Ile osób w czołgi jeszcze gra? Czy teraz statki ostro?
Wszedł nowy patch 9.7. Nowe francuskie tanki lekkie. Niby nic ale może komuś się spodoba. I uwaga: wreszcie rosyjska nacja ma premium czołg średni z tieru 8.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 25
Wysłane 2015-04-30 15:36
Wysłane 2015-04-30 22:00
Ja w wolnych chwilach tylko w WoT... Ani lotnictwo, ani okręty mnie nie ciągną...
Wysłane 2015-05-01 23:16 , Edytowane 2015-05-02 12:30
Panowie
od czasu jak sobie uświadomiłem że mnóstwo graczy w WoT korzysta z takich modów jak te ze strony
http://failwg.blogspot.com/2015/04/gox-hack-pack-for-skills-096-wszyst...
czy z tej http://pkwot.blogspot.com/2015/04/96-sae-auto-aim-v10-1.html
np. pełny automatyczny autoaim w trakcie jazdy z nanoszeniem poprawki na ruch obydwu czołgów, czy gaśnice zwykłe działające jak te złote, albo przeźroczystość obiektów z zaznaczaniem kierunku działa przeciwnika....
no po prostu kompletnie mi się WoT odechciało
btw: - linkuję te haxy-pseudomody tylko dlatego że, to jest niesamowite najbardziej, one nie są zabronione przez WG na serwerze EU. WG również nie ma ani nie zapowiada wprowadzenia żadnych narzędzi mających ograniczyć mody do estetycznych czy poprawiających elementy graficzne (takich jak sam używałem). Innymi słowy - nie ma nic przeciwko hax-modom i nie zamierza mieć.
Nie chce grać w grę dającą jednej stronie tak kolosalną przewagę bez informowania o tym innego gracza.
Wysłane 2015-05-01 23:43 , Edytowane 2015-05-02 12:43
@thor2k
ano właśnie dwa zagadnienia - w WoWS nawet autoaim ma dużo mniejsze znaczenie niż w WoT, bo pociski lecą pare porządnych sekund, więc zmiany kursu rozbijają sens automatów, a drugie że od najbliższej poprawki w WOWS już teraz będzie kontroler uruchamianych skryptów (!!) [od 0.31]
Takiego kontrolera nie ma w WOT mimo że gra jest na rynku 5 lat.
Wysłane 2015-05-02 17:29
Nie wyobrażam sobie WoT bez skryptów modujących ta gra by padła w ciągu 2 tygodni a może i szybciej
Żeby było jasne nie używam modów rodem z Plazmy, nie mam parcia na fiolet więcej z trudem zielony bywam.
Jak pomyślę jednak że wszystkim pr0 wyłączyli by ten wianuszek skryptów to...nie WG tego nie zrobi. Strumyk $$ wysechł by szybciej niż rzeczka na Saharze po deszczu
Wysłane 2015-05-02 18:30
Nie wiem skąd to przekonanie, że pro gracze używają haxmodów częściej niż inni gracze. Ja osobiście używam, coraz mniej modów bo coraz więcej fajnych rzeczy można znaleźć w samej grze. Jedynym niezastąpionym modem dla mnie jest xvm, bez którego nie wyobrażam sobie gry.
Wysłane 2015-05-02 20:56
Ja gram z zupełnej podstawki... Najmniejszego modu nie używam i uważam, że powinni tego zabronić i tępić... Wtedy dopiero pokazałaby się prawdziwa moc gracza. Niestety gram już nie tak często, jak kiedyś i kiedy wskoczę na serwer, najczęściej "zaskakuje" mnie kilkanaście porażek z rzędu, zniszczenie w pierwszych trzech minutach walki itp... Znam grę od pierwszej bety, stąd wiem, że takie rzeczy zaczęły narastać z czasem, z jej popularnością i że wprowadzenie zakazu modów będzie ostatnie właśnie w WoT, bo cały asortyment Wargaming jedzie właśnie na WoT... Po prostu pod publikę...
Wysłane 2015-05-02 21:07 , Edytowane 2015-05-02 21:28
@SlawoyAMD
ale po co zakaz? w World of Warships wchodzi lada dzień kontroler skryptów. Tylko mody spełniające wymagania WG bedą się odpalać, reszta nie.
