@pustelnik
takie mody to jest nic... wpisz sobie w Google "autoaim wot" - padniesz jak niesamowicie zaawansowane są już takie mody. Włącznie tym że same namierzają weakspoty każdego czołgu osobno.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 25
Wysłane 2016-01-29 19:15
Wysłane 2016-01-30 18:46 , Edytowane 2016-01-30 18:49
@pustelnik
Była seria poważnych spotkań ze społecznością, ostatnio z serwerem EU. Jingles na YT umieścił nagrania, bardzo ciekawe.
Mody fakt, niektóre psują grę. Choćby pewien autoaim, który potrafi sam strzelać, celować po weakspotach, celować z wyprzedzeniem do ruchomych celów. Full serwis.
Jeżeli o mnie chodzi - mam parę modów, które bardzo lubię - jak balcalc, celownik serwerowy+klienta czy pakiet modów garażowych (lepsze filtry do wyboru pojazdów, karuzela, automatyczne montowanie ekwipunku, automatyczne przenoszenie załóg). Ale jeżeli musiałbym z nich zrezygnować w ramach wywalenia WSZYSTKICH modów - zrobiłbym to bez mrugnięcia okiem.
Wysłane 2016-02-01 12:03
Przyznam się, że niedługo będzie z rok jak nie grałem w WoTa i czytając co tu piszecie to nie żałuję. Mnie gold ammo w grze nie przeszkadzało, w sumie nawet uznałem to za dobre posunięcie gdyż w wielu przypadkach umożliwiało nawiązanie walki słabszym czołgiem. A konieczność użycia takiej amunicji jest wynikiem, w mojej ocenie, idiotycznego systemu MM +2 poziomy, gdzie czasem pojazdy na jakie się trafia są praktycznie niezniszczalne.
Mnie jako typowego casualowego gracza w tej grze odpychało własnie to, że jest za dużo zmian rewolucjonizujących system gry. Najpierw jakiś czołg jest super a 3 patche dalej już jest zdołowany a kolejne 2 patche już nic nie znaczy. Do tego kupa innych przeróbek rebalansów itd. Jak mówię, nie jestem nałogowcem , 1k bitew nabijałem w pół roku a nie w 2 tygodnie. Dla mnie takie zmiany niszczą grę bo nie nadążam.
No i ten idiotyczny MM. Nic bardziej mnie tak w tej grze nie wkurzało jak bezsilność, a nie brak umiejętności. Jak sie czasem samemu coś spierdzieli to trudno, zaklnie się, zaciśnie zęby i w następnej bitwie jest 2x większa determinacja. A jeżeli gra nie pozwala mi wygrać, nie bo nie i już, bo pociski nie trafiają albo się odbijają to na takie wkurwienie nie ma rady, rozkłada sie ręce i robi alt+F4.
Wysłane 2016-02-05 18:15
Oj wg chyba na prawdę się wzięło do roboty. Groźnie brzmiące hasło "supertest" i jeszcze dodatkowo dla "wybranych"
Ze śmieszniejszych rzeczy to t28 prot będzie chyba pierwszym kabrioletem do którego da się włożyć wentylację, a z wtf e100 mają wreszcie zrobić porządek.
Polska społeczność ma chyba poczuć się doceniona bo zapowiadany jest polski czołg i dodanie naszej nacji jako kolejnej grywalnej. Z całym szacunkiem dla naszej myśli technicznej ale nie przewiduję drzewka do tX bo nie ma z czego, no chyba że dostaniemy zindywidualizowaną wersję t55, a jako dyszka będzie pociąg pancerny na Prokhorovce
Wysłane 2016-02-07 18:21 , Edytowane 2016-02-07 18:29
protoretard t28 został zamknięty, stąd opcja wenty.
WG spina poślady, bo my.com (AW) ostro ciśnie z promo dla PL.
To z jednej strony fajnie (akcja my.com), z drugiej trochę żałosne (WG miało - przez tyle czasu - społeczność PL w dupie i nagle wykazuje zainteresowanie...).
A w międzyczasie, WoT cierpi na swoje bolączki. Tak na prawdę nic się nie zmienia, bo producenci patrzą tylko przez pryzmat zarobków. Zobaczymy, co wyjdzie z szumnych zapowiedzi.
Wysłane 2016-02-08 17:25
@andrzej dzięki za info o AW - zainstalowałem i zaliczyłem kilka pojedynków i powiem Wow. Podoba mi się interakcja z innymi obiektami w grze czego na mapach WG praktycznie nie było, pomijając drzewa, ale i tam były jakoś nienaturalnie słabe...
Może ktoś założy nowy wątek dla tej gry o ile go jeszcze nie ma.
Wysłane 2016-02-20 00:48
Ktoś coś pisał na temat Armored Warfare... Zaciekawiony w końcu zainstalowałem... Ludzie, co to jest? Arcade w porównaniu z tym jest super! O nie, ja zdecydowanie w stronę Wargaming, bo to już jest kompletne odmużdżenie...
