ma to większego sensu, i ludzie to wiedzą. 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

gofer87

Wysłane 2016-05-24 09:50 , Edytowane 2016-05-24 09:51

W sumie nie powiedziałbym, że tu się rozchodzi o tekstury. Bardziej o szczegółowość roślinności itp.

Zazwyczaj chodzi o tekstury. Modele w grach są proste, nie zobaczymy większej szczegółowości modeli grając w FHD lub 4K. Tylko tekstury zmieniają pozorną ilość szczegółów w 4k, bump mapy, speculary i normal mapy są dokładniejsze co powoduje wydobycie większej ilości detali, zagłębień, wgnieceń które nie są geometrią a sztucznymi efektami generowanymi przez oświetlenie tekstury.

straszny

Wysłane 2016-05-24 09:52 , Edytowane 2016-05-24 13:33

@gofer87
generalnie jeśli karta pozwala zachować okolice 50-60 fps, to jeszcze od biedy chodzi właśnie tak jak piszesz o tekstury i zasięg rysowania o najwyższej szczegółowości.

Jeśli ktoś nie jest zawodowym nałogowym graczem to 60 fps może dla oka zastąpić 40-50 klatek, wazne zeby najniższe klatki nie spadały często poniżej 25-30, wtedy nawet niedoświadczone oko zacznie wyłapywac pewne spowolnienia, ideał to stałe 50-60 fps. Ale taki ideał potrzebuje malutka grupka straszliwych hardcorowych graczy. Generalnie większość potrafi zauważyc róznice 50-30 fps, ale w grze innej niż multiplayer, 30 fps jeszcze nie będzie przeszkadzać i bardzo przyjemnie da się grać. 

Efekty postprocesowe typu bloom są śmiesznie proste do uzyskania softowo, a i tak gracze na ogół je wyłączają. Podobnie jest ze zbyt głębokimi trybami AA, kiedy dawno już oko nie dostrzeże różnicy ale mocy trzeba coraz więcej na "to coś czego i tak nie widać". Wszelkie bloomy są efektem 2D nakładanym na scenę 3D i mimo różnych tricków z uwzględnianiem przeźroczystości, na ogół efekt wychodzi sztuczny, co po prostu razi.

taka narracja - kiedy konsumenci deliberują przez tysiące postów nad drobnymi szczegółami trzeciego planu jako czyms co warunkuje zakupy za tysiące złotych - przecież to woda na młyn producentów kart graficznych... co innego mieliby zaproponować ? Przecież realnie te karty nic nie dają. Nie masz żadnej wartości dodatniej w swoim PC przez zakup kolejnej "grafiki". Kiedyś zakup karty dawał zupełnie nowe rozdzielczości, jakość wizualizacji, nowe tryby, naprawdę znaczące różnice w jakości filtrowania tekstury i w samych teksturach. Otwierał możłiwości GPGPU czy użycia OpenGL w programach użytkowych np Adobiego, czy nawet akcelerację systemu i pulpitu..... tyle ze w 2016 roku, to do tego teraz wystarczają nawet integry. Rynek "custom" kart graficznych 2016 przypomina rynek tuningowania samochodów, gdzie płaci się tysiące złotych za drobniutkie zmiany.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6672 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 10:40 , Edytowane 2016-05-24 10:42

@straszny

Najśmieszniejsze jest to, że w grach FPS online granych na poważnie wszyscy dążą do tych 120fps, które to niby dają najlepszy komfort. Nikt z amatorów nie wnika w to, że pro gracze tak modyfikują konfigi, i ustawienia grafiki aby obraz był jak najbardziej uproszczony, żeby przeciwnik jak najbardziej oddzielał się od tła. Nikogo z tych graczy nie interesują piękne tekstury, efekty świetle - powiem więcej to przeszkadza. Jakbym Wam pokazał gdzieś screen z mojego ustawienia configu RTCW, to byście powiedzieli, że DOOM 1 wygląda ładniej.Do singla zaś wystarczy 30-60 fps.

