Forum > Software > ArmA III Alpha

Strona 3 z 7 <<<1234567>>>
skocz

straszny

Wysłane 2013-04-03 11:44 , Edytowane 2013-04-04 11:24

@PolishFactor

Dlatego ludek w kamizelce trafiony z daleka pociskiem 5,56mm raczej nie zostanie obalony jednym strzałem ,a czasem nawet 3 w nią. Za to jego koleszka zaliczywszy 7,62mm na korpus musi się wywrócić od razu. a przy 12,7mm pocisk da mu szanse na 1.5m lub dalszy lot tego co z niego zostało w zależności pod jakim kątem i w co trafi. :-)

...i dlatego nalezy odróżnić poglądy budowane na podstawie pseudo-symulacyjnych grach jak ARMA do rzeczywistości... takie zachowania nie mają nic wspólnego z balistyką, nawet armatka 20 mm, ba nawet 30 mm nie jest w stanie rzucić półtora metra człowiekiem. Jest w stanie rozerwać mu kawał ciała, zabić łatwo, ale w żaden sposób nie jest w stanie nim rzucać.

Za to jego koleszka zaliczywszy 7,62mm na korpus musi się wywrócić od razu

w Armie może tak, tyle że w realu jak ma odpowiednią kamizelkę to nawet nie stęknie.

Trafienie z amunicji 7.62x39 z AK47 w człowieka w kamizelce [LINK]

ale oczywiście zdaję sobie sprawy że żaden realny test nie zaburzy Twojej wizji świata, nie musisz odpowiadać \"\mikolaj\"

samą Armę uważam za najbardziej rozbudowaną zabawę militarną, jeśli ktoś lubi takie - nie ma lepszej. Tyle że nie jest to symulator.


amunicja 7.62 z AK47 ma energię wylotową ok 2000J, z 30 metrów ma ok 1000J, na 100 metrów będzie ok 200-300J. Zwykły silny cios pięścią ma dużo większą energię kinetyczną - 1000-1500 J.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

ATARi

  • ATARi
  • wiadomość Użytkownik

  • 867 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-03 12:39 , Edytowane 2013-04-03 13:54

@Zozur

Czołgi i reszta pojawią się w becie. Obecnie jest Hunter oraz Ifrit w 3 wariantach : bez uzbrojenia, z ciężkim karabinem maszynowym lub z granatnikiem a po za tym Quad i Pickup. Poza pojazdami są jeszcze śmigłowce AH-9 i MH-9 oraz Ka-60 oraz uzbrojona łódź motorowa i dwa pontony motorowe.

Polecam obejrzeć ten filmik [LINK] pokazujący nowości w III cz. jak i w ogóle filmiki tego gościa.

[Intel i5-2500K @ 1,6 - 4,8GHz][Thermalright Macho Rev. A (BW) 2x120mm][Gigabyte GA-Z68X-UD5-B3][Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz CL11 @ 1600MHz CL9-9-9-24-1T][ASUS Expedition GTX 1050][Samsung 840 Pro 512GB][HDD: 3x500GB, 1x320GB, 1x5TB][LCD Acer G245H][Delta DPS-1050CB A 1050W][Creative X-Fi XtremeGamer FPS + zmodyf. Superlux HD669 + Zalman ZM-MIC1][Win 10 Pro x64][Pioneer DVR-215BK + Toshiba Samsung SH-S202 + Lite-ON iHAS124-19 B][Corsair Carbide 300R][Brother DCP-165C + Lexmark X4875][Sony PlayStation Eye][Logitech Internet 350 Black + Gamdias Zeus P1 RGB + Roccat Taito Control Mid-Size] Więcej szczegółów: http://lnnk.in/@ataris_pcs --- Samsung Galaxy A5 2017

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-03 17:30

Patrzę screeny i się zastanawiam, gdzie tutaj ta rewelacyjna grafika, która niby prześciga BF?
O ile modele są ładne, to otoczenie jest beznadziejne \"\sam_nie_wim\"
[LINK]

