@Sturmovik
Jeśli to czysty XVM to musisz ustawić konfigurację.
1) Zmień nazwę pliki w katalogu gdzie są mody, podkatalog XVM z xvm.xc.sample na xvm.xc
2) W katalogu xvm/config/@Default wyedytuj dwa pliki:
a) rating.xc -> zmień "showPlayersStatistics": z false na true
b) statisticForm.xc -> zmień "showChances": z false na true
I będą statystyki.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24
Wysłane 2013-12-27 21:33
Wysłane 2013-12-27 22:10
@Sturmovik
do zabawy ustawieniami potem polecam [LINK]
Wysłane 2013-12-28 16:09
uprzedzam że jeśli na wątku polecą znowu k..wy, i podobne teksty bedę profilaktycznie na tydzień robił kontom przerwę od emocjonalnego pisania na forum. Panowie - myślę że dorośli ludzie powinni panować w rozmowie nad emocjami jakie generuje gra video (moderacja paru postów)
Wysłane 2013-12-29 09:29 , Edytowane 2013-12-29 09:47
Ja mogę napisać trochę o Japońskim medium tier 6 Type 4 Chi-To
Ogólnie bez rewelacji, taka gorsza Panthera
Pancerza prawie nie ma, szybkość bez ostatniego silnika tragiczna z tym silnikiem jako tako ale do Cromwella czy TYPE 58 mu daleko.
Działo Bardzo szybkostrzelne lekko ponad 3 s, w miarę celne ale troszkę brakuje penetracji na wyższe tiery na 6 OK. Małe DMG.
Tak więc trzeba być snajperem, ale jest to czołg duży z słabym cammo i prawie bez pancerza.
Często wygląda to tak wykrywam jakiś czołg zaczynam strzelać, ponieważ strzelam co 3 s nie ruszam się, wszystko jest OK jeśli mnie nie wykryją, jeśli mnie wykryją natychmiast tracę HP.
Ogólnie bez rewelacji, ale bez tragedii. Mi się osobiście lepiej gra TYPE 58, czy Cromwell, nie pisząc o KV-1S.
Zastanawiam się jak będzie na 7 tierze z tym samym działem.
Patherą gra się bardzo podobnie choć jest wolniejsza, ale z pancerzem i działem o lepszej penetracji. Choć ten Japończyk to taka mieszanka Panthery i Cromwella.
Wysłane 2013-12-30 01:10 , Edytowane 2013-12-30 01:24
Chi-To to faktycznie typowy przeciętniak.
Jest to jednak podstępna bestia, bo w stockowej konfiguracji - bardzo niegrywalna i frustrująca. Papierowy pancerz, bardzo wolna i kiepskie działo - mocno zachęca do użycia free XP.
Tym bardziej, że mało kto będzie miał luksus użycia wytrenowanej załogi - wszak Japonia to zupełnie nowa nacja w grze...
Sytuacja ulega zmianie po odblokowaniu gąsienic, wieży oraz topowego działa - wreszcie da się grać.
Tak na prawdę, kluczowe w tym czołgu jest niesamowite pochylanie działa (do tego właśnie potrzebna jest ulepszona wieża).
Pochylanie pozwala na skuteczną walkę w górzystym terenie, gdzie przeciwnik nie jest w stanie się zrewanżować.
Notabene działo jest niezłe - ma bardzo dobre dpm, wysoką celność i krótkie skupianie, dobrą penetrację (155 mm w medzie T6 to najwyższa wartość). Jedyny minus to słaba/przeciętna alfa (130 obrażeń/strzał).
Niestety topowy silnik+gąsienice nie robią z czołgu wyścigówki - niejeden ciężki jest bardziej mobilny.
Podobnie z ulepszoną wieżą - wciąż jest miękka i rykoszety to raczej wyjątek, niż reguła.
Bo o pancerzu na kadłubie, nie ma co pisać. Może poza tym, że czołg lubi się zapalić od pierwszego trafienia z przodu, oraz dość łatwo ulega uszkodzeniu ammo rack
Co ciekawe, ludzie już kręcą na nim całkiem wysokie wyniki, skoro 2,5k dmg starcza obecnie ledwo na odznakę 2-giej klasy.
@Sturmovik
A co za problem grać z tym działem w Tier 7? Tak jest w wielu medach 7 poziomu i to działa (choćby T43 czy Comet).
Wysłane 2013-12-30 08:44 , Edytowane 2013-12-30 08:51
@szarlih
No jest w tym trochę racji, ale to szerszy problem i dotyczy większości medów 7 poziomu.
Imho to jest dobre, bo niejako wymusza na graczach granie tymi medami w sposób, do jakiego są stworzone (wsparcie, flankowanie).
Na beznadziejne sytuacje, ratunkiem zwykle jest premium ammo za kredyty i tragedii nie ma
Zresztą rozegrałem T-43 sporo bitew i tak jak nie lubiłem tego czołgu, to o jego skuteczności nic złego powiedzieć nie mogę. A comet całkiem mi się podoba.
Uważam, że w medzie to mobilność i wychylanie działa są ważniejsze, niż penetracja.