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

KaliN

  • KaliN
  • wiadomość Użytkownik

  • 2307 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 10:46 , Edytowane 2016-05-24 11:58

dlatego zakładam blok na mojego GTX970 i śmigam w WoWa w 4k nadal bez wydawania 3,5k zł na nowego GTX :)

Ryzen 7 5800x ZWODOWANY | Asus Prime X570 Pro | G.SKILL 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16| ZOTAC RTX 3090 Trinity| Corsair RM1000 W|Dell ALIENWARE AW3418DW 34.1" IPS Curved + Samsung Odyssey 49" 1000R | Samsung 65Q80TAT|be quiet! Dark Base 700 White Edition| PlayStation 5| Nintendo Switch| HK AVR370 + Paradigm Monitor 9 v.7 - 5.0|

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 14:19

@Lasica
Bo to esport profesjonalny, a profesjonalny sport nigdy nie miał zbyt wiele wspólnego ze zdrowym stylem życia czy zdrowym rozsądkiem - zawsze jest to żyłowanie jednego tematu kosztem całej reszty aby tylko być najlepszym.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

straszny

Wysłane 2016-05-24 14:29 , Edytowane 2016-05-24 14:41

@djluke
sorry ale mi po prostu w tej chwili żyłowanie kart graficznych dla tak trzeciorzędnej zmiany jakości przypomina co innego - przypomina audiofili i dbanie o końcówki sinusoidy prądu wychodzącego ze złotego kabla przez złączkę za 40 000 zł

mówimy nie o zawodowych graczach, tylko takich hmm - smakoszach gry, grafofilach :D 

przecież w grach nic się nie dzieje... wszystko stoi na poziomie starych konsol PS3/X360 + poprawki jakości dla nowszych konsol i pecetów (GTA jest tu idealnym przykładem co się stało z branżą). Do tego na PC narzut jest w postaci przecież tanich laptopów, hybryd i tabletów - gry muszą na nich działać, bo ich sprzedaż jest 50% większa niż wszystkich desktopów i rośnie dysproporcja ciągle. A ludzie grają na laptopach bardzo chętnie. Więc jak nawet gra wychodzi na PC to musi odpalić na jakims mobilnym i3 albo i na Atomie o wydajności P4 Prescott, a przy okazji dać satysfakcję komuś kto ma custom-PC za 20K, więc dadzą mu możliwość puszczenia więcej klatek i super-hiper 50 trybów AA, rozmywania, wyostrzania, wygładzania do prostej gry de facto, która musi działać całkiem nieźle na mobilku i3 (więc i tak obiekty, AI, środowisko itd bidne zostaje)

od ponad 10 lat nic się nie dzieje z AI w grach, z prawdziwą fizyką w grach, z modelami zniszczeń, z interakcją z otoczenień. Jest całkowity zastój wszystkiego poza stałą poprawą rozdzielczości, i dodawania kolejnych malutkich efektów, głównie post-procesowych . 

przecież te obrazki z Wiedźmina 3 - minimum i uber jakość, to jakiś nokaut.... jeszcze lepiej pokazuje zastój branży niż casus GTA.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

kotin

Wysłane 2016-05-24 14:45 , Edytowane 2016-05-24 14:48

Dlatego ja nie czekam na nowe GTX. \"\lol\"

Kupię sobie Polaris. :ninja:
Właśnie łupem firmy Magix, padła Sony Software i kupiłem Vegas Pro Edit za 500 złotych na wyprzedaży, a Vegas w odróżnieniu od Adobe Premiere na przykład, używa OpenCL i Polaris przyśpieszy go bardziej od GTXów.  :-D

i5-11600 / SilentiumPC Fortis 3 / Asus Prime B560 Plus / RAM 2x16 GB 3600MHz / 4 SSD / Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 12GB / SB X AE-5 PLUS / BeQuiet Pure Power BQT-L8-600W / SilentiumPC Gladius M40 / MSI Optix 2560 x 1080 / Logitech X230 / KOS UR40 ? Win 11 Pro... Macbook Air M3 15" 16 / 256 GB

