@ATARi no właśnie nic ale, nikt nigdzie o tym nie pisze a seria ARMA od kiedy pamiętam chwali się realizmem i wzorowym oddaniem pola walki. No chyba że żołnierz dostał pociskiem czołgowym ale czuje że miał by tylko dziurę w brzuchu a pocisk poleciał by dalej
Forum > Software > ArmA III Alpha
Wysłane 2013-03-25 12:22
@cichy nie przesadzajmy, od takiego strzału można co najwyżej upaść i się zwyczajnie przewrócić a nie frunąć 1.5m w tył... Pierwszy z brzegu [LINK] sruuuuu no poleciał jak orzeł
Wysłane 2013-03-25 13:05 , Edytowane 2013-03-25 13:18
@cichy
było na pogromcach mitów - kompletnie nic takiego się nie dzieje, człowiek albo obraca się trochę wokół osi przy bardzo mocnym trafieniu jak nie ma równowagi, albo po prostu pada. Żeby rzucić człowieka do tyłu strzał musiałby być z siłą armatki, i to niezłego kalibru.
Wysłane 2013-03-25 13:23 , Edytowane 2013-03-25 13:24
@raptor
Ano mam takie samo zdanie i z tym "hollywoodzkim" to bym się nie podniecał w ARMIE. Zresztą niedługo sam się przekonam co oni tam wymyślili.
Btw. Przeglądałem filmiki z testami kamizelek a tam azjatycka słodka śmierć [LINK]
Wysłane 2013-03-25 17:11 , Edytowane 2013-03-25 17:11
@krzyssProcedura ta sama wysyłam wiadomość by sprawdzić poprawność meila. Po odpowiedzi wysyłam zaproszenie.
Atari masz wysłane zaproszenie.
Wysłane 2013-03-25 17:27
Ok. Już mam, dzięki.
Wysłane 2013-03-25 18:25 , Edytowane 2013-03-25 18:25
Nie ma sprawy. Dzisiaj wyszedł nowy patch )
Wysłane 2013-03-25 18:59
@krzyssPoszło.
A teraz obdarowani odmawiają Zdrowaśkę za swojego darczyńcę
Nie mam już prezentów
Wysłane 2013-03-26 08:57 , Edytowane 2013-03-26 15:24
@grzegorz75 dzięki, gra się instaluje
Multi w wersji Lite nie działa?
Wysłane 2013-03-26 16:44
Bo LITE nie ma MP. Jest różnica pomiędzy ARMA 3 ALPHA a ARMA 3 ALPHA LITE. Mam wersję płatną i mogłem rozdawać zaproszenia do wersji bezpłatnej. Możesz zobaczyć gierkę, masz dostęp do aktualizacji. Te atrakcje bodaj do około czerwca. Śledzisz temat. Jeśli ci się spodoba kupisz. Jeśli nie to nic nie straciłeś.
Wysłane 2013-04-01 16:14 , Edytowane 2013-04-01 16:37
@raptor
Akurat zabawek by goście latali nawet dalej to w ArmA3 nie brakuje 12,7mm pocisk z broni wyborowej nie ma wystarczającej siły by lot tego co zostaje z celu na 1,5m i więcej kogoś dziwił?
Wakacje to wakacje więc kogo dziwią rozbierańcy na plaży?
Schiffer Jeśli siedzenie w garniturze na upalnej plaży lub pływanie na wakacjach w pełnym mundurze jest rozsądne to raczej ja zaczynam się martwić... Co więc mata chłopcy do golasów na plaży? Czyżby ktoś tu szukał jakiegoś konkretnego kontaktu?
Lite z prezentów nie ma udostępnionego MULTI. Za to tfu.. "testowe" wersje z sklepików torrentowych już niestety tak bo agenci do nas tacy już wbijali i nawet standardowe zabezpieczenia z ARMA2, jak utrata celności i zamiana delikwenta w krowę jeszcze nie funkcjonują. Pewnie to szybko poprawią bo jest już pierwszy patch. Zmienili trochę fizyki, animacji i poprawili stabilność.
Wysłane 2013-04-01 21:52
@PolishFactor
Powiedz mi jedno, jak wygląda strzelanie z broni snajperskiej czy występuje coś takiego jak wiatr boczny i znosi kulę czy tylko samo opadanie kuli?