Wysłane 2016-02-22 22:26
aw jest inne, wot jest inny, warthunger jest inny.
Każdemu podpasi co innego. Mnie warthunder strasznie odrzucił a WoT jest grywalny tylko na xboxie, wersja na pc mnie odrzuciła.
Wysłane 2016-02-23 22:09
@Agrest
WoT jest inne? Jest inteligentne, wymagające sprytu, kombinowania i modlenia o przetrwanie... W Armore to liniówka, jakaś drętwa misja do zrobienia, zupełnie idąca odmienną ścieżką o d niszczenia wroga przeciwnika... Może faktycznie ktoś to lubi...
Wysłane 2016-02-23 22:26 , Edytowane 2016-02-23 22:47
@SlawoyAMD
MISJA? eee a Ty przypadkiem nie właczyleś gry PVE zamiast normalnego PVP, które jest bardzo podobne do WOT (poza tym że lepsze) ?
WoT inteligentne ... dawno się tak nie uśmiałem. Porzuciłem gry po wejściu do masowego użycia trzeciej generacji aimbotów. Kiedyś szybki ruch ogłupiał aimboty, teraz takie jak ten http://goxwot.blogspot.com/ - same wynajdują weakspoty i śledzą ruchomy cel nanosząc poprawkę na prędkość i kierunek ruchu. Aha - i opcjonalnie same strzelają.
i... NIE SĄ ZABRONIONE. Serio.
Wysłane 2016-02-23 22:45 , Edytowane 2016-02-23 22:49
Bez przesady Slawoy. WoT jest równie głupie co AW, tyle że bardziej wyprodukowane. No i było pierwsze, ale to nie wiele zmienia.
Wysłane 2016-02-24 15:09
@SlawoyAMD
Włączyłes "misję" czyli tryb PvE. On ma tak właśnie wygladać To ma byc Arcade gdzie głównie walczy sie chyba z czasem i przeważajacymi siłami wroga. Pierwsze misje sa banalne. Nawet na tier1, ale później juz robi sie ciekawiej.
Natomiast PvP to prawie zrzynka z WoT z troche inna artą i gadźetami. Jak dla mnie całkiem fajne.
Wysłane 2016-02-24 16:52
Prawie czyni dużą różnicę :) W oba tryby grałem, nawet dziś próbowałem jeszcze jakoś się zmusić... Jednak nie, to nie te klimaty walki...
Wysłane 2016-03-10 13:22 , Edytowane 2016-03-10 14:07
Dzisiaj dość istotna poprawka (9.14), bowiem zmianom ulegają fizyka ruchu i kolizji oraz udźwiękowienie.
Jestem ciekaw Waszych opinii - czy zmiany w mechanice są dobre?
Osobiście nie zaglądałem na serwer testowy, a do WoT zaloguję się najwcześniej jutro.
Wysłane 2016-03-10 20:04
Ogólnie dużych różnic w walce nie widzę, ale dźwięki fajne :)
Wysłane 2016-03-10 20:30
Odpaliłem Wota, patrze jakiś patch. 1 bitewka i te dźwięki. Nice! Mechanika minimalnie poprawiona bo gąski lepiej reagują jak trafia się na kamień albo wzniesienie. Ale to może moje wrażenie.
Wczoraj skusiłem się na nowego premium tanka czyli T-28E F-30. Dwadzieścia parę złotych to nie tak dużo ale dla tego działa warto. Zabiera po 160 dmg, jak rzuci na tiery IV - welcome to paradise :D Na V jeszcze da się grać, VI - wiadomo, jest ciężko.
Może to mi się z czasem zmienia ale za T-28 nie przepadałem. Straszna krowa i w dodatku wolna. A ta premka, 35 kmh max ale daje rade.
Wysłane 2016-03-10 21:23 , Edytowane 2016-03-10 21:26
Podobno łatwo teraz o wywrotkę czołgu przy nieostrożnej jeździe, szczególnie jeżeli jest to jakiś przecinak.
@nickey
F-30 super zabawka. Mam go od grudnia i dalej się nie znudził. Niby na papierze ma pewne braki (słaba mobilność i ogromny czas skupiania) ale da się to obejść i maszynka jako całość - sprawuje się nad wyraz dobrze. Szczególnie obsadzona załogą z wysokotierowych naleśników
Imho to jedna z najlepszych czwórek, gdy trafia się do bitwy w 5 czy 6 tierze. Ma świetny zasięg spota i dobre cammo, w połączeniu ze świetnym działem można sporo namieszać, a nie być tylko tłem do bitwy.
Wysłane 2016-03-10 22:57
Jak dla mnie dźwięki dużo lepsze niż poprzednio.
Model jazdy odczuwalnie zmieniony, szczególnie przy jeździe po wszelakich nierównościach, wraki też się inaczej zachowują. Fajnie się zawraca o 180 przy zablokowaniu gąsienicy. Można też wywrócić przeciwnika
Kto jest online: 0 użytkowników, 251 gości