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2013-04-03 22:30 , Edytowane 2013-04-04 10:08

@Netman
przecież nikt nie twierdzi że jest inaczej (znaczy poza polishfactorem), jeśli chodzi o widowiskowość grafiki, destrukcję środowiska itd, to symulatorowa ARMA jest daaaaaleko z tyłu za BF3, natomiast daje z kolei dużo dużo więcej możliwości konfiguracji zabawy i dużo więcej rodzajów sprzętu do pogrania nim.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

TonySoprano

Wysłane 2013-04-04 08:46

@Netman

Też to dawno zauważyłem \"\ok\"

PolishFactor

Wysłane 2013-04-05 07:27 , Edytowane 2013-04-05 08:25

@Netman
No cóż jak ktoś sobie ustawienia widoczności i jakości zapoda skromnie to co tu komentować.

Straszny
Chyba Ci numery ARMA się pomyliły. Widać od razu jak bardzo długo grałeś w nową wersje.

Ten filmik z Youtuba reklamujący ceramikę na kamizelce jest przezabawny. Nie wiem czym oni tam strzelają ,ale ja bym pełnowartościwej bojowej amunicji 7,62 z tej odległości na klatę nie przyjął bo zwykła pistoletowa potrafi łamać w zwykłej kamizelce żebra. O pokruszonej po takim czymś płytce ceramicznej i możliwości penetracji nie wspomnę. Ten gość po 3 strzałach nawet się nie skrzywił...

Oglądaj więc sobie dalej podobne Youtubowe wkręty. Ja swoje na poligonie wystrzelałem, ciężkich płyt ruchomych celów naobalałem kałachem, a efekty stłuczeń i obrażeń podkamizelkowych klatki po kontakcie z pełnowartościowymi pociskami też widziałem.

Zakoduj sobie ,że uderzenie pełnowartościowej amunicji 7,62 spokojnie obali faceta i nawet potrafi pozbawić przytomności, a wersja AP przebija nawet ceramikę. Jeśli nie obala to tylko dlatego ,że przechodzi przez ciało jak przez masło na wylot i wywala otwór wielkości dłoni z tyłu pleców. Lżejszy 5.56 zatrzymuje się w ciele i zmienia kierunek defragmentując więc trochę ciężej gościa spenetrować lub obalić w ceramice ,ale już spenetrowany tego nie przeżywa.

W ARMIE efekty działania energii kinetycznej są dobrze obliczone i oddane.

Radzę przerzuć się na nie fajkowe materiały z Iraku lub Aphganu i skończyć uprawiać swoją propagandę negacji dla negacji. Mojej wizji świata i jakości symulacji w ARMA nie zaburzasz bo programuję w niej i wiem ,że energię kinetyczną oblicza ona dla borni z prawidłowego wzoru:
EK(broni) w Julach = 0.5 * masa w Kg * prędkość w m/s do kwadratu.

Według fizyki energia kinetyczna jaką wygeneruje AK47 przy kalibrze 7,62mm i jego gwałtownym zatrzymaniu z bliska wyniesie: 0.5 * 0,0079 * 2329^2 czyli 21425J. Dla szybszego NATOwskiego M4, ale lżejszego pocisku 5,65mm (0,5 * 0,004 * 2900^2) wynosi mniej tj 16820J. Wszystko się więc zgadza.

Taka energia pocisku pozwala mu na swobodne przebijanie pół calowych płyt stalowych opancerzenia lekkich pojazdów wojskowych. Nie znam i nie poznam pięściarza, który byłby w stanie przebić taką płytę. Fajeki na Youtubie fatycznie robią zabawne... \"\crazy\"

Tu masz real z 7,62 z bardzo dużej odleglości na ceramikę. Gość pada jak betka tracąc na moment przytomność. [LINK] Oglądałem wywiad z tym żołnierzem i wiem ile spędził po tym w szpitalu z powodu obrażeń klatki piersiowej. Pancerna ceramika zatrzymała pocisk, ale była zupełnie skruszona po tym 1 razie.

