@Glacial
Największą zmianą będzie ten silnik Havok. A poza tym stug został podzielony na 2 różne tanki (wersje historyczne) + pz iv też będzie jakoś podzielony.
No i bitwy historyczne. Zobaczymy jak będzie z balansem bo pojedynki stockowe kv-1s z zerową penetracją kontra tigery było średnio sprawiedliwe. Nerfów raczej nie powinno być, przynajmniej nic wg nie wspominało.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24
Wysłane 2014-04-10 07:39
Wysłane 2014-04-10 08:52 , Edytowane 2014-04-10 12:12
@nickey
przeciwko Tigerom stosowano np działa typu SU-152, i było to równie niesprawiedliwe bo trafiony Tiger rozlatywał się w kawałki. Akurat jedno i drugie jest na tier 7 w grze. Generalnie było całkiem sporo przypadków że trafionemu Tigerowi wieża z armatą dosłownie odlatywała po takim trafieniu, oczywiście z załogi marmolada zostawała.
Rosjanie nazywali je krótko - Zwieroboj (Zwierzobójca - jako nawiązanie do mordowania Tygrysów i Panter)
W tym czasie zgodnie z wcześniejszymi propozycjami G.Żukowa, wojska Frontu Centralnego otrzymały wsparcie w postaci pułków ciężkiej artylerii samobieżnej SU 152. Jeden z nich przewieziony transportem kolejowym, rozładował się z wagonów 100 km od miejsca walki. Dalej nie było już torów. Pułk uformował się w kolumnę marszową i ruszył w kierunku frontu. W ciągu trzech godzin ciężkie działa, pędząc z maksymalną prędkością [ :) ] bez chwili odpoczynku, weszły do walki na zagrożonym odcinku, gdzie pod naporem uderzeń wroga piechota zaczęła się wycofywać. Załogi SU 152 ogniem na wprost powitały nadciągające czołgi hitlerowskie. Po krótkim lecz niezwykle zaciętym starciu Niemcy pozostawili na polu walki 12 palących się 'Tygrysów' oraz 7 'Ferdynandów' i na tym odcinku frontu zaniechali dalszego natarcia ...równie dobrze mozna napisać że radziecka armata 152 w walkach historycznych z PZ III i PZ IV będzie MEGA przegięciem, a przecież była używana.
Wojna to nie gra - nikt nie dbał o balans stron do zabawy



efekt trafienia Tigera pociskiem 152 mm
albo wieża Pantery po kontakcie z takim samym pociskiem