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 14:55

@straszny

Do tego na PC narzut jest w postaci przecież tanich laptopów, hybryd i tabletów

To z założenia nie są komputery do gier i nie wiem co wspólnego mają z poruszanym tematem.
gry muszą na nich działać

Ani nie muszą ani nie działają. Inna sprawa że integry są coraz silniejsze ale to zupełnie inna bajka.
ich sprzedaż jest 50% większa niż wszystkich desktopów i rośnie dysproporcja ciągle

Że konsole służą wyłącznie grom to wiedziałem, ale że pecety też to mnie dopiero teraz oświeciłeś.
A ludzie grają na laptopach bardzo chętnie

Ludzie grają na tym co mają. Jak im pasuje - grają, jak nie pasuje - kupują konsolę albo gamingowy komputer.
jak nawet gra wychodzi na PC to musi odpalić na jakims mobilnym i3 albo i na Atomie o wydajności P4 Prescott

Jak wyżej - nie musi i nie odpala.
od ponad 10 lat nic się nie dzieje z AI w grach, z prawdziwą fizyką w grach, z modelami zniszczeń, z interakcją z otoczenień. Jest całkowity zastój wszystkiego poza stałą poprawą rozdzielczości, i dodawania kolejnych malutkich efektów, głównie post-procesowych .

LOL przecież o tym od początku jest ten temat! O zmianach w grafice i o kartach graficznych!
casus GTA

GTA (zwłaszcza 4) to nieudolny, niedopracowany port z konsoli, łatany latami (nieskutecznie zresztą bo musieli by od nowa grę napisać). Jakby wyszło najpierw na PC albo w ogóle na konsole to by im sprzedaż konsol o połowę spadła.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

straszny

Wysłane 2016-05-24 15:05 , Edytowane 2016-05-24 15:20

@djluke
wogóle nie rozumiem o czym do mnie piszesz - karta graficzna przy tak ogromnej mocy obliczeniowej jest w stanie renderowac gigantyczny świat w trybie ray-tracingu, lub podobnych trybach a nie tylko zajmować się podbijaniem rozdzielczości teksturowanych poligonów. Jest w stanie zbudować kompletną fizykę sceny jak i pomóc w obliczaniu zaawansowanego AI. Tyle że nikt tego nie pisze.

To z założenia nie są komputery do gier i nie wiem co wspólnego mają z poruszanym tematem.

pomieszałes widzimisie z rzeczywistością, większość grających na PC ma bardzo słabe konfigi i chętniej gra na laptopach niż desktopach

LOL przecież o tym od początku jest ten temat! O zmianach w grafice i o kartach graficznych!

więc chyba nie ogarniasz jak potężną moc obliczeniową kupujesz za te 4000 zł i jak kompletnie się ona marnuje.

Jakby wyszło najpierw na PC albo w ogóle na konsole to by im sprzedaż konsol o połowę spadła.

ALE NIE WYJDZIE w odwrotnej kolejności bo ludzie grają na konsolach i laptopach. Tekst "Jakby..." .. to sobie dopisz Jakby babcia miała wąsy... \"\lol\"

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

straszny

Wysłane 2016-05-24 15:09 , Edytowane 2016-05-24 16:13

generalnie Twoim słowom djluke całkowicie zaprzecza np statystyka sprzętu Steam http://store.steampowered.com/hwsurvey?l=polish


rozwiń sobie Video Cards i popatrz jak dużo tam jest kart zintegrowanych i mobilnych. i to jest bieżąca statystyka 2016! Mnóstwo ludzi gra na integrach i słabych mobilkach i nowe gry muszą zadziałac na takiej konfiguracji w sposób grywalny.

.... więc kreowane poligonami światy gier są wciąz ograniczone do poziomu zbliżonego do PS3 i tabletów PC.

btw: do tego zwróć uwagę że prawie jeszcze 50% wszystkich grających aktualnie userów Steam ma dwurdzeniowe procesory.... (!!!!!!!)