By dać Ci pogląd o jakich wartościach rozmawiamy to wg tego samego wzoru 600kg samochód, który walnie Cię na ulicy z prędkością 54km/h wygeneruje EK równą 67000J co wystarczy byś nie przeżył lub skończył z wszystkimi połamanymi kościami oraz pękniętymi narządami wewnętrznymi. Choć dla pocisku wychodzi 3X mniej to próba zrównania zatrzymanego strzału z karabinu do 21X słabszego uderzenia pięścią (choć tak też spokojnie można obalić gościa) jest naprawdę niezłym żartem.

Daruj wiec sobie kpienie z możliwości symulacyjnych ARMY, bo tam fizyka na VR4 na prawidłowych wzorach jest solidnie i dobrze oddana bo przygotowana dla szkolenia armii w odróżnieniu od kompletnej abstrakcji Bfa.

i7 950 3,06@4,2Ghz, NOCTUA NH-U12P SE2,Tower:Cooler Master DOMINATOR II Advenced -12Xfan, Corsair TXEU 850 Wat, MSI X58-GD65, 14GB RAM(6GB 1600MHz OCZ Platinum CL6, 8GB 1800MHz Kingston Hyper X Predator CL9), HD6970 VORTEX 2048MB(950/5800), SB X-FI Extreme Music + E-MU Xboard49 with Proteus X, HDD SATA 3TB(WDC WD10RUEX 1TBB+2X1TB Samsung SP3+ SSD SAMSUNG 850 PRO 0,5GB), DVD3-RW, LED LCD 24" BENQ V2410 ECO + 47" 3D LED TV LG LW570S. Laptop: ASUS X56T/PUMA/3GB/HD3650 512RAM

straszny

Wysłane 2013-04-05 09:49 , Edytowane 2013-04-05 13:10

@PolishFactor


Według fizyki energia kinetyczna jaką wygeneruje AK47 przy kalibrze 7,62mm i jego gwałtownym zatrzymaniu z bliska wyniesie: 0.5 * 0,0079 * 2329^2 czyli 21425J. Dla szybszego NATOwskiego M4, ale lżejszego pocisku 5,65mm (0,5 * 0,004 * 2900^2) wynosi mniej tj 16820J. Wszystko się więc zgadza.

mówiłem Ci że swoje fantazje z gry zostaw sobie, już się nagadałeś o czołgach dość, żyj wirtualnym światem, tam wszystko jest "realniejsze"

prędkość wylotowa pocisku z AK47 to 700m/s a nie 2 400 m/s (dla 5,45 to 900m/s), co daje 2000 JULI (a nie 21 000) przy trafieniu z mniej niż 1 metr. Mylisz się dokładnie o rząd wielkości.

2400m/s nie jest możliwe w żadnej broni takiego typu, ogromna rusznica przeciwpancerna Ur 35 miała 1250 m/s i to była imponująca prędkość wylotowa, która powodowała zużycie lufy po 200-300 strzałach, choćby nie wiem jak zadbanej broni. Nawet dalekonośny karabin snajperski Dragunowa ma 820 m/s z amunicją 7,62 i to jest już serio max.

przestań się kompromitować kolejnym tematem. \"\olaboga\"

druga sprawa że żadna ARMA, ani 2 ani 3 nie ma żadnego modelu zniszczeń - ani fizycznego niszczenia elementów w grze, ani nawet krzaki nie reagują na chodzących żołnierzy. Do modelu z BF3, nie mówiąc o BF4, tym feelingu pola, jeszcze baaaardzo daleko (choć oczywiście nie zaprzeczam że BF ma o niebo bardziej arcadowy styl zabawy).