Jaki problem zrobić taki kontroler w WoT? Każdy Autor mod-a wysyła plik do WG, dostaje zgodę i automatem zostaje odblokowany w grze. WG ocenia czy mod narusza balans gry, i jeśli narusza, nie zostaje odblokowany.
Ja np mam dość słaby wzrok i fatalnie gra mi się na domyślnych minimapach, zawsze wrzucam sobie zmodowane, powiększone, zmienione .Tak samo jak lubię mieć skórki na czołgach, co jest czysto estetycznym modem.
Wysłane 2015-05-03 22:35 , Edytowane 2015-05-03 22:36
@thor2k
zakaz to rodzaj przepisu, w WoWS mamy mieć mechanizm regulujący problem. Jednak co innego. Mechanizm, który firmie będzie pozwalał łatwo oszacować "wagę" modów i je wykluczać.
Wysłane 2015-05-04 08:10
Łatwiej jest całkowicie zabronić lub całkowicie pozwolić na mody aniżeli brać pod lupę każdy mod i analizować, czy on oszukuje czy nie.
Osobiście od dwóch patchy gram zupełnie bez modów i jakoś sobie radzę. Jedyny faktycznie przydatny mod jaki mógłbym zainstalować to ten który przekłada sprzęt typu lorneta i siata między pojazdami.
Wysłane 2015-05-04 17:48 , Edytowane 2015-05-04 18:05
A tak dla odświeżenia tematu screenik z pRO teamem którym mi się dziś trafił. Byłem na samym dole swojego teamu.
Prawie połowa zdechła BEZ zadanie żadnego damage,w tym koles na T-54, ponad 15k bitew, TD T30, AMX, no stać i podziwiać tylko.
Ponieważ forum standardowo nie wyświetla obrazków wrzucam tez link
[LINK]
To nie forum nie wyświetla, tylko trzeba wiedzieć jak się wkleja obrazek - NetCop
Wysłane 2015-05-04 18:01
@thor2k
Norma. Ale dzisiaj coś nie idzie. 2 zwycięstwa na 7,8 bitew?
Nie rozumiem polityki WG. Stockowy tank, 2 bitwa i rzuca na VI (tierem IV). Nie mam zrobione nic, nawet gąsek. Trzy dzisiaj bitwy tym su-85B przeciwko 6 tierom w większości. Nawet na goldzie ciężko z przebiciem od przodu. Wieczorem spróbuje pograć coś w plutonie bo nie da rady inaczej.
Wysłane 2015-05-04 19:17
Z modami to ja się rozstałem dawno temu. Poniekąd przez świadomość jak niektóre upraszczają grę zabawa w wota traci sens. WG raczej nie ruszy tematu bo trochę dużo jest jeleni którzy robią sobie staty i popularność grze dzięki cudownym modom. Póki samoloty czy okręty nie zaczną przynosić podobnych korzyści nie podejmą kroku uruchomienia jakiegoś wewnętrznego punkbustera.
Z łosiami, którzy zostają na koniec bitwy z 0 dmg też bywa że postanawiają do końca bronić samotnie flanki licząc że lemingtrain odniesie sukces ale to raczej margines.
Wysłane 2015-05-05 08:15 , Edytowane 2015-05-05 08:15
A ja wczoraj miałem niespodziankę, wziąłem tygrysa II tak żeby zbić gwiazdkę. Wylosowało na topie, mapa step, pojechałem tam gdzie jeżdżą heaviki, skątowałem sie za skałą i zaczęła się jazda. Praktycznie we dwóch z T-32 trzymaliśmy flankę atakowaną przez większość teamu wroga. I tak przez całą bitwę, mnie na koniec atakowało wściekle 5 czołgów z czego 3 ubiłem, w końcu light mnie objechał i rozwalił ale bitwa była już wygrana .
A po bitwie się zdziwiłem, ze zrobiłem ostatnią misję z ciężkich na stuga czyli zadane + odbite + otrzymane obrażenia musza dać łącznie ponad 8000 pkt. Ludzie do tej misji mausami jechali a mi się udało kartonowym tygrysem hihi
Wysłane 2015-05-05 15:08
@Yoshi_80
Tiger II jest bardzo dobrym czołgiem i jak się dobrze ustawisz to nic Cię nie przebije.
Ja zrobiłem misje na T29.
Kto jest online: 0 użytkowników, 198 gości