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 16:26 , Edytowane 2016-05-24 16:35

@straszny
No i co z tego że na Steamie? Przecież tam jest grubo ponad 5000 gier (pewnie koło 10000 albo i więcej) i z tego 95% to indyki. Uważasz że one potrzebują Bóg wie jakiej konfiguracji? Albo że każdy kto ma tam konto od razu gra w GTA5?
Wiesz zachowujesz się jakbyś Amerykę odkrył. Szkoda że nie zauważyłeś że przoduje też tak przez Ciebie nielubiany Windows 10...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Lukxxx

  • Lukxxx
  • wiadomość Użytkownik

  • 2102 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 17:41

Straszny gra tylko w swoje statki i wszystkie rozumy pozjadał :)

Różnice między średnią półką i FHD, a wysoką i bardzo wysoką i QHD są. I to całkiem spore. To, ze nie wszystkim potrzebne i nie ma co płakać jak się ich nie ma to inna sprawa. Ale nie widzieć różnicy po dodaniu HBAO to trzeba mieć z patrzałkami problem.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 17:44

Karta graficzna jest w stanie zrobić tylko tyle, na ile pozwala jej silnik gry. Tak więc, jak ktoś napisze gniota, to będzie g... a jak napisze np Unreal Engine, to będzie to fajerwerk graficzny. Przynajmniej w teorii. Tyle że optymalizacja już dawno poszła w las.
Swoją drogą, bardzo ładny przykład tego, jak do ... większość programistów się nadaje pracujących w growych korpo, jest silnik w Uncharted 4. Nagle okazało się, że PS4 nie jest aż tak tragiczno-dramatyczne. W jednej grze...

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 18:36 , Edytowane 2016-05-24 18:38

@ straszny
Jak możesz podważać porównania na stronie Nvidii jak miliony graczy może powiedzieć sprawdzam od razu strzelając w stopę dla firmy \"\olaboga\"
Przecież to wystarczy odpalić grę i przestawić suwak aby zobaczyć efekt...

Odnośnie sprzedaży. Najlepiej sprzedającym się sprzętem jest 970 i generalnie NV zarabia z segmentu Hi-end (oczywiście mówimy tylko o kartach konsumenckich).
Jeśli kogoś stać na taki sprzęt, to też taką osobę stać na kupowanie gier po 59€ (100€ z DLC, co jest już standardem) Jest to zwyczajna cena gier AAA na Steamie/Zachodzie. Uważasz, że ludzie z grafami za 400zł kupują gry po 250/450 zł? 

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2016-05-24 19:21 , Edytowane 2016-05-24 20:04

@djluke

No i co z tego że na Steamie? Przecież tam jest grubo ponad 5000 gier (pewnie koło 10000 albo i więcej) i z tego 95% to indyki. Uważasz że one potrzebują Bóg wie jakiej konfiguracji? Albo że każdy kto ma tam konto od razu gra w GTA5?
Wiesz zachowujesz się jakbyś Amerykę odkrył. Szkoda że nie zauważyłeś że przoduje też tak przez Ciebie nielubiany Windows 10...

to z tego że cały Twój wywód obaliłem ta statystyką.  W sumie tyle. Mi wystarcza, nie wiem jak Tobie.

Owszem W10 przoduje bo jest masowy na tabletach PC/ultrabookach itd. Na tych wszystkich lekkich (i mało wydajnych) pc-urządzeniach, których ludzie kupują teraz dwa razy więcej niż desktop-pc, i na których ludzie coraz chętniej grają, i też pod które musi być projektowane gros gier PC.

 i z tego 95% to indyki

oczywisćie, nie ograniczaj się, 150% proponuję od razu. Jak już rzucać cyframi bez pokrycia to przeciez nie ma odgórnych ograniczeń.

@elkoos
Karta graficzna jest w stanie zrobić tylko tyle, na ile pozwala jej silnik gry. Tak więc, jak ktoś napisze gniota, to będzie g... a jak napisze np Unreal Engine, to będzie to fajerwerk graficzny. Przynajmniej w teorii. Tyle że optymalizacja już dawno poszła w las.
Swoją drogą, bardzo ładny przykład tego, jak do ... większość programistów się nadaje pracujących w growych korpo, jest silnik w Uncharted 4. Nagle okazało się, że PS4 nie jest aż tak tragiczno-dramatyczne. W jednej grze...