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

TonySoprano

Wysłane 2013-04-05 10:13

@straszny

choć oczywiście nie zaprzeczam że BF ma o niebo bardziej arcadowy styl zabawy


No ale czy to źle? Ja uważam wręcz przeciwnie. To gry komputerowe, a nie życie przecież \"\ok\"

straszny

Wysłane 2013-04-05 10:25 , Edytowane 2013-04-05 10:40

@TonySoprano
wiesz, dla mnie też BF3 > Arma, natomiast rozumiem ludzi których irytuje mały wybór sprzętu w BFie czy dość ograniczone mapki. Wtedy Arma jest jak znalazł. Natomiast sam engine Army jest no jednak dość prymitywny, przypomina model z serii MW - całkowity brak modelu zniszczeń, brak detekcji z elementami środowiska. Za to dostajesz ogromny wybór sprzętu, wielkie mapy i łatwą customizację. To jest trochę na zasadzie coś za coś.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

TonySoprano

Wysłane 2013-04-05 10:39

@straszny

Może i tak, ale mnie np w ogóle to nie pociąga. Wolę mniejsze mapy, wybuchy, fajną grafikę niż bawienie się w pseudo żołnierzy... To tak samo jak w WoT. Guzik ma wspólnego z czołgami, a jednak grać można i to sporo \"\spoko\"

koradon

Wysłane 2013-04-05 11:17

21425J

...

czy ty zdajesz sobie sprawę jakiego rzędu jest to energia? To jest 2141 kg na metr kwadratowy \"\olaboga\"

[LINK]

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

Zozur

  • Zozur
  • wiadomość Użytkownik

  • 263 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-05 14:32

w armie 3 zniszczenia są nie wygląda to jak w bf3 ale nie zapominajcie, że to jest alfa. Zobaczymy w czerwcu. Kiedy beta ciekawe... gra ma potencjał nie rozpędazjcie się z tym sztywnym enginem. Po filmikach to sobie można wnioskować ale zupełnie inaczej to wygląda na żywo. Też wolę serię bf bo w to głównie grałem przez ostatnie lata. Po tym co zobaczyłem w alfie hmm nie porównywałbym tych dwóch gier jednak ze sobą za bardzo się różnią.

koradon

Wysłane 2013-04-05 14:52

@Zozur nie no spoko, ja nic nie mówię na Armę, jest jaka jest akceptuje ją w 100% (ba nawet fajnie że coś takiego jest) natomiast kompletnie nie trafia do mnie jako gra sprawiająca przyjemność \"\cfaniak\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

Zozur

  • Zozur
  • wiadomość Użytkownik

  • 263 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-05 15:34

koradon

i ja to rozumiem doskonale. Co by było gdybyśmy wszyscy byli tacy sami. Byłoby nudno.

PolishFactor

Wysłane 2013-04-05 17:06 , Edytowane 2013-04-05 17:25

@straszny
Obliczenia i zasady jakie podałem robił fizyk... :-)

Wzory i zasady wyliczeń EK dla broni jakie podałem łatwo sprawdzić, więc masz rację nie komentujmy ich dalej jako niekończone bzdury jakie tym wzorem i zasadami wyliczeń stworzyli bo przesadzimy.

Gwoli ścisłości co do prękości wylotowej pocisku standardowego dla AK47 39mm tez walnąłeś się o 100ms ...

a za próby grożenia pod adresem moderatora masz 3 dni przerwy. S.

i7 950 3,06@4,2Ghz, NOCTUA NH-U12P SE2,Tower:Cooler Master DOMINATOR II Advenced -12Xfan, Corsair TXEU 850 Wat, MSI X58-GD65, 14GB RAM(6GB 1600MHz OCZ Platinum CL6, 8GB 1800MHz Kingston Hyper X Predator CL9), HD6970 VORTEX 2048MB(950/5800), SB X-FI Extreme Music + E-MU Xboard49 with Proteus X, HDD SATA 3TB(WDC WD10RUEX 1TBB+2X1TB Samsung SP3+ SSD SAMSUNG 850 PRO 0,5GB), DVD3-RW, LED LCD 24" BENQ V2410 ECO + 47" 3D LED TV LG LW570S. Laptop: ASUS X56T/PUMA/3GB/HD3650 512RAM