Jak grałem na podstawce (bo gram w dayz) a to vanilla to jest samo opadanie kuli a to już trochę sie nudzi miłoby było aby kierunek wiatru tez odgrywał rolę
Wysłane 2013-04-02 15:43 , Edytowane 2013-04-02 16:34
@Pustack
Day-Z i jego uproszczone "dodatki" rasowi ARMOWcy raczej omijają szerokim łukiem bo się total potencjał silnika VR trochu tam marnuje. Tam wszystko pocięto pod kątem wydajności i prostoty zabawy w rozłupywanie masowe zombiaków.
Nie uświadzysz więc tam dodatków jak mierniki wiatru, czy mini komputer balistyczny w którym wprowadzasz wszystkie ww. dane do strzału. Skuteczni snajperzy atakując z ekstremalnych odległości pow 1km pracują więc profesjonalnie w parach z obserwatorem, podjącym im ww parametry i korekty które wprowadzają na celowniki. Skuteczność wtedy jest imponująca.
Na ARMA2 i 3 na pocisk działają więc wszystkie siły jak w realu. Uwzględniany jest nie tylko wiatr ,ale wys na poziomem morza (ciśnienie) oraz warunki atmosferyczne jak deszcz, czy mgła (gęstość powietrza). Ciężar i rodzaj pocisku (jest kilka rodzajów w obrębie jednej borni), prędkość wylotowa, wpływ tłumika itp ,idt.
W odróżnieniu od wszystkich innych gier i ich silników to jest rasowy symulator w tym względzie pełną gębą i daje dziką przyjemność wiedząc ,że widziany efekt jest bardzo bliski realu.
Dlatego ludek w kamizelce trafiony z daleka pociskiem 5,56mm raczej nie zostanie obalony jednym strzałem ,a czasem nawet 3 w nią. Za to jego koleszka zaliczywszy 7,62mm na korpus musi się wywrócić od razu. a przy 12,7mm pocisk da mu szanse na 1.5m lub dalszy lot tego co z niego zostało w zależności pod jakim kątem i w co trafi.
Waląc z dużego kalibru nie będziesz już tak celny i odczujesz mocniej co to znaczy kop broni bez podparcia o murek, okno, lub użycia rozkładanych podstaw, gdzie celność bez tego jest mizerna. Biegnąc i celując nie zaliczysz takich fragów jak w Bfie, gdzie gostkowie skacząc jak pajacyki potrafią trafiać się cudownie raz po raz w głowę (efekt laserowej broni).
Na pewno wiec się nie będziesz się "nudził" bo jest nie tylko na co popatrzeć ,ale okamizelkowanego wroga w ruchu nie jest tak łatwo zatrzymać ,a co dopiero zabić byle "pistolecikiem".
Większe bitwy w takich warunkach plus ogromne i total liczne mapy (nie nauczysz się terenu na pamięć do kampienia) są tak jak w realu długie i ciekawe. Wkurzające kampienie jest tu więc praktycznie weliminowane co dodatkowo urozmaica działania i wzbogaca taktyczne manewry stron.
Przy 80-100 rodzajach broni i wielu rodzajach amunicji ,która każda ma inną charakterystykę trzeba sobie trochę gnata przestrzelać i wybrać co najlepiej pasuje.
Te bogactwo wyboru to tu właśnie najlepszy smak i gwarancja zera nudy po kliku rozgrywkach i oglądania tego samego uproszczonego zachowania w kółko.
Co do miłośników snajpu i wyboru wariantów karabinów to są odwzorowane wszystkie najlepsze i liczące się giwery na świecie, więc tylko z ciekawości warto sobie te cuda przestrzelać. Mowa oczywiście o zasobach klasycznych ARMA2 bo trójka ma bronie eksperymentalne jak np. opracowywany krajowy MSBS, który ma dostać też nasza armia. Ogromna kompatybilność modów poprzedniczki powoduje ,że przeniesienie magazynu broni i umundurowania z poprzedniczki to tu praktycznie formalność.
Co do fanu to każde trafienie z 1,5km w ruchomy cel lub z 2,2km w stacjonarny w trudnych warunkach zbliżonych do realu (gdy pocisk z powodu wiatru potrafi paść 5m od celu w bok) daje szatańską satysfakcję wiedząc ,że to rekordowe odległości przypisane tylko dla kliku mistrzów na świecie.
Szkoda ,że w innych strzelankach (consol based) na 2km nawet nie widać, więc nie ma szans na podobne zabawy w bicie podobnych rekordów.
Wysłane 2013-04-02 19:30 , Edytowane 2013-04-02 19:31
Arma 3 to obecnie wersja alfa. Kolega wyżej mówiąc o mnogości broni i efektów, miał bardziej na myśli Armę 2 i mody(ACE)
Kto jest online: 0 użytkowników, 243 gości