Ja się z Tobą całkowicie zgadzam, o tym własnie mówię - jest kompletny zastój. Jest jedna dla PS4. I faktycznie wygląda bosko.

Tyle że takich gier, specjalnie zoptymalizowanych pod architekturę nie PS4 tylko i wyłącznie pod high-end PC..... w ogóle nie ma. 

na chwilę świat PC uciekł z totalnego zastoju przez to że pojawiły sie trochę gęstszejsze i większe matryce LCD, więc mozna było sprzedac jeszcze kolejne serie kart pod to żeby natywnie wszystko chodziło na podbitej rozdzielczości, ale za tym nadal nie poszły żadne zmiany jakościowe w grach. To nadal są prosto budowane światy teksturowanych poligonów, projektowane pod stare konsole, i przenoszone na resztę sprzętów.

@Netman
 Uważasz, że ludzie z grafami za 400zł kupują gry po 250/450 zł?

hmm.. tak. Ja tak robię, a nie wierzę że jestem jedyny (u mnie może nie 400 zł tylko bliżej chyba było 700, ale wcześniej miałem kartę za 500 zł i też gry kupowałem). Niby dlaczego nie? Przecież gra świetnie działają na tych kartach.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

straszny

Wysłane 2016-05-24 19:25 , Edytowane 2016-05-24 20:23

@Lukxxx

Ale nie widzieć różnicy po dodaniu HBAO to trzeba mieć z patrzałkami problem.


po prostu POWALAJĄCE  RÓŻNICA, którą uzyskasz dorzucając a tak z 1500 zł do obecnie posiadanej karty. Wymaga lupy wprawdzie i godzinnej analizy każdej klatki do uchwycenia potęgi wywalenia tak nierozsądnie kasy, ale na pewno dasz radę jakoś to uzasadnić.




nie no ... oczywiście że Ty na 100% widzisz ogromne różnice między tymi obrazkami. Pewnie razem z Netmanem.


dla mnie to kolejne potwierdzenie tezy że świat grafiki PC dawno drepcze w miejscu, nic się nie zmienia a kupowanie topowych kart graficznych zaczyna przypominać potrzeby audiofilskie.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 20:51 , Edytowane 2016-05-24 22:16

Super argument pokazując miniaturkę z gry mającej 4 lata z porównaniem różnych technik AO, w którym zabrakło opcji OFF ;)

https://youtu.be/rn_aZYUi2xs?t=100 Tu też nie widać różnicy? ;)


Jak dalej chcesz się spierać, to odpal Wiedźmina i podważ porównania na stronie Nvidii prezentując własne screeny w FHD, albo chociaż więcej niż 250p. 


PS Dorzucając za każdy efekt 1500zł, to karta według Ciebie powinna kosztować 20k zł ;)

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 21:20

@straszny
Dla mnie kupno 980 w zeszłym roku to był strzał w 10. Nic nie wyje, wszystko chodzi w 1440p ~60FPS, żyć nie umierać. ;)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2016-05-24 21:28

@straszny

cały Twój wywód obaliłem ta statystyką

G obaliłeś.
Na tych wszystkich lekkich (i mało wydajnych) pc-urządzeniach [...] pod które musi być projektowane gros gier PC

Napisałem już - nic nie musi i nic nie jest.
nie ograniczaj się, 150% proponuję od razu [...] przeciez nie ma odgórnych ograniczeń.

Mnie uczyli że 100% jest takim ograniczeniem. I Ty chcesz by Cię poważnie traktować w dyskusji...
Ja tak robię, a nie wierzę że jestem jedyny

I oto doszliśmy do końca tej burzliwej dyskusji! nVidia, gracze - nieważne. Sample jakieś graficzne a na filmach wszystko widać - nieistotne. Inni w dyskusji się nie zgadzają - marność nad marnościami i wszystko marność! Liczy się to że straszny tak robi i wierzy że tak robią inni. Koniec, pozamiatane.

I believe I can fly. Dla mnie EOT.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 4 z 6 <<<123456>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 213 gości