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-05 17:53

@PolishFactor

[LINK] Ja tam nic specjalnego w tej grafice nie widzę \"\ziew\" Nie wiem, może kwestia gustu? \"\jezor\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-05 18:06 , Edytowane 2013-04-05 18:23

@straszny "amunicja 7.62 z AK47 ma energię wylotową ok 2000J, z 30 metrów ma ok 1000J, na 100 metrów będzie ok 200-300J. Zwykły silny cios pięścią ma dużo większą energię kinetyczną - 1000-1500 J"

Jakim cudem po 30 m pocisk traci połowę swojej energii kinetycznej ? Po 100 m 10 - 15 % .Jego zasięg skuteczny to 400 m, czy w ogóle da się poczuć trafinie z takiej odległości ? Jakoś mi się to nie widzi - choć nie jestem specjalistą.

@Netman A co to jest coś specjalnego w grafice ? Zdecydowanie to kwestia gustu. Obiektywnie rzecz biorąc grafika w Arma jest bardzo szczegółowa i realistyczna. Pod wieloma względami ( bieżnik, podeszwy, źżbła trawy ) nawet najlepsza jaką widziałem ( mówię po screenach - tych samych które zapodałeś )

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

A*gh*med

Wysłane 2013-04-05 19:02 , Edytowane 2013-04-05 19:03

@cichy
Zobrazuje Tobie jaką siłę ma na dystansie 100m kbk. AKMS z pociskiem stalowym jaki jest używany w moim resorcie. Kątownik grubości 6-7 cm ze stali po której poruszał się poper na strzelnicy został przestrzelony. Nie wiemy czy rykoszetem, a może bezpośredni strzał, ale siła z jaką trafił pocisk w ten kawał żelastwa nie był mały. W przekroju jak mniejsza szyna kolejowa

straszny

Wysłane 2013-04-05 19:29 , Edytowane 2013-04-07 16:40

@cichy
wybacz, mój błąd, popierdzieliło mi się z jakimś pistoletem na amunicję 7 mm \"\hmmm\". Oczywiście startowe 2000 Juli jest jak najbardziej poprawne (dokładnie jest to 2075) (edit: albo z amunicją 5,45 do AK... jakoś mi się te liczby zakodowały)

tu masz pełną charakterystykę energii kinetycznej pocisku z AK47 ze wzrostem odległości, dla obydwu wielkości - 5 i 7 mm. Jest 2075 julii przy wystrzale, na 200 m 1105 i na 400 metrów - 572 jule. Na górze masz też dokładne prędkości wylotowe.



do przebijania stali nie trzeba energii kinetycznej rzędy wielu tysięcy julii - pocisk 5,45 ma jeszcze mniejszą energię kinetyczną niż 7.62 a przecież przebija stalowe płyty lepiej niż większy pocisk, przez większą prędkość wylotową i bardziej płaski tor lotu. Punkt trafienia jest bardzo mały.

Nie zmienia to faktu że da się przebić stal a nie da się rzucić człowieka ileś tam w tył. Podstawy fizyki.

co do grafiki - trailer z BF4 widziałeś?

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

A*gh*med

Wysłane 2013-04-05 19:51

@straszny
Mi nie chodzi o rzut człowiekiem, a o fakt co ten pocisk może zrobić z materiałem takim jak stal \"\crazy\" Podałem przykład ponieważ napisał cichy "czy w ogóle da się poczuć trafinie z takiej odległości ?", więc postanowiłem koledze przybliżyć obrazowo, że się da odczuć i to dość boleśnie \"\diabel\"

Strona 3 z 7 <<<1234567>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 278 gości