Warto jeszcze przypomnieć, że Chi-Ri (Japończyk 7 tieru) posiada 3 strzałowy magazynek z możliwością zamontowania dosyłacza. To bardzo ciekawa opcja
Wysłane 2013-12-30 09:33 , Edytowane 2013-12-30 09:33
@andrzej166
oczywiście masz ogólnie rację. niemniej czasami są sytuację beznadziejne gdy wkurzasz się na bezsilność
Wysłane 2013-12-30 13:04 , Edytowane 2013-12-30 13:04
@andrzej166
Obecnie nie mam problemów z Type 4 Chi-To ale to dlatego iż jakies 90% walko to tier 6. Jak trafiłem na IS-3 od przodu i skątoway na dodatek dość daleko to nic mi nie byłem w stanie zrobić.
Ponieważ na następnym tier - 7 Chi-Ri czołg jest dość wolny jak na meda to będzie zmuszony do walki od przodu, a w walce z 9 tier 155mm penetracji na cele 9 tieru od przodu, czy nawet 186mm na goldzie to bardzo słabo... Magazynek tu nie pomoże.
Zgadzam z opinią @Cappo_PL to papierowy HT a nie med. Zresztą Chi-To też.
Wysłane 2013-12-30 13:46
Jeśli kiedyś jakakolwiek gra komputerowa sprawi, że będę przeklinał ją lub innych graczy, to dla mnie będzie oznaczało wymontowanie GPU na jakiś czas.
Uważam, że to za wiele, by coś, co ma przynosić rozrywkę ingerowało w odwrotnym kierunku na mój stan psychiczny.
Wysłane 2013-12-30 15:20 , Edytowane 2013-12-30 15:44
@Sturmovik
Przecież nikt nie twierdzi inaczej (vide papierowy heavy). Ja osobiście miałem znacznie więcej walk w T7 i T8 (z 50%) na Chi-To i nie było problemu. Tyle że ja nie strzelam do IS-3 znajdującego się w oddaleniu, do tego przodem. Od tego są TD i HTki. Jestem nawet pozytywnie rozczarowany, bo ten "papierowy heavy" w praktyce daje radę.
Dlatego nie wybiegam z oceną Chi-Ri, zanim nie rozegram pewnej ilości bitew
Zresztą nie zauważyłem, żeby @Cappo źle o nim pisał...
Wysłane 2013-12-30 16:05
Panowie, a co powiedzie o SU152? Miałem SU100 i był super, teraz to i tragedia, objeżdża mnie wszystko jak chce, nawet arta! Jak dostane dinga to odbijając się niszczy mi działo. Strzał w cokolwiek od przodu to góra 200dmg przy tym ładowanie 18,5sek! Ktoś coś może więcej powiedzieć?
Wysłane 2013-12-30 16:21
@Frost
Ja mogę. SU152 to czas pokuty przed ISU152 + BL10
Na SU152 masz czas się wyciszyć, poćwiczyć jogę, panowanie nad sobą itd, itp.
Potem ISU152 Ci to dwakroć wynagrodzi
A co do SU152, cóż katorga choć jak się czasami uda z boczku kogoś stuknąć za 700+ z troll-guna to śmiech jest
Wysłane 2013-12-30 17:43
@Frost
Wiesz ja znacznie bardziej lubiłem SU-152 niż ISU-152. SU-152 z najlepszym 122mm to bardzo fajny AT. Jeśli uważasz iż SU-152 jest niemrawy, to przy ISU dowiesz się co to znaczy.
Mi osobiście obecnie ISU-152 wcale się nie spodobał, na szczęści mam już Object704 i to miła zabawka.
Dlaczego ISU mi się nie podobało. Praktyczny brak cammo (kiedyś był w tym rewelacyjny teraz jest kicha a maiłem na nim załogę w 50% cammo + siatka).
Beznadzieje wychyły, właściwie ich niema.
Bardzo słabo skręca.
Działo nie jest tak rewelacyjne jak kiedyś, standart to DMG 650, pomijam iż potrafi 3 razy pod rząd nie dać DMG.....
Jak kończyłem ISU udostępniłem swoje konto znajomemu, który nie wiedział a co narzekam (dla niego ISU to ikona ale już nim nie gra) i jak zagrał te kilkanaście gier to mi powiedział iż to cień starego ISU, co jest dobre ponieważ kiedyś był bardzo OP. Tak więc obecnie ISU to nie jakaś magiczna broń mi osobiście w przeciwieństwie do Ob704 nie spodobał się i ani przez sekundę ie zastanawiałem się czy go sobie zostawić a mam już takich pojazdów około 40 sztuk (czyli poszedłem wyżej a nadal je mam bo lubię).
Wysłane 2013-12-31 11:57 , Edytowane 2013-12-31 11:59
Kolejny asik w dobrym stylu.
Tym razem, na 59-16. Jak na ten pojazd, udało się sporo natłuc - 2,2k zadanych obrażeń (plus spotowanie kolejne 2k) to mój najwyższy wynik w 59-16 do tej pory.
Nie było łatwo go zdobyć bo załoga dość zielona (wciąż brak 6-tego zmysłu) więc grało się ciężko jako zwiadowca
Kto jest online: 0 użytkowników, 159 gości