spróbuj to oddac w grze


Wysłane 2014-04-10 11:38 , Edytowane 2014-04-10 11:59
@Glacial Hero
Nie ma jakiś szczególnych buffów/nerfów. Ew zmiany (pancerze) tylko w pojazdach, które otrzymają model HD. Więcej info na FTR.
@nickey
Havok wejdzie najwcześniej w 9.1/9.2, nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Główne punkty 9.0 to:
-bitwy historyczne
-odpadające wieże po wybuchu ammo rack'a (to nie ma nic wspólnego z Havokiem )
-sporo modeli HD (z czym wiążą się zwykle zmiany w modelu kolizji czyli zmiany w pancerzu)
-nowy system oświetlenia (lepsza grafika)
Dla zainteresowanych, pełna lista zmian z CT:
faza 3:
[LINK]
faza 2:
[LINK]
faza 1:
[LINK]
Apropo bitew historycznych - pojawiła się koncepcja devsów, żeby umożliwić graczom podczas tychże bitew używania dowolnej załogi - pod warunkiem, że jest z tej samej nacji i klasy co wybrany pojazd.
To by była super sprawa - kto nie lubi grać ze swoją wykoksowaną załogą?
Do tego można by używać bitew historycznych do szkolenia załóg, zamiast/dodatkowo do prem tanków
Wysłane 2014-04-10 12:38 , Edytowane 2014-04-10 12:39
@straszny no niestety jak piszesz, wojna to nie gra. Jakby chcieć oddać realia wojny to należałoby do gier wprowadzić np awaryjność . To co w grze jest super w rzeczywistości często było beznadziejnym, psującym się crapem. O przydatności sprzętu wojskowego decyduje głównie bezawaryjność. W grach niestety nic się samo z siebie nie psuje ;) .
Wysłane 2014-04-11 14:25 , Edytowane 2014-04-11 14:31
@Glacial Hero
No poprawiona grafika owszem, w koncu nowy system oświetlenia to duza zmiana. Modele hd to tez spora roznica choc tylko dla paru czołgów.
Tyle ze nowe oświetlenie powoduje że nawet stare model wyglądają lepiej.
Wysłane 2014-04-13 13:15
Zwycięstwo!
Bitwa: Siewierogorsk 2014-04-13 13:02:48
Czołg: T69
Doświadczenia: 10 905 (x5 za pierwsze zwycięstwo tego dnia)
Uzyskano złota: 30
Kredytów: 91 638
Osiągnięcia w walce: Specjalista, Stalowa ściana, Czołgista-snajper, Duży kaliber, Odznaka mistrzowska: "As pancerny"
[LINK]
:>
Wysłane 2014-04-16 14:24 , Edytowane 2014-04-16 14:27
[LINK]
Powyżej link do pobrania update'u 9.0, jeżeli ktoś nie ma dostępu do swojego kompa.
Wystarczy wrzucić powyższy plik do folderu z grą - podkatalog "updates" - i uruchomić launcher, który wykona już samą instalację na dysku.
Serwery z wersją 9.0 mają być dostępne dzisiaj od 15.00 - przynajmniej takie są oficjalne plany
Wysłane 2014-04-16 15:48 , Edytowane 2014-04-16 15:48
Zabrali Karla
Gdybym wiedział, to bym z niego zdjął załogę do koszar. Tak zrobiłem z pilotem UFO w WoWp i po usunięciu ufoludzkiego spodka pilot został.
Wysłane 2014-04-16 15:59
@Maveriq
To załogant z Karla nie trafił do koszar z automatu?
Na pocieszenie, wszyscy otrzymują pokarlowy slot w garażu.
Wysłane 2014-04-16 18:49
Coś ze stabilnością 9.0 nie najlepiej... Wyrzuciło mnie dziś z rozgrywki i nie mogłem wejść ponownie, do momentu zakończenia bitwy (za każdym razem wyrzuca do pulpitu)...
Wysłane 2014-04-16 19:04 , Edytowane 2014-04-16 19:23
Jesli po ustawieniu grafiki na maxa będziecie mieć taki widok...
[LINK]
to wystarczy przesunąc suwak rozdzielczości renderingu 3d na maksimum...
Maksymalne oddalenie kamery jest teraz o wiele mniejszej niż przedtem, czy da się to jakoś zmienić?
Wysłane 2014-04-16 19:23
To widzę, że nie tylko ja mam wywalanie do pulpitu po patchu....
3 na 3 rozgrywki lądowałem do pulpitu. Po zakończeniu dopiero moglem wejsc do gry....
Wysłane 2014-04-16 19:52
Jaki koszmar się dzieje na tych mapach to szok,wszyscy pędzą na górki stoją tam do upadłego czy się wygrywa czy nie ,
Ja dopiero po czasie załapałem że są jakieś medale, za stanie na górkach jak i kampienie masakra.
Co do grafy to zmieniły się kolorki i tyle ,zmieniłem grafikę na normalną bo tak to miałem lagi ,no ale mój komp to już staruszek .
Wysłane 2014-04-16 20:47 , Edytowane 2014-04-16 20:47
Mnie też wywala do pulpitu non stop. Odpuściłem.
podobno problem znany, i WG pracuje nad nim
[LINK]
Niezły fail, nie wiem jak to przeszło przez testy
Kto jest online: 0 użytkowników